|
Post by marrasaamu on Oct 4, 2016 15:04:56 GMT
Voin tulla horisemaan haravan kanssa teiän pihalle! Meiänkin piha kaipais kyllä haravointia kun kaksi suurta vaahteraa kasvaa tuossa pihalla eikä olla tänä syksynä vielä haravoitu... (Mut oikeesti voin tulla tänne välil horisee ja kommentoimaan horinoihin c8) jeeeiii! vaahterat on ihania, ottasin mielelläni meidänki pihalle sellasen vaikka aika paljon lehtiä puottavatkin Mä kahlasin tänää nilkkoja myöten vaahteran- ja tammenlehdissä koko koulumatkan. Täällä mun huudeilla on vaahteroita varmasti enemmän ku laki sallii.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 21:06:15 GMT
jeeeiii! vaahterat on ihania, ottasin mielelläni meidänki pihalle sellasen vaikka aika paljon lehtiä puottavatkin Mä kahlasin tänää nilkkoja myöten vaahteran- ja tammenlehdissä koko koulumatkan. Täällä mun huudeilla on vaahteroita varmasti enemmän ku laki sallii. voit alottaa vaahterasiirappibisneksen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 21:07:07 GMT
muistin just tän horinajutun, jes, taas yksi syy olla menemättä nukkumaan!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:01:19 GMT
en tiiä kummalla lauseella alottasin, sillä et mun veli on mahtava vai että jes, en tuukkaan jäätyy talvella
no mut alotetaan vaikka sillä et mun veli on mahtava (tottakai) ja se sano et se voi antaa mulle sen vanhan pleikkarin!!
ja en tuu jäätyy talvella kun laitan vaan pleikan päälle ja alan pelaa ja pelaan kunnes se ylikuumenee niin että mun huoneessa jtn +30 astetta
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 8, 2016 22:06:07 GMT
pete horisee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:07:01 GMT
jumituin äsken n. 40 minuutiks lukee suomalaisten geeniperimästä ja ei voi muuta sanoo ku että ollaan me kyllä outoo porukkaa
ja tulin myös siihen tulokseen et tappimaisen ruumiinrakenteeni perusteella oon supisuomalainen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:10:58 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:18:58 GMT
söin tänään härkispihviä paljaaltaan käsin olohuoneen sohvalla samalla kun katoin veljen pelaamista, ja tulin siihen tulokseen, et oon ällö
ja laiska.
mut pihvi oli hyvää
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 8, 2016 22:26:21 GMT
söin tänään härkispihviä paljaaltaan käsin olohuoneen sohvalla samalla kun katoin veljen pelaamista, ja tulin siihen tulokseen, et oon ällö ja laiska. mut pihvi oli hyvää paljain käsin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:32:45 GMT
söin tänään härkispihviä paljaaltaan käsin olohuoneen sohvalla samalla kun katoin veljen pelaamista, ja tulin siihen tulokseen, et oon ällö ja laiska. mut pihvi oli hyvää paljain käsin? ... kyllä :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:35:34 GMT
harkitsen vakavasti et kävisin hakee pihvin ja söisin sen sängyssä
mut en jaksa nousta mut toisaalta mun pitäs mennä myös vessaan niin voisin varmaan samalla reissulla hakee pihvin
tai siis sit kun oon käyny vessassa en mä vessassa syö pihviä
...vielä
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 8, 2016 22:36:38 GMT
paljain käsin? ... kyllä :DD aika häröä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:47:15 GMT
dippailin just paljain käsin pihviä katilassa olevaan kylmään perunamuusiin enkä ees syöny sitä kokonaan vaan laitoin loput takas jääkaappiin .... vähemmän tiskiä
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 8, 2016 22:48:07 GMT
dippailin just paljain käsin pihviä katilassa olevaan kylmään perunamuusiin enkä ees syöny sitä kokonaan vaan laitoin loput takas jääkaappiin .... vähemmän tiskiä. nojoo totta :---D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 22:50:36 GMT
dippailin just paljain käsin pihviä katilassa olevaan kylmään perunamuusiin enkä ees syöny sitä kokonaan vaan laitoin loput takas jääkaappiin .... vähemmän tiskiä. nojoo totta :---D oon katos tosi käytännöllinen ihminen käytännöllinen ja laiska käytännöllisen laiska
|
|