|
Post by petefromtheshop on Nov 29, 2016 18:31:02 GMT
mulla on vähän tällanen vaikutus et saat teidän aivosolut hidastaa tahtia INDEED ps katoin ton videon vihdoin ja naurahdin ei vissii naurata tänää :--D hahaaaah :
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 29, 2016 18:32:01 GMT
äksdee, laitoin just viis asmr videota päällekkäin
tuntuu aika höpöltä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2016 14:08:41 GMT
viime päivinä oon tuntenu mun suonissa outoja onnellisuuden tiklytyksiä pitää varmaan alkaa pestä kahvikupit huolellisemmin tämä on vakavaa
hihihisdwigvjhes
toi yks hymiö muutti mun elämän täysin vähän luulen että vinksahti aivokemiat nurin sen myötä
|
|
|
Post by Arabella on Nov 30, 2016 16:15:52 GMT
viime päivinä oon tuntenu mun suonissa outoja onnellisuuden tiklytyksiä pitää varmaan alkaa pestä kahvikupit huolellisemmin tämä on vakavaa hihihisdwigvjhes toi yks hymiö muutti mun elämän täysin vähän luulen että vinksahti aivokemiat nurin sen myötä näit sen hymiön ja jokin vaan kilahti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2016 16:23:54 GMT
viime päivinä oon tuntenu mun suonissa outoja onnellisuuden tiklytyksiä pitää varmaan alkaa pestä kahvikupit huolellisemmin tämä on vakavaa hihihisdwigvjhes toi yks hymiö muutti mun elämän täysin vähän luulen että vinksahti aivokemiat nurin sen myötä näit sen hymiön ja jokin vaan kilahti niin tapahtui se vaan imeyty tosta koneen näytöltä mun päähän ja sieluun ja siitä lähtien oon vaan ollu ihan ᐛ
|
|
|
Post by Sibe on Nov 30, 2016 18:59:29 GMT
viime päivinä oon tuntenu mun suonissa outoja onnellisuuden tiklytyksiä pitää varmaan alkaa pestä kahvikupit huolellisemmin tämä on vakavaa hihihisdwigvjhes toi yks hymiö muutti mun elämän täysin vähän luulen että vinksahti aivokemiat nurin sen myötä voin jotenki uskoa tämän erittäin hyvin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2016 21:37:44 GMT
viime päivinä oon tuntenu mun suonissa outoja onnellisuuden tiklytyksiä pitää varmaan alkaa pestä kahvikupit huolellisemmin tämä on vakavaa hihihisdwigvjhes toi yks hymiö muutti mun elämän täysin vähän luulen että vinksahti aivokemiat nurin sen myötä voin jotenki uskoa tämän erittäin hyvin :DDD joskus sitä vaan käy näin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 4, 2017 13:52:08 GMT
EN OO KILISSY YLI VIITEEN KUUKAUTEEN ja unohin jo sen kilinän minkä takia etin tän keskustelun kun aloin lukee mitä kaikkee noloutta täällä on ( eikai auta muu kuin kilistä jotain muuta kilikili
|
|
|
Post by Sibe on Apr 7, 2017 12:55:55 GMT
EN OO KILISSY YLI VIITEEN KUUKAUTEEN ja unohin jo sen kilinän minkä takia etin tän keskustelun kun aloin lukee mitä kaikkee noloutta täällä on ( eikai auta muu kuin kilistä jotain muuta kilikili onko jo kilinästä vieroitusoireita?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2017 19:51:22 GMT
EN OO KILISSY YLI VIITEEN KUUKAUTEEN ja unohin jo sen kilinän minkä takia etin tän keskustelun kun aloin lukee mitä kaikkee noloutta täällä on ( eikai auta muu kuin kilistä jotain muuta kilikili onko jo kilinästä vieroitusoireita? juups,mustahan tulee vielä vakava ihminen tätä menoo
|
|
|
Post by Jp on Apr 7, 2017 21:05:21 GMT
EN OO KILISSY YLI VIITEEN KUUKAUTEEN ja unohin jo sen kilinän minkä takia etin tän keskustelun kun aloin lukee mitä kaikkee noloutta täällä on ( eikai auta muu kuin kilistä jotain muuta kilikili Peten kilinä ei saa koskaan vaieta... ettei ala liian pahat vieroistusoireet kilinän vuoksi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2017 21:35:57 GMT
EN OO KILISSY YLI VIITEEN KUUKAUTEEN ja unohin jo sen kilinän minkä takia etin tän keskustelun kun aloin lukee mitä kaikkee noloutta täällä on ( eikai auta muu kuin kilistä jotain muuta kilikili Peten kilinä ei saa koskaan vaieta... ettei ala liian pahat vieroistusoireet kilinän vuoksi. :---D ei huolta, kyllä mä kilisen vielä pitkään
|
|
|
Post by Sibe on Apr 9, 2017 17:34:51 GMT
onko jo kilinästä vieroitusoireita? juups,mustahan tulee vielä vakava ihminen tätä menoo ohoh
|
|