|
Post by petefromtheshop on Apr 2, 2017 19:03:17 GMT
ehkä meidän pitäs tyytyä vähän perinteisempään miittiin - ellei sitten vuokrata jossain massiivista keittiöö jossa jokainen voi loihtia oman kulinaristisen taidonnäytteensä. Tosin oishan siinäkin riskinsä, pistää niin monta kattia samaan keittiöön (etenkin jos siellä on kaasuliedet) tekosyy leipoa -päivä... :DD solidaarista tosiaan Niin ja jos paikalla on alaikäisiä katteja, jonkun pitää olla vastuussa enkä tiedä kuka haluais sellasen nakin itselleen. Ehkä perinteinen kattimiitti tosiaan on parempi idea, jos joskus saadaan keksittyä sopiva kokoontumispaikka (muukin ku mun kämppä koska noh ... onhan se vähän hazardia mennä tuntemattoman kotiin). niin, hyvä pointti joo, siinä saattas olla kämppäkin vähän vaarassa kissakahvila vois olla hyvä miittipaikka
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 2, 2017 19:10:42 GMT
Niin ja jos paikalla on alaikäisiä katteja, jonkun pitää olla vastuussa enkä tiedä kuka haluais sellasen nakin itselleen. Ehkä perinteinen kattimiitti tosiaan on parempi idea, jos joskus saadaan keksittyä sopiva kokoontumispaikka (muukin ku mun kämppä koska noh ... onhan se vähän hazardia mennä tuntemattoman kotiin). niin, hyvä pointti joo, siinä saattas olla kämppäkin vähän vaarassa kissakahvila vois olla hyvä miittipaikka Mun kämppä on kestäny jo useemmat kotibileet mut katit on tbh pelottavampi vaihtoehto. Kissakahvila ois aika 10/10 :^D Niihin voi varmaan kans ilmottaa etukäteen jos tulee isommalla porukalla niin että pääsee takuulla sisään, plus ne sopis tän sivun teemaan vähän turhan hyvin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 2, 2017 19:23:31 GMT
niin, hyvä pointti joo, siinä saattas olla kämppäkin vähän vaarassa kissakahvila vois olla hyvä miittipaikka Mun kämppä on kestäny jo useemmat kotibileet mut katit on tbh pelottavampi vaihtoehto. Kissakahvila ois aika 10/10 :^D Niihin voi varmaan kans ilmottaa etukäteen jos tulee isommalla porukalla niin että pääsee takuulla sisään, plus ne sopis tän sivun teemaan vähän turhan hyvin. niin, toivottavasti täällä ei vaan oo paljoo kissa-allergisia : toinen vaihtoehto ois kattilakauppa josta jokainen etsis itselleen hienon emalikattilan
|
|
|
Post by Sibe on Apr 3, 2017 15:06:39 GMT
kauppaan kannattaa aina kieriä! ja mitä sun luurille kävi XD kaikkialle kannattaa aina kieriä! kieriminen on liikkumisen paras muoto! no siis se vaan delas : sillä saattaa olla vaikutusta asiaan et siihen tuli joku aika sitten sellanen syvä särö ja sen jälkeen onnistuin kastelee sen, mun puhelin siis on oli vesitiivis mut se särö sit vähä niiku teki siitä ei-niin-vesi-tiiviin. kyllä se pelitti vielä senkin jälkeen ihan normaalisti mut ei sit enää kahen päivän päästä samaa mieltä! ohh D:: miten onnistuit saamaan siihen sen särön?
|
|
|
Post by Sibe on Apr 3, 2017 15:09:09 GMT
Joo no meitsin pöydän ääreen ei ois mahtunukaan ku kolme :--D Eikä paikalla ollu tätejä joten tää oli mukavampi vaihtoehto, aikalailla näin me muutenki istutaan iltaa jos mun luona ollaan, täällä saa aika hyvän piirin ku ottaa keittiön tuolit huoneeseen. Kukaan ei ees joutunu lattialle. Huomenna on rääppiäiset yliopistolle, suurin osa kakkujämistä tuodaan sinne tuhottavaks mikä on ihan hyvä ratkaisu koska kolme noista kakuista oli yhden henkilön tekemiä :--D :---D ehkä meidän pitäis järjestää joskus kattilaisten kesken kakkumiitti (...tosin kuljetukset saattas olla vähän hankalia ) vähän luulen että ne kakut tullaan tuhoamaan aika nopeasti :_D tämä on loistava ajatus! ps. mulle tuli nälkä tosta kakkujen ranking listausasiasta D---: kaikki kuulosti varsin hyviltä noms
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2017 5:31:46 GMT
Tähän perjantaihin kuuluu matikan koe integraalifunktioista!
