|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 10:36:39 GMT
mulla oli tänään psykan koe johon stressasin kun en ollut lukenut mutta se menikin yllättävän hyvin (kiitos kaverin kanssa kertaamisen) ja pääsin aikasin lähtee, mikä oli tosi jees ja sit tulin kotiin ja meillä oli pullaa, joka senkin oli oikein jeesjees. Nyt aattelin vaan chillaa ja nauttia ajan tuhlaamisesta.
Joo mulle ei oikein tapahtunut mitään mielenkiintosta mut entäpäs teille? ja siis saa kertoo vaikkei oiskaan ollut mitään ihmeellistä :--D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 31, 2017 10:57:14 GMT
Jee vapaus koitti tänään mut samalla kuumottaa koska maanantaina takaisin kouluun eikä mulla oo mitään tietoa kenelle mun pitää toimittaa toi mun sairaslomatodistus?? Sen lisäksi maanantaina on ruotsin koe johon en oo lukenu yhtään hups
MUT MUUTEN perjantai on ollut tähän mennessä ihan jees!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 11:24:22 GMT
Jee vapaus koitti tänään mut samalla kuumottaa koska maanantaina takaisin kouluun eikä mulla oo mitään tietoa kenelle mun pitää toimittaa toi mun sairaslomatodistus?? Sen lisäksi maanantaina on ruotsin koe johon en oo lukenu yhtään hups MUT MUUTEN perjantai on ollut tähän mennessä ihan jees!! liimaa sen sun haalarin selkään niin että kaikki näkee niin ei tarvii toimittaa kellekään erikseen ja hyvin se menee, sä osaat ruotsia jeijjei! perjantait on aina jotenkin enemmän jees mitä muut päivät
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 31, 2017 11:45:33 GMT
no siis koulussa olin erittäi ärsyyntyny meiän luokkaan ja oon onnelline et viikonloppu alko koska saan vapaapäiviä niistä.
kotona kaikki on hyvin koska mulla on karkkia ja saan nukkua
|
|
|
Post by Jp on Mar 31, 2017 12:13:09 GMT
Sairastan korvatulehdusta.... piste
|
|
|
Post by Arabella on Mar 31, 2017 12:48:48 GMT
no mulla on vieläki joku ebola ja mulla oli kemian koe enkä enää oikeen muista siitä ees mitään ku olin jotenki niin kujalla ja tulin sen jälkeen vaan takas nukkumaan ja no nyt oon vaan maannu tässä silleen koomasena mut ihan jees
|
|
|
Post by Sibe on Mar 31, 2017 15:09:44 GMT
aika hyvä perjantai ollu tähän mennessä :--D aamulla chillailua, sit kävin koulussa syömässä & kuraattorilla & näin ystäviä muutaman sit oli harkat ja nyt taidan vaa mussuttaa herkkuja hehe
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 16:20:37 GMT
kotona kaikki on hyvin koska mulla on karkkia ja saan nukkua <3 Sairastan korvatulehdusta.... piste aijai D: koita parantua! itelläni oli joskus kesällä korvatulehdus ja en kyllä mieluiten uudelleen ottas sellasta no mulla on vieläki joku ebola ja mulla oli kemian koe enkä enää oikeen muista siitä ees mitään ku olin jotenki niin kujalla ja tulin sen jälkeen vaan takas nukkumaan ja no nyt oon vaan maannu tässä silleen koomasena mut ihan jees voi ebola minkä teit mäki oon vaan maannu öh hups pitäs kyllä tehä juttuja mutku hups aika hyvä perjantai ollu tähän mennessä :--D aamulla chillailua, sit kävin koulussa syömässä & kuraattorilla & näin ystäviä muutaman sit oli harkat ja nyt taidan vaa mussuttaa herkkuja hehe aw yee mäki haluan herkkuja mut en millään jaksais kehtais kieriä kauppaan 8///
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2017 17:48:47 GMT
Mitäs täs, oon ravannut Helsingissä tänään ja nyt vaan makoilen kotona ja odotan et joku laittais viestiä tai keksisin elämän tarkotuksen
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 31, 2017 18:11:49 GMT
Eeeen oo tehny mitään muuta ku notkunu opiskelijahuoneella.
Mutta! Me suunniteltiin kavereiden kanssa sunnuntaita. Me pidetään kakkupäivä, leivotaan läjä herkkuja ja pidetään hillittömät kahvikestit. Oon ihan täpönä koska 1. Kakkua 2. KAKKUA Tein jo oman kakkuni koska se on parempaa jos se saa maustua pari päivää. Sekin on positiivista et kestit on mun kämpässä joten mun ei tarvii pohtia kakun kuljetusta.
