|
Post by zuttathezombie on May 20, 2017 17:24:54 GMT
Mietin jos jaksaisin ommella haalarimerkkejä samalla ku kattoisin jotain Netflixistä tai sit laittaisin youtubesta jotain taustamölyä mut emt
PS. oon aina lukenu tos otsikos et 'kattilalaisten' ja nyt on tosi tyhmä olo
|
|
|
Post by Jp on May 20, 2017 18:12:52 GMT
Ruotsi johtaa 2-1
|
|
|
Post by Trixie™ on May 20, 2017 18:16:49 GMT
Mietin jos jaksaisin ommella haalarimerkkejä samalla ku kattoisin jotain Netflixistä tai sit laittaisin youtubesta jotain taustamölyä mut emt PS. oon aina lukenu tos otsikos et 'kattilalaisten' ja nyt on tosi tyhmä olo Kattilainen kuulostaa siltä et me ollaan vaan joukku pieniä kattiloita. Keittokasareita. Tsk, mul on kans joku miljoona merkkiä ommeltavana, jotenki niitä aina kasautuu ja kaikki hyvät spotit haalareista on jo täynnä, pitää alkaa täyttää vähemmän hienoja paikkoja :^D (jos oikeen panostais, vois siirtää jotain rumia huonommille paikoille ensin mut...noh).
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 20, 2017 19:39:19 GMT
Mietin jos jaksaisin ommella haalarimerkkejä samalla ku kattoisin jotain Netflixistä tai sit laittaisin youtubesta jotain taustamölyä mut emt PS. oon aina lukenu tos otsikos et 'kattilalaisten' ja nyt on tosi tyhmä olo Kattilainen kuulostaa siltä et me ollaan vaan joukku pieniä kattiloita. Keittokasareita. Tsk, mul on kans joku miljoona merkkiä ommeltavana, jotenki niitä aina kasautuu ja kaikki hyvät spotit haalareista on jo täynnä, pitää alkaa täyttää vähemmän hienoja paikkoja :^D (jos oikeen panostais, vois siirtää jotain rumia huonommille paikoille ensin mut...noh). Mulla on hitosti tilaa mut oon vaan niin helvetin laiska etten saa mitään aikaseksi :DD Se on niin hidasta kun sen tekee käsin
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 20, 2017 20:34:14 GMT
Mietin jos jaksaisin ommella haalarimerkkejä samalla ku kattoisin jotain Netflixistä tai sit laittaisin youtubesta jotain taustamölyä mut emt PS. oon aina lukenu tos otsikos et 'kattilalaisten' ja nyt on tosi tyhmä olo Kattilainen kuulostaa siltä et me ollaan vaan joukku pieniä kattiloita. Keittokasareita. EN PIDÄ TEITÄ KEITTOKASAREINA kirjotan vaan aina kattilainen kun kattiLAlainen vääntyy mulla aina sellaseks kattilalalalalalalalalaiseks <\3
|
|
|
Post by Trixie™ on May 21, 2017 20:02:58 GMT
Kattilainen kuulostaa siltä et me ollaan vaan joukku pieniä kattiloita. Keittokasareita. Tsk, mul on kans joku miljoona merkkiä ommeltavana, jotenki niitä aina kasautuu ja kaikki hyvät spotit haalareista on jo täynnä, pitää alkaa täyttää vähemmän hienoja paikkoja :^D (jos oikeen panostais, vois siirtää jotain rumia huonommille paikoille ensin mut...noh). Mulla on hitosti tilaa mut oon vaan niin helvetin laiska etten saa mitään aikaseksi :DD Se on niin hidasta kun sen tekee käsin Meitsin haalareissa on niin rutosti mainoksia ettei ne edes tarttis merkkejä ollakseen värikkäät :--D Ja jotkut merkit on ihan anaalista ommella ku ne on niin paksuja, sormet irtoo jne.
|
|
|
Post by rebdomine on May 26, 2017 18:24:37 GMT
oikein mainiota!
|
|
|
Post by Magnifique on May 26, 2017 20:01:47 GMT
en ees tienny et tänään on perjantai. mut joo taksvärkkipäivä nii olin kotona ja illalla kävin nuokulla kaverin kans pitkästä aikaa ja oli ihanaa
+++ yks kaveri sano et oli kiva nähä ja se ei oo KOSKAAN sanonu nii ja tulin tosi hyvälle tuulelle ja oon edelleen hyvällä tuulella ja asdfghjk
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 26, 2017 22:52:06 GMT
UNOHIN TAAS ETTÄ OLI PERJANTAI
oli kyl paras perjantai aikoihin
|
|