|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 21:20:34 GMT
ja kerro vähintään yks negatiivinen ja yks positiivinen asia tästä päivästä
arvosana: 5½
+ käytiin kaverin kaa ringillä + ihastus suostu pelaan mun kaa huomenna! + sipsejä ja suklaata
- näin mun entisen kiusaajan kaupassa ja koko loppuvuosi meni pilalle (6kk näkemättä, oli hyvä putki katkes) - koulussa meni hermo, kun en osannu - ärsyttävä luokkalainen oli erityisen ärsyttävä tänään - koulukaverin valittaminen ärsytti - jouduin vaihtamaan konetta toiselle puolelle luokkaa, pois kavereiden vierestä - vitutti yleisestikin tää viikko tänää - mun kuvat ei tullu ifolorilta, vaikka ne sano että ne on toimitettu!
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 21:30:31 GMT
+++ niinku oon koko päivän reivannu, mun kandijutut eteni ja oon ihan pipona siitä + opin hyödyntää taulukkolaskentaa paremmin + idk oon ollu tänään jotenki hyvällä tuulella ilman syytä + nappasin bulbasaurin + pääsin yli identiteettikriisistä ja laitoin taas trixie-avatarin
- jOku random nainen soitti mun ovikelloa seittemältä aamulla ja kyseli jtn autopaikasta vaikka mulla ei oo autoa, ottaa ihan sairaaadti pattiin ku kaikki tulee aina mun ovelle kun ne ettii mun naapuria (asun asunnossa 23, naapuri on 23b, se ei oo niin vaikeeta hNNgHG) - hirveesti tekemistä - stressaan hirveää tekemistä - mun koko labraselkkari meni uusiksi koska en osaa laske
keskimäärin sellanen 7 ehk idk en enää osaa käyttää kouluarvosanoja pääosin positiivinen päivä mut oon vaan kauheen väsyny kaikkeen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 22:12:54 GMT
- tää on taas näitä päiviä kun onnistun suututtaa kaikki + just kun ehin kirjottaa ton, mun kaveri laitto viestiä eli ei se sit kai suuttunutkaan mut - ok, onnistuin suututtaa melkein kaikki + sain tehtyä jotain koulujuttuja - olen silti jäljessä + ei väsytä enää ihan niin paljon mitä eilen - tilasin koulukirjat mut sit se yks oli väärä + huomenna on perjantai - mun pitää huomenna palauttaa yhdelle opettajalle yks juttu tosi myöhässä ja en kehtais + hengaan huomenna ehkä mun kavrun kaa - tää päivä oli ihan turha, hukkaan heitettyä potentiaalista aikaa tehdä asioita mut sen sijaan vaan koomasin enkä edes onnistunut siinä kunnialla + mun paketti tuli!! - en kerennyt (jaksanut) hakea sitä vielä tänään + miuku-miuku näyttää ihan onnelliselta - elämä hämmentää + en mä oikeestaan keksi enää mitään mut kuulemma asiat on parempi päättää positiivisesti :]
7 ((ja en varmasti järjestele noita))
|
|
|
Post by swordsman on Dec 9, 2016 12:18:47 GMT
- nukuin viime yönä huonosti enkä ees muista millon oisin viimeks ollu yhtä väsyny kun tänä aamuna - kaikki kävelytiet on ihan jäässä ja oon meinannu liukastua tänään ties kuinka monta kertaa - tänään oli fysiikan koe johon en ollu lukenu juuri yhtään - haluisin vaan nukkua mut en saa unta - mun pitäis maanantaiks lukea vielä parisataa sivua yhtä kirjaa ja tehä hirvee määrä matikantehtäviä
+ viikonloppu + sain vissiin kuitenkin ihan hyvän numeron siitä fysiikankokeesta + koulupäivä oli lyhyt ja ihan mukava, läksyjä ei tänään tullu
päivän arvosana on varmaan joku seiska
