|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 21:54:32 GMT
Ok, tän nimi oli aluks ''Peten horinat'' mut sit tapahtu jotain.
tulkaa höpöttää, horisee tai kilisee tai mikä se teidän juttu sit ikinä onkaan
varoitus: keskustelu saattaa paikoin aiheuttaa voimakasta myötähäpeää, eteenpäin lukeminen omalla vastuulla.
KILI KILI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:03:01 GMT
etin tota gifiä melkein yhtä kauan mitä tein tätä aihetta eli KAUAN mutku gifit on nii kivoja en vaan ikinä jaksa käyttää niitä kun oon kännykällä mut nyt kun kerrankin jaksoin raahautuu koneelle nii oli pakko laittaa joku hieno
tosta gifistä tuli mieleen et community on hyvä sarja, KATTOKAA SITÄ HYVÄT IHMISET!!!!! ok eka kausi on vähän mateleva mut on se silti hyvä sarja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:03:44 GMT
täähän onkin hauskaa
MÄ EN LÄHE TÄÄLTÄ IKINÄ!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:05:09 GMT
voisin oikeesti harkita et pistäisin monen lyhyen viestin sijaan yhen pitkän mut lyhyet on hienompia ja haluun nähä montako sivua se ottaa et tää menee täyteen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:06:08 GMT
jos tää paikka räjähtää tai tänne tulee joku tukos niin tiiätte ketä syyttää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:06:29 GMT
ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ MUA
mulla oli joku tärkee horina mut unohin sen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:12:56 GMT
joskus mietin et kuinkakohan moni tän paikan viesteistä onkaan mun kirjottamia
... sit katon mun postaukset ja oon sillee ''ai''
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:16:36 GMT
oiskohan mahollista kasvattaa postauksien määrä niin isoks et se menis ton bitch merkin ohi ja vyöryis viestien päälle? vai meniskö se vaan seuraavalle riville ?
... kokeilen sitä sit sen jälkeen kun saan ensiks tietää millä sivumäärällä tää ketju menee täyteen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:18:35 GMT
wow oon oikeesti aika väsy mietin oikeesti pitkään kirjotetaanko se ''viestien'' vai ''viestejen'' kirjotin eka ''viestejen'' mut sit mietin et pakko sen on olla ''viestien''
mut en oo kyl vieläkään varma pitäs googlata mut en jaksa joten otan sen riskin et mun pää räjähtää
sit toiseks mietin onks se ''toiselle riville'' vai ''toiselle jonolle''
jeesus
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:19:12 GMT
UNOHIN TAAS JONKUN HIENON JUTUN
elämä on vaikeeaaaaaaaaa
miks mun pää on tällanen rekkakolari, kaikki loogiset ja fiksut argumentit törmää toisiinsa ja pirstoloituu random shitiks
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:32:26 GMT
''räjähtää'' on hauska sana kirjotin psykan kurssitehtäväänkin että oon yllättyny siitä ettei mun psyyke oo vielä räjähtäny ja mä en repee kun mä räjähän elämä räjähtää jäätikkö räjähtää jääkarhut järähtää
ok meen nukkuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 22:37:00 GMT
mun tavote oli saada koko kessa täyteen mut en mä saanu yhtä sivuakaa lol, säälittävää
hyvää yötä, oletan et tulevina öinä mulla on kanssahörisijöitä
.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 23:08:59 GMT
ok pakko vielä laittaa gifi ennen kun suljen koneen ja jätän gifit taas tuhanneksi vuodeksi Silicon Valley on kans hyvä sarja KATTOKAA SITÄKI jared on mun lemppari ja hei, mikä tahansa sarja missä on reikä seinässä, on hyvä sarja ....paitsi Reikä seinässä
|
|
|
Post by Miopod on Oct 1, 2016 1:46:36 GMT
Sähän oisit voinu nimetä nää Peten Päiväkirjoiksi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 6:42:28 GMT
Sähän oisit voinu nimetä nää Peten Päiväkirjoiksi. hmm totta ehkä kokoon näistä joskus kirjan josta sit tulee ton niminen
|
|