|
Post by rebdomine on Dec 31, 2016 1:01:21 GMT
+ pelasin ihastuksen kaa + pelasin watch dogs 2 ba pääsin vihdoin vähä sisälle siihe pelii
- pelisessio ihastuksen kaa oli lyhyt :[ - suruttaa ajatus, että kohta kouluun
8
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 31, 2016 1:07:54 GMT
+ Grindaaminen FFX:ssä ei olekaan niin vittumaista kuin oletin + Sain keitettyä hyvää teetä + Meillä on vielä joulutorttuja + Karkkia namnam
- Ei piparisuklaata - Masentaa - En saa taaskaan unta - Ikävä ikävä ikävä - Ulkona sataa
6
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 31, 2016 1:19:00 GMT
+ -
0
|
|
|
Post by Sibe on Jan 2, 2017 19:31:44 GMT
- huono päivä - väsyttänyt, särkenyt päätä koko ajan - en oo syöny paljo mitää ku ei tee mieli - iso kasa koulujuttuja tekemättä - ahdistaa - haluan nähdä ystäviä + kävin kattomassa Rogue One - popcornit oli liian suolasia leffassa + luin hyvää tarinaa aamulla + sain tehtyä edes venäjän yo-vihon loppuun asti, ja kirjotin ekaa kirjoitelmaa ehkä viisi sanaa
sanoisin että 5½ tai ehkä jopa 6
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 22:21:43 GMT
- huomenna on koulua + kahvi
7½
toisaalta ihan kiva päivä mut toisaalta aika mauton ja tylsä ja vähän surullinenkin
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 2, 2017 23:29:53 GMT
- menin neljältä nukkumaan - koulussa oli paskaa ja turhaa + hyvää ruokaa kotona + pelattiin ihastuksen kaa + se suostu näkeen, kun meen käymään siel kaupungis mis se asuu! + muutenki kiva pelisessio, sai päivän piristyksen ja naurut 9½
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 1:04:34 GMT
alkutunnelmia tiistailta:
+ katoin sherlockin - kolmen tunnin päästä herätys
arvosana: 2
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 3, 2017 8:23:07 GMT
alkutunnelmia tiistailta: + katoin sherlockin - kolmen tunnin päästä herätys arvosana: 2 peteee ::::: no en voi kyllä tuomita, ku nukuin ite 4-8
|
|
|
Post by Jp on Jan 3, 2017 8:40:01 GMT
- pitäis lukee enkuks kirjaa ja kun kielet ei oo mun juttu +oon yksin kotona eli saan tehdä mitä haluun -nälkä -koira pitäis käyttää ennen ku kusee sisälle, mutta ku nälkä. 7
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 13:10:30 GMT
Ok, tiistai jatkuu:
- mulla ja mun ryhmällä oli äikässä joku esitelmä ja en tietenkään muistanu mitään sellasta - myöhästyin vähän koska: - väsytti. - kuuntelin yhen idiootin ragee mulle,tosin se kesti 30 sekuntia mut silti vähän öö - en muistanu kirjastokorttia
+ söin hyvän aamiaisen. ja join hyvää kahvia + en ollut ihan niin antisosiaalinen mitä yleensä ja suurin osa ihmisistä oli kivoja näin loman jälkeen + kävin ostaa kaikkee hyvää ruokaa !! + kaupassa joku random jäbä (mikä ei nyt ees ollut mitenkään muutoin kummasen näkönen) hymyili mulle niin leveästi ja söpösti et tuli pakostakin hyvä mieli D: vaikka se sitten ehkä olikin vahinko mut + sain opettajalta luvan lukee äidinkielen tehtävään yhen kirjan minkä halusin vaikka se ehkä vähän poikkes aiheesta mut + SELVISIN vaikka vähän epäilyttikin et tuleeko tästä mitään näin loman jälkeen + koko päivän ollut aika hauska olo, johtuu ehkä niistä kolmen tunnin unista + hengasin pitkästä aikaa yhen mun kivan kaverin kaa !!
16 ja 1/2, eläisin tän päivän uudestaan jos voisin (enkä edes pelkän ruuan takia)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 13:11:58 GMT
alkutunnelmia tiistailta: + katoin sherlockin - kolmen tunnin päästä herätys arvosana: 2 peteee ::::: no en voi kyllä tuomita, ku nukuin ite 4-8 joo siis en voinut mitään *kröhöm* sherlockilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä *köh köh* zzzz
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 3, 2017 13:52:58 GMT
peteee ::::: no en voi kyllä tuomita, ku nukuin ite 4-8 joo siis en voinut mitään *kröhöm* sherlockilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä *köh köh* zzzz joo ei tietenkää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 13:56:48 GMT
joo siis en voinut mitään *kröhöm* sherlockilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä *köh köh* zzzz joo ei tietenkää tää oli selkeesti joku universumin päätös etten mä nuku kolmee tuntia enempää ja universumille ei mahda mitään hei
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 3, 2017 13:57:47 GMT
tää oli selkeesti joku universumin päätös etten mä nuku kolmee tuntia enempää ja universumille ei mahda mitään hei it's your destiny
|
|
|
Post by Jp on Jan 3, 2017 20:27:34 GMT
+Voitin town of salemis veteranil neljä mafian jäsentä (yhtenä yönä viel) + sain tästä yhden merkin -Hävisin sitä ennen arsonistil +Voitin tosin edellisen jesteril +sain luettuu Percy Jacksonii -Jäädyin elävältä -> sulaminen inhottavaa +näin kaverii +Aloitin kirotun lapsen
10
|
|