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2016 18:52:53 GMT
- koskee päähäN - tää päivä alko tosi huonosti - jouduin ''keskustelee'' syvällisiä tyyppejen kaa, joiden kypsyys on jossain 6-vuotiaan tasolla. ja hei mä vieläpä pidän itseäni lapsellisena joten tää on aika paljon sanottu - en oo ehtiny syödä koko päivänä oikein mitään - myöhästelin taas koko päivän kaikkialta - olen kiittämätön, ahne ja tyytymätön kaikkeen - LÖYSIN JUST MUURAHAISEN MUN SELÄSTÄ - Miuku-Miuku tekee kuolemaaaa
+ hoidin asioita pois alta + hain sen paketin!! nyt mulla on kivsu takki + olen taas kissejen luona jeij + pelasin kavrun kaa shakkia + PERJANTAI + saan nukkua
jos mun päätä ei särkis ja jos miuku-miuku ois okei niin antasin tälle päivälle 8+ mut koska ei niin 7-
|
|
|
Post by Jp on Dec 9, 2016 21:34:27 GMT
+ Mul oli vaa 3h kouluu +perjantai +koulus yks enkun tukikurssi oli kiva ku ryhmähenki... ei ne oo viel perheen tasol mut kivempii ku mun luokka +mun ex-kiusaajat ei ilmestyny mun silmien eteen, joten säästyin sadistisilta ajatuksiltani (se et kuvittelen kaikkee inhottavaa mun vihollisten päänmenoks piristää päivää kivasti... tekee ainakin niiden pärstöistä sidetettävämmät) +saan ehkä mun vanhemmilt joululahjaks mitä haluun +mua väsyttää kerranki ku yleensä oon silleen et odota puoleenyöhö nukahtaakses
-jäädyin odotelles bussii -meinasin kaatuu koirani päälle
varmaa 8 tai 9
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 10, 2016 12:34:56 GMT
arvostelen eilisen (kjeh)
- koulu meni hitaasti - mun valokuvat ei ollu tullu vieläkään
+ ei tarvinnut jäädä tekemään projektia, koska oli muuta + pelattiin ihastuksen kaa + (ja se sano, että jos koskaan tuun käymään missä se asuu nii vois nähä!!) + perjantai + kävin joululahjaostoksilla + rento päivä yleisesti
9
|
|
|
Post by Jp on Dec 11, 2016 11:37:42 GMT
arvostelen eilisen (kjeh) - koulu meni hitaasti - mun valokuvat ei ollu tullu vieläkään + ei tarvinnut jäädä tekemään projektia, koska oli muuta + pelattiin ihastuksen kaa + (ja se sano, että jos koskaan tuun käymään missä se asuu nii vois nähä!!) + perjantai + kävin joululahjaostoksilla + rento päivä yleisesti 9 kannattaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 11, 2016 15:19:24 GMT
+ mun lähikaupas oli roiskeläppiä ja kimchia :^) + mun kantapää eienää vihottele, se oli eilen jotenki ihan karsee mut nyt ihan ok - nukuin liian pitkään ja oon nyt ihan pihalla - where da joulukanlenteri @ ?? Annan päivälle kasin, jee
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 11, 2016 17:02:00 GMT
+ tehtiin itetehtyä jätskiä + sain syödä kolme luukkuu kalenterista (!!) + tää päivä on menny ihanan hitaasti
- oon lihonu :[ - ahistaa jo etukäteen, kun ens viikolla 7pv koulua - mietin asioita liikaa
6+
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 12, 2016 16:17:25 GMT
- kokeiden palautustunti vei mun hypärin - koulua - matikkaa, en tajuu mitään - nukuin huonosti - törmäsin varmaa 5 eri ihmiseen (siis sillee törmäämällä)
+ kokeet jotka sain takas oli menny aika hyvin + matikan ope oli hassu :3 + pääsin yheltä + pitkästä aikaa jaksoin tehä läksyjä
