|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:55:01 GMT
laiskan käytännöllinen
paitsi et en mä oo laiska kun tein ne pihvit ite
oon vaab läski
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:55:44 GMT
Käytännöllisen läski.
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 8, 2016 22:58:06 GMT
oon katos tosi käytännöllinen ihminen käytännöllinen ja laiska käytännöllisen laiska sama! hyvä yhdistelmä tho
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 23:06:28 GMT
oon katos tosi käytännöllinen ihminen käytännöllinen ja laiska käytännöllisen laiska sama! hyvä yhdistelmä tho jes! on se laiskuus on toisinaan käytännöllistä ja käytännöllisyys taas on pitkälti laiskuutta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 23:09:14 GMT
nyt meen nukkuu toivottavasti en kuole pihvitukokseen
Ruoka.
taisiis
Aamen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 23:11:01 GMT
vau mun ajatukset on tosi turhia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 18:11:12 GMT
voi elämä unohin et tääki nolous on olemassa onneks oon mode niin voin poistaa tän mutku se vasta noloo oiskin joten ootan sen kaks vuotta ja sit poistan tän (nyt kuiteskin joku merkkaa kalenteriin 25.11.2018 ja sit käy täällä upittaa niin etten voikaan poistaa tätä sillonkaan sniikisti)
mut hei on mulla horinakin:
mietin just et kuinkakohan monta kertaa sheldon on ehtiny sanoo ton ''Ravage me!'' mun avatarissa tää on nimittäin ollut aika pitkään mun avatarina pitäis vaihtaa mut en löydä mitään hienoo ja onhan sheldon nyt aika hieno mut musta tuntuu et se on vähän väsyny hokee tota samaa koko ajan
ehkä järjestän sellasen ''keksi petelle avatar'' kilpailun lol en tuurilla saisin kaks osallistujaa jos lupaisin palkinnoks kahvipaketin lol luulen nyt kyllä liikoja itestäni yhen osallistujan
... no puolikkaan saisin ainakin kahvin voimalla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 18:17:23 GMT
aloin just nauraa mielikuvalle siitä et jonain päivänä tää paikka on ihan kuollu lukuunottamatta sitä että mä horisen täällä yhä itekseni ... ok toi ei oo hauskaa, toi on surullista .... no on se kyl hauskaaki oon aika varma että tää oli hauskaa sillä mä nauroin lukiessani tän tai sit mulla on vaan yhtä huono huumorintaju mitä öö ... viime kuussa köh
|
|
|
Post by Arabella on Nov 26, 2016 18:36:17 GMT
voi elämä unohin et tääki nolous on olemassa onneks oon mode niin voin poistaa tän mutku se vasta noloo oiskin joten ootan sen kaks vuotta ja sit poistan tän (nyt kuiteskin joku merkkaa kalenteriin 25.11.2018 ja sit käy täällä upittaa niin etten voikaan poistaa tätä sillonkaan sniikisti) mut hei on mulla horinakin: mietin just et kuinkakohan monta kertaa sheldon on ehtiny sanoo ton ''Ravage me!'' mun avatarissa tää on nimittäin ollut aika pitkään mun avatarina pitäis vaihtaa mut en löydä mitään hienoo ja onhan sheldon nyt aika hieno mut musta tuntuu et se on vähän väsyny hokee tota samaa koko ajan ehkä järjestän sellasen ''keksi petelle avatar'' kilpailun lol en tuurilla saisin kaks osallistujaa jos lupaisin palkinnoks kahvipaketin lol luulen nyt kyllä liikoja itestäni yhen osallistujan ... no puolikkaan saisin ainakin kahvin voimalla mulla on ollu tää sama avatar kohta varmaan vuoden mut en jaksa vaihtaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 18:40:28 GMT
voi elämä unohin et tääki nolous on olemassa onneks oon mode niin voin poistaa tän mutku se vasta noloo oiskin joten ootan sen kaks vuotta ja sit poistan tän (nyt kuiteskin joku merkkaa kalenteriin 25.11.2018 ja sit käy täällä upittaa niin etten voikaan poistaa tätä sillonkaan sniikisti) mut hei on mulla horinakin: mietin just et kuinkakohan monta kertaa sheldon on ehtiny sanoo ton ''Ravage me!'' mun avatarissa tää on nimittäin ollut aika pitkään mun avatarina pitäis vaihtaa mut en löydä mitään hienoo ja onhan sheldon nyt aika hieno mut musta tuntuu et se on vähän väsyny hokee tota samaa koko ajan ehkä järjestän sellasen ''keksi petelle avatar'' kilpailun lol en tuurilla saisin kaks osallistujaa jos lupaisin palkinnoks kahvipaketin lol luulen nyt kyllä liikoja itestäni yhen osallistujan ... no puolikkaan saisin ainakin kahvin voimalla mulla on ollu tää sama avatar kohta varmaan vuoden mut en jaksa vaihtaa älä vaiha toi on paras
|
|
|
Post by Arabella on Nov 26, 2016 18:41:38 GMT
mulla on ollu tää sama avatar kohta varmaan vuoden mut en jaksa vaihtaa älä vaiha toi on paras nii no onhan se aika hieno pesukone ja kaikki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 18:45:15 GMT
nii no onhan se aika hieno pesukone ja kaikki nii ja vielä tollanen hieno edestä täytettävä pesukone jossa on tollanen lasi ja sit kun sinne laittaa pyykkiä niin kissat kattoo miten ne pyykit pyörii siellä ja pyörittää päätä sen tahtiin. tai meidän kissat ainakin. ok, ne teki sitä vaan sillon kun se oli uus mut nykyään ne on tottunu siihen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 21:04:02 GMT
ᕕ( ᐛ )ᕗ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 21:17:57 GMT
en tiiä onko tää enää itkua vai naurua
ᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗᕕ( ᐛ )ᕗ
|