|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 6:52:35 GMT
koeviikkko on pakottanu mut uuteen vuorokausirytmiin
heräsin eilen KAHEKSALTA ilman herätystä ja mä vieläpä luulin nukkuvani puoleen päivään kunnes katoin kelloo
ja tänään heräsin vähän jälkeen yheksän
ja huomenna tässä on pakko käydä niin et nukun kaks päivää putkeen tai muuten voin sanoo et mulla on unirytmi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 6:54:10 GMT
vau JEE yks sivu!!!!
tästä se lähtee
|
|
|
Post by Arabella on Oct 1, 2016 10:49:58 GMT
kannatan kyl sitä et täytetään se peppukeskustelu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:00:48 GMT
kannatan kyl sitä et täytetään se peppukeskustelu joo!! pitää kaivaa koneelta kaikki peppukansiot
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:10:02 GMT
Haravoin just lehtiä varmaan jotain kolme fakin tuntia (mut sain rahaa joten se on ok) ja ajattelin vaan miten absurdia lehtien haravoiminen oikein on, näennäisesti ihan turhaa touhua ja silti kaikki tekee sitä.
ja miettikää et jonkun työ voi olla haravanvalmistaja ja joku omistaa haravayhtiön jossa ne myy haravia
onkohan haravabisnes tuottosaa? mitä jos lehtiä ei tuukkaan? mitä haravatehtailijat tekee? alkaako ne myymään haravia vispilöinä ?? tyyliin koulujen suurkeittiöihin?
ONKO HARAVA EES SANA??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:17:45 GMT
luin just wikipedia artikelin haravasta, joten sen on pakko olla sana
opin et haravia on kolmenlaisia ja et lehtiharavat on lähtösin Itä-Aasiasta Aasiassa on varmaan paljon lehtiä... ja paljon tylsistyneitä ihmisiä
JA JOSKUS ON OLLUT TAPANA ETTÄ SULHANEN ANTAA MORSIAMELLEEN HARAVAN niiku miettikää ''oi rakas, tässä sinulle HARAVA'' ''oi ihanaa, kiitos olavi, lähdenpä tästä heti haravoimaan!!''
miettikää jos naimisiinki mentäessä sormusten sijaan vaihettas haravia???
se ois oikeestaan aika hauskaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:19:45 GMT
ihmiset on outoja
tai sitten evoluutio tarkotti ihmisen haravamasiinaks
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:27:12 GMT
arvatkaa mitä
...
(kukaan ei arvaa kuiteskaan joten): Mä taidan lähtee tekee pannukakkua!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:29:37 GMT
aloin just nauraa mielikuvalle siitä et jonain päivänä tää paikka on ihan kuollu lukuunottamatta sitä että mä horisen täällä yhä itekseni
... ok toi ei oo hauskaa, toi on surullista
.... no on se kyl hauskaaki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 12:43:32 GMT
mUN KISSA SYÖ MUN POMPULAA
btw en uskalla sanoo mun kissan nimee täällä ku sit se saattas löytää mut täältä ja nähä mitä kaikkee kirjottelen siitä
ok - sen nimi on pete ok - sen nimi ei oo pete se on vincent ok - ei se oo mut se ois hieno nimi mut toisaalta liian hieno tollasella puupäälle
mut jos ikinä saan jonkun fiinin kissen nii siitä tulee sit vincent ja sit sitä sanottas vinskiks ja se ois nii fiini et sen naama koristais kaikkia viinipulloja mut se ei ois juoppo tai ehkä se olis mut se osais piilottaa sen multa
mut syöppö se olis ja sit se pullistuis ja pullastuis niin isoks et mun pitäs hankkii sille lastenrattaat joissa sit ulkoiluttasin sitä
|
|
|
Post by Arabella on Oct 1, 2016 17:51:50 GMT
kannatan kyl sitä et täytetään se peppukeskustelu joo!! pitää kaivaa koneelta kaikki peppukansiot joo mulla niitä riittää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2016 10:19:35 GMT
Nyt mäki haluun tehä horinakeskustelun, ehk sit vaa horisen omaan vihkoon ja nauran niille jutuille joskus Ja nyt tekee hirveesti mieli mennä haravoimaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 3, 2016 17:36:07 GMT
Nyt mäki haluun tehä horinakeskustelun, ehk sit vaa horisen omaan vihkoon ja nauran niille jutuille joskus Ja nyt tekee hirveesti mieli mennä haravoimaan Voit horista mun kanssa täällä jos haluat!! tai voit tulla haravoimaan meidän pihaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2016 18:12:11 GMT
Nyt mäki haluun tehä horinakeskustelun, ehk sit vaa horisen omaan vihkoon ja nauran niille jutuille joskus Ja nyt tekee hirveesti mieli mennä haravoimaan Voit horista mun kanssa täällä jos haluat!! tai voit tulla haravoimaan meidän pihaa Voin tulla horisemaan haravan kanssa teiän pihalle! Meiänkin piha kaipais kyllä haravointia kun kaksi suurta vaahteraa kasvaa tuossa pihalla eikä olla tänä syksynä vielä haravoitu... (Mut oikeesti voin tulla tänne välil horisee ja kommentoimaan horinoihin c8)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 4, 2016 3:32:18 GMT
Voit horista mun kanssa täällä jos haluat!! tai voit tulla haravoimaan meidän pihaa Voin tulla horisemaan haravan kanssa teiän pihalle! Meiänkin piha kaipais kyllä haravointia kun kaksi suurta vaahteraa kasvaa tuossa pihalla eikä olla tänä syksynä vielä haravoitu... (Mut oikeesti voin tulla tänne välil horisee ja kommentoimaan horinoihin c8) jeeeiii! vaahterat on ihania, ottasin mielelläni meidänki pihalle sellasen vaikka aika paljon lehtiä puottavatkin
|
|