Antaisin arvosanaks 8
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 12, 2016 20:15:17 GMT
- maanantai - menin kouluun myöhässä öö - ois ollu kiva hengata tänään jonkun kaa mut ei ollu ketään yhy - sain elämäni ensimmäisen T-merkinnän enkä edes tiedä miksi - mua oksettaa vähän - täällä on kylmä ja joku vesiputki vaan lorisee koko ajan niiku miksi - miksi miksi miksi - en jaksa - miuku-miuku on nyt virallisesti kuollut, itkettää - sotkin mun UUDEN HIENON TAKIN ja sit yritin pestä sitä ja nyt se on kuivamassa ja nyt sekin varmaan kuolee - uusintakoe lähestyy. olin siis poissa sillon koepäivänä ja hjkgrhdnfb. se on vieläpä matikka - kohta mäki varmaan kuolen
+ tein joulutorttuja jee + ei väsyttäny tänään + koulussa oli ihan jees päivä + sain vihdoinkin vaihdettuu yhet kurssit ja huh, sentään se on poissa alta + mun hiukset suostu tänään yhteistyöhön mun kanssa kenties ensimmäisen kerran ikinä + tänään ihmiset oli ihan kivoja taas vaihteeks + oli nätti päivä </3 + jouduin johonkin random ryhmään ja sit ne tyypit nauro yhelle mun tyhmälle jutulle </3 + yritän nyt epätoivosesti oikeesti keksiä näitä lisää ettei toi miinuslista näyttäis niin pahalta </3 + kahvi oli hyvää (no ainahan se on)
en tiiä, periaatteessa tää päivä on ollu koko ajan ihan jees ja oon ollu ihan hyvällä tuulella mut heti kun menin wilmaan mä tunsin miten se kaikki huuhtoutu pois ja tajuan etten pärjää koulussa tai ole millään muillakaan tavoin yhteiskuntakelpoinen ja voi luoja saisinko vain sen loman nyt heti tähän kiitos moi
7+ + koska joulutortut
|
|
|
Post by Arabella on Dec 13, 2016 21:07:39 GMT
- väsytti - olin myöhässä - olin vielä enemmän myöhässä koska bussit - oli kylmä - en ehtiny juua kahvia aamulla nii väsytti vielä enemmän - nukuin melkeen koko yhteiskuntaopin tunnin ku en pysyny hereillä - oli koulua kaheksasta neljään - ihan vaan niinku yleinen vitutus
+ koulun kahviautomaatti + sanoin et oli koulua kaheksasta neljään mut viimesellä tunnilla ei ollu opettajaa nii laitoin vaan nimen läsnäololistaan ja lähin joten pääsinki sit kyl aikasemmin + ostin suklaata
ehkä joku 5+ ok annan armoa 5½
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 13, 2016 21:11:27 GMT
- mun suklaa loppu eilen - olisin halunnu nähä mun kavereita tänään - jouduin tekemään terveystiedon arvioitavan ajatuskartan alkoholista ja siihen meni 2 A4-kokoista paperia - mulla oli nälkä koko päivän vaikka söin (äskenkii söin jossaa 20 min sitte ja edelleen nälkä ) + katoin ouat ♡ + 4 h koulua (ei fysiikkaa, joka mun inhokkiaine!!!) + bilsan kokeesta 9, luulin, että saan huonomman Arvosana noin 8+ tai 8 1/2 ehkä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 13, 2016 21:47:13 GMT
- mun laturi on rikki ja sit kännykkä sammu yön aikana ja mun herätys siinä samalla eeeh en siis mennyt kouluun - mun pitäis olla jo nukkumassa en oikeesti herää ikinä tätä menoo
+siivosin (VIIMEIN) +tein jotain koulujuttuja +kaikki on aika fine
mhm en tiedä ei oikein tapahtunut mitään eikä oikein tunnu miltään, on vaan tämmöstä ihan mukavaa ja hiljasta, 8½, tämmöset päivät on ihan jees mut oisin kaivannu vielä jotain hyvää ruokaa
|
|