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2017 6:13:29 GMT
En voi uskoo et oon tilastotieteen harjoituksissa enkä oo darrassa Eka kerta kahteen kuukauteen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 7, 2017 10:46:57 GMT
Mun pitäis tehdä muutamaa koulujuttua ja ehkä siivotakin mut jaksaminen on tiukilla Tai enemmänkin viitsiminen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2017 11:23:08 GMT
kaikkialle kannattaa aina kieriä! kieriminen on liikkumisen paras muoto! no siis se vaan delas : sillä saattaa olla vaikutusta asiaan et siihen tuli joku aika sitten sellanen syvä särö ja sen jälkeen onnistuin kastelee sen, mun puhelin siis on oli vesitiivis mut se särö sit vähä niiku teki siitä ei-niin-vesi-tiiviin. kyllä se pelitti vielä senkin jälkeen ihan normaalisti mut ei sit enää kahen päivän päästä samaa mieltä! ohh D:: miten onnistuit saamaan siihen sen särön? tiputin sen hiihtohissistä :----D tai no en tarkalleen mut oltiin joka tapauksessa (kesällä) levillä ja mentiin hiihtohissillä jollekin vuorelle jossa sit chillisti vaan hypeltiin kallioilla kunnes mä tajuan et mun puhelin on tippunut, mistä sit seuraa armoton etsintä ja lopulta se sit löytyy vähän säröytyneenä sieltä hiihtohissin läheltä - vitsailtiin sit siinä et se varmaan tippu jo siellä hississä :--D mut nyt mulla on jo uus puhelin jei
|
|
|
Post by Sibe on Apr 7, 2017 12:52:20 GMT
samaa mieltä! ohh D:: miten onnistuit saamaan siihen sen särön? tiputin sen hiihtohissistä :----D tai no en tarkalleen mut oltiin joka tapauksessa (kesällä) levillä ja mentiin hiihtohissillä jollekin vuorelle jossa sit chillisti vaan hypeltiin kallioilla kunnes mä tajuan et mun puhelin on tippunut, mistä sit seuraa armoton etsintä ja lopulta se sit löytyy vähän säröytyneenä sieltä hiihtohissin läheltä - vitsailtiin sit siinä et se varmaan tippu jo siellä hississä :--D mut nyt mulla on jo uus puhelin jei ahaa :'D hieno tarina muistaa ! ja jee, hyvä että on uusi ehjä luuri
|
|
|
Post by Sibe on Apr 7, 2017 12:52:59 GMT
perjantaihin kuulunut vaan ropehahmojen suunnittelua ja chillailua :--D pitäis vielä käydä ihmisten ilmoilla ja sit tulla kotio kattomaan Once upon a time yay
|
|
|
Post by Arabella on Apr 7, 2017 13:22:11 GMT
musta tuntuu et mun mielentilaa kuvastaa ihan hyvin se et jäin tänään aiemmin suojatiellä oottaan vihreisiin valoihin
|
|
|
Post by swordsman on Apr 7, 2017 16:23:52 GMT
tän perjantain oon viettänyt huiviin kääriytyneenä lukien Tuulen viemää, sillä välin kun ulkona on pitkästä aikaa satanut vettä ihan kaatamalla. Rakastan tälläsiä perjantai-iltapäiviä <3
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 7, 2017 17:41:01 GMT
oon erittäin väsyny enkä jaksa olla sosiaaline joten jäin kotiin (mikä oli virhe koska kaveri lähetti snäpin siitä et nuokulla ois ollu jäätelöä ) nyt vaan kuuntelen kotona erittäin surullisia lauluja ja mietin mitä teen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2017 20:02:42 GMT
musta tuntuu et mun mielentilaa kuvastaa ihan hyvin se et jäin tänään aiemmin suojatiellä oottaan vihreisiin valoihin noh sentään et kävelly punasiin
|
|