Kakkupäivä!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 9:36:14 GMT
Eeeen oo tehny mitään muuta ku notkunu opiskelijahuoneella. Mutta! Me suunniteltiin kavereiden kanssa sunnuntaita. Me pidetään kakkupäivä, leivotaan läjä herkkuja ja pidetään hillittömät kahvikestit. Oon ihan täpönä koska 1. Kakkua 2. KAKKUA Tein jo oman kakkuni koska se on parempaa jos se saa maustua pari päivää. Sekin on positiivista et kestit on mun kämpässä joten mun ei tarvii pohtia kakun kuljetusta. Kakkupäivä!! kuulostaa loistavalta! pitäs itekin järjestää joskus kunnon kakkukestit odotan et joku laittais viestiä tai keksisin elämän tarkotuksen mäki teen tota välillä mut sit muistan ettei mulla oo puhelinta :DD (se hajos tässä)
|
|
|
Post by Sibe on Apr 1, 2017 15:00:19 GMT
kotona kaikki on hyvin koska mulla on karkkia ja saan nukkua <3 Sairastan korvatulehdusta.... piste aijai D: koita parantua! itelläni oli joskus kesällä korvatulehdus ja en kyllä mieluiten uudelleen ottas sellasta no mulla on vieläki joku ebola ja mulla oli kemian koe enkä enää oikeen muista siitä ees mitään ku olin jotenki niin kujalla ja tulin sen jälkeen vaan takas nukkumaan ja no nyt oon vaan maannu tässä silleen koomasena mut ihan jees voi ebola minkä teit mäki oon vaan maannu öh hups pitäs kyllä tehä juttuja mutku hups aika hyvä perjantai ollu tähän mennessä :--D aamulla chillailua, sit kävin koulussa syömässä & kuraattorilla & näin ystäviä muutaman sit oli harkat ja nyt taidan vaa mussuttaa herkkuja hehe aw yee mäki haluan herkkuja mut en millään jaksais kehtais kieriä kauppaan 8/// kauppaan kannattaa aina kieriä! ja mitä sun luurille kävi XD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 16:46:51 GMT
<3 aijai D: koita parantua! itelläni oli joskus kesällä korvatulehdus ja en kyllä mieluiten uudelleen ottas sellasta voi ebola minkä teit mäki oon vaan maannu öh hups pitäs kyllä tehä juttuja mutku hups aw yee mäki haluan herkkuja mut en millään jaksais kehtais kieriä kauppaan 8/// kauppaan kannattaa aina kieriä! ja mitä sun luurille kävi XD kaikkialle kannattaa aina kieriä! kieriminen on liikkumisen paras muoto! no siis se vaan delas : sillä saattaa olla vaikutusta asiaan et siihen tuli joku aika sitten sellanen syvä särö ja sen jälkeen onnistuin kastelee sen, mun puhelin siis on oli vesitiivis mut se särö sit vähä niiku teki siitä ei-niin-vesi-tiiviin. kyllä se pelitti vielä senkin jälkeen ihan normaalisti mut ei sit enää kahen päivän päästä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 1, 2017 17:08:23 GMT
Eeeen oo tehny mitään muuta ku notkunu opiskelijahuoneella. Mutta! Me suunniteltiin kavereiden kanssa sunnuntaita. Me pidetään kakkupäivä, leivotaan läjä herkkuja ja pidetään hillittömät kahvikestit. Oon ihan täpönä koska 1. Kakkua 2. KAKKUA Tein jo oman kakkuni koska se on parempaa jos se saa maustua pari päivää. Sekin on positiivista et kestit on mun kämpässä joten mun ei tarvii pohtia kakun kuljetusta. Kakkupäivä!! kuulostaa loistavalta! pitäs itekin järjestää joskus kunnon kakkukestit Joo oon ihan pipona :^DD Huomenna voin raportoida mitä kakkua oli ja selvisinkö niistä hengissä. Atm ainakin kuusi kakkua on tulossa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 18:08:30 GMT
kuulostaa loistavalta! pitäs itekin järjestää joskus kunnon kakkukestit Joo oon ihan pipona :^DD Huomenna voin raportoida mitä kakkua oli ja selvisinkö niistä hengissä. Atm ainakin kuusi kakkua on tulossa no huhhuh sit voitki rankata ne kakut meille :--D
|
|