|
Post by marrasaamu on Feb 9, 2017 20:38:50 GMT
+ Ostin kivan huulipunan + Sain yhen koulutehtävän alkuun + Tulin kotikotiin viikonlopuks + Söin pitkästä aikaa chiansiemenvanukasta + Hauska koulupäivä muistisairaiden vanhusten hoivakodilla
- Väsyttää - Unohdin kastella mun kukan (se kuolee varmaan ihan veemäisyyttään viikonlopun aikana)
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 10, 2017 15:16:13 GMT
+ viikonloppu + voitin pelin town of salemia + saatiin kavereitten kans sovittua tapaaminen illaks + yks amerikkalainen jolle juttelen snäppäs äsken
- mulla on nälkä - haluun karkkia - mulla ei oo karkkia
9
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 10, 2017 20:52:13 GMT
- kaverilla ei ollu aikaa pelata - koulussa työt esiteltiin ja arvosteltiin kaikkien eessä - kaveri ei ilmottanu, ettei sillä oo aikaa vaikka lupas - äiti oli pahalla päällä ja pikkusiskolle tuli paha mieli - on tosi punkero olo
+ postissa sain uusia alusvaatteita ja sukkahousut
5-
|
|
|
Post by Jp on Feb 11, 2017 19:53:12 GMT
+ viikonloppu + voitin pelin town of salemia + saatiin kavereitten kans sovittua tapaaminen illaks + yks amerikkalainen jolle juttelen snäppäs äsken - mulla on nälkä - haluun karkkia - mulla ei oo karkkia 9 -mulkaa ei oo karkkii +paitsi toi yks suklaa -joka on kadonnu -vessahätä -väsyttää -en jaksa mennä nukkuu +roolipelaus -tuttu nosti vanhan riidan taas pöydälle -en jaksa edes sopii koko asiaa -muut pakottaa, mut en jaksa huudella metsään edes sen anteeksipyynnön verra -Makkaran syömisest paha olo +se makkara oli kyl hyvää -haluun jäätelöö, mut oon niin laiska etten jaksa hakee pakastimest +hain se jäätelön sit +on muute hyvää +11 päivää niin oon 18 Vaikka 7
|
|