|
Post by swordsman on Jan 28, 2017 13:32:25 GMT
+ mulla on karkkia + mun ei tarvii tänään lähtee minnekään koko päivänä
- mun pitää lukea kokeisiin - mulla on joku flunssa - mun pitää olla huomenna kirkossa aamukymmeneltä, ja pelkkä ajatuskin väsyttää
7+
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 31, 2017 20:47:26 GMT
-en ollu koulussa (toisaalta + mut ois varmaa pitänyt mennä joten) -mun aamu oli tosi sekava. vuoden sekavin tähän mennessä, päädyin vaan hortoilee paikasta toiseen + näin pitkästä aikaa yhtä kaveria ja en ees ollu tajunnu miten paljon kaipasinkaan sen seuraa + oli hauskaa (vaikka se oliki liikaa kännykällä mut) - yks juoppo tunki juttusille + söin karkkia ja ne oli hyviä - söin liikaa karkkia + en oo tehny koko päivänä mitään järkevää -- ton edellisen piti kyllä olla miinus joten olkoot tää nyt sit tuplamiinus - mun jalkoihin koskee - väsyttää - oon tyhmä + mut oon helpottunu siitä et oon vaan tyhmä + ulkona oli taas nättiä - mun plussat ja miinukset on taas ihan sikin sokin mut ei se oikeestaan mua haittaa mut se saattaa haittaa joitakin mikä ehkä vähän haittaa muaki + näin kauniita ihmisiä - tulin siitä vaan kateelliseks lol
8- toisaalta paras päivä pitkään aikaan mut aamu ja känniläinen laskee arvosanaa vähän
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 19:54:32 GMT
- PURASIN ITTEENI HUULEEN JA SATTU IHAN HELVE ainii oon mode, mun pitäs ehkä olla esimerkillinen ja kiroilematta TISTI
arvosana: - 667
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 21:08:36 GMT
+ leiri + hyvää ruokaa + hauskaa tekemistä yms +- ihastuin enemmän tohon yhteen tyyppiin + juttelin sen kans paljon tänää ja olin muutenki lähellä ja äääääh
10+++
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:31:17 GMT
Leivoin leipää ja pullaa ja luin yhden kirjan. Ois ihan 10 mut joku selittämätön kurjuus kiipes eilen ikkunasta sisään, joten tää päivä on ehkä sit vaa seiska tai kasi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:35:45 GMT
Leivoin leipää ja pullaa ja luin yhden kirjan. Ois ihan 10 mut joku selittämätön kurjuus kiipes eilen ikkunasta sisään, joten tää päivä on ehkä sit vaa seiska tai kasi. kurjuus on kyllä aika viheliäinen olento kerran se teki pesän meidän taloon, söi sokerit pullan päältä ja tartutti hajunsa kaikkien vaatteisiin lopulta se lähti vasta kun oltiin ripoteltu jana raesokeria meidän talolta postilaatikolle ja pistettiin äkkiä ovi kiinni ennen kun se tajus tulleensa huijatuks sen jälkeen sen on täytyny haistaa sun pakkasessa olevat pullat ja suunnata sinne
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 5, 2017 13:05:55 GMT
(eilinen koska tänää ei oo tapahtunu oikeesti mitää)
+ käytiin kaverin kaa parilla + laulettiin karaokee kapakas, missä keski-ikä 60 :^D + ihastus oli ihan höpö, tuli hyvä mieli + oli hyvää ruokaa + kävin lenkillä
9½ :>
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 5, 2017 19:24:53 GMT
- leiri loppu tänää - leiri loppu jumalanpalvelukseen kirkossa + kirkossa oli ihan jees koska istuin aika lähellä ihastusta ja muutenki ei ollu tylsää kun pysty sillee vähän juttelee - yhellä tyypillä on kuva mun naamasta sen puhelimessa eikä me olla ees mitään läheisiä kavereita (ainkaan vielä, ei sitä tiiä mitä rj-koulutuksen aikana tapahtuu) + mulla on karkkia öä sanoisin et 9,5 ellei jopa 10-
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 5, 2017 21:00:40 GMT
+ sain ihastuksen snäpin + juteltiin sen kaa ja se oli söpö =3
10++
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2017 21:07:16 GMT
+ pelasin mun pikkuveljen kaa - en tehny _mitään_ muuta
arvosana: 8
ei mulla oikeen jääny tästä päivästä mitään fiilistä ja oon vieläki vähän ihmeissäni siitä että päivä meni jo ja nyt pitäs alkaa nukkumaan
|
|
|
Post by Arabella on Feb 5, 2017 22:43:19 GMT
+ söin pizzaa - kaikki muu paitsi pizza - tuli kyllä itse asiassa pizzastaki aika huono olo
-2
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 6, 2017 21:54:13 GMT
+ söin pizzaa - kaikki muu paitsi pizza - tuli kyllä itse asiassa pizzastaki aika huono olo -2 tää on melkein yhtä surullista kuin se et mun päivä oli täysin identtinen eilisen kanssa
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 9, 2017 14:09:59 GMT
+ -
7
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 9, 2017 14:41:12 GMT
+ putsasin kämpän lattiasta korkeimmalle hyllylle + vein kaikki kasautuneet pahvit + pyykkäsin ja pesin suihkuverhon + heräsin ennen puoltapäivää + maksoin puolet mun ruuista pullokuitilla + oon ollu tosi hyvällä tuulella tänään + mun kaveri teki pullaa ja tuo mulle ehkä osan :^) - päätä särki - pitäs tehä fyskoo
10- !
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 9, 2017 19:25:39 GMT
+ ranskan tunnit koska ihastus - ranskan tunnit koska en tykkää + sain kuulla kivoja uutisia hiihtolomasta + uskonnon koe on ohi + söin kakkua - tajusin et mulla menee kaverin synttärit päällekäin yhtien tuttujen käynnin kans, mut se päivä on tyyliin ainoa päivä mikä käy kaikille ellei pidetä viikkoa myöhemmin ja näitä tuttuja en nää ku ehkä kerran vuodessa nii en sitäkään haluis perua + kävin suihkussa ja olo on extraraikas
9++
|
|