|
Post by Miopod on Jan 5, 2016 1:26:01 GMT
Menin pitkästä aikaa Turlough tagiin Tumblrissa ja mun blogi oliki eka aiheeseen liittyvä blogi jota se ehdotti kaikille :DD
|
|
|
Post by Miopod on Jan 16, 2016 2:26:55 GMT
näin unta et doctor who lopetettiin taas ja sit heräsin tosi huojentuneena ku tajusin et se oliki vaan unta
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 16, 2016 10:36:48 GMT
näin unta et doctor who lopetettiin taas ja sit heräsin tosi huojentuneena ku tajusin et se oliki vaan unta Tbh joskus must tuntuu et täs vaiheessa uus 15-vuotinen hiatus tekis vaan hyvää :^DD Uusin eilen mun big finish -tilauksen, en ollu varma haluunks sitä tänä vuonna koska se on kuitenkin aika iso rahareikä, mut kesällä ilmestyvä Two Masters -trilogia sai mut vakuuttuneeks siitä et mun tilanne kestää vielä yhden vuoden Dr Who -annosta. Vihdoin multimaster-tarina!!
|
|
|
Post by Miopod on Jan 16, 2016 11:48:50 GMT
näin unta et doctor who lopetettiin taas ja sit heräsin tosi huojentuneena ku tajusin et se oliki vaan unta Tbh joskus must tuntuu et täs vaiheessa uus 15-vuotinen hiatus tekis vaan hyvää :^DD Uusin eilen mun big finish -tilauksen, en ollu varma haluunks sitä tänä vuonna koska se on kuitenkin aika iso rahareikä, mut kesällä ilmestyvä Two Masters -trilogia sai mut vakuuttuneeks siitä et mun tilanne kestää vielä yhden vuoden Dr Who -annosta. Vihdoin multimaster-tarina!! toiki uni tuli varmaan siitä ku luin just sinä päivänä jonku jutun jossa kerrottiin et Doctor Who meinattiin lopettaa jo David Tennantin jälkeen ku ei ne uskonu et se menestyis enää yhtä hyvin uuden näyttelijän kanssa ku kaikki tykkäs Tennantista niin paljo. joku Russeli sit vissiin sano ettei saa. Mua kyl varmaan pelottais lähinnä ettei se tuliskaa koskaa enää takasi, vaikka se oliski aika epätodennäköistä. Mä en voi vieläkää tilata mitää ku mun kortilla on ainavaan ne nettitilausestot ku en oo ehtiny/osannu käydä otattaas niitä pois.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 17, 2016 0:46:14 GMT
robert banks stewartki kuoli syöpään. wtf
se nyt oli vähä vanhempi ku nää muut sankarit mutta brittiläinen kuiteski.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 23, 2016 11:10:20 GMT
stevie :^(
tbt oon vähän skeptinen uuden showrunnerin suhteen, toivottavasti häiskä on tsempannu sitten cyberwomanin
|
|
|
Post by Miopod on Jan 23, 2016 12:00:49 GMT
stevie :^( tbt oon vähän skeptinen uuden showrunnerin suhteen, toivottavasti häiskä on tsempannu sitten cyberwomanin Eiks se oo se joka loi Broadchurchin? Mä ainaki odotan aika innolla.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 23, 2016 13:52:09 GMT
stevie :^( tbt oon vähän skeptinen uuden showrunnerin suhteen, toivottavasti häiskä on tsempannu sitten cyberwomanin Eiks se oo se joka loi Broadchurchin? Mä ainaki odotan aika innolla. joo on draamaa se osaa tehä, mut sen scifimeriitit on aika..... . . kauheita :--D
|
|
|
Post by Miopod on Feb 4, 2016 14:01:40 GMT
Kerroin äitille että meinaan osallistua Aku Ankan suunnittele Ankkalinnaan uusi konna kisaan ja äiti sit rupes siinä väittään että mun ei saa sit piirtää mitää Doctor Who tyylistä siitä ja hetken aikaa olin ihan että mitä "Doctor Who -tyylistä" ja ajattelinki hetken että se meinaa jotain etten kopioi suoraa mitää Doctor Who pahista tms. siihen. No sit se sano että "noku noi sun piirustukset on aina semmosia Doctor Who tyylisiä" ja mietin siinä sitte että millä tavalla "Doctor Who tyylisiä" että Doctor Who on oikeilla ihmisillä näytelty ohjelma että jos se mun piirrustustyyliä meinaa niin se on valitettavasti mun ihan oma eikä sille oikeen voi mitään. Ja turns out äiti tarkotti juuriki sitä että ku se tulee Aku Ankkaan niin mun pitäs piirtää siitä joku elukka eikä ihmistä. Eli siis Doctor Who -tyyli = Ihminen :DDD En nyt sit tiä miten päin piirtää jatkossa ku ensi kiellettiin piirtämästä mangaa ku pitäs piirtää realistisesti ja sitte ku siirryin länsimaisempaan seikkailusarjakuvien tyyliin niin nyt seki on liikaa "Doctor Who -tyylistä" (eli... ihmismäistä ) :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 4, 2016 17:10:47 GMT
Kerroin äitille että meinaan osallistua Aku Ankan suunnittele Ankkalinnaan uusi konna kisaan ja äiti sit rupes siinä väittään että mun ei saa sit piirtää mitää Doctor Who tyylistä siitä ja hetken aikaa olin ihan että mitä "Doctor Who -tyylistä" ja ajattelinki hetken että se meinaa jotain etten kopioi suoraa mitää Doctor Who pahista tms. siihen. No sit se sano että "noku noi sun piirustukset on aina semmosia Doctor Who tyylisiä" ja mietin siinä sitte että millä tavalla "Doctor Who tyylisiä" että Doctor Who on oikeilla ihmisillä näytelty ohjelma että jos se mun piirrustustyyliä meinaa niin se on valitettavasti mun ihan oma eikä sille oikeen voi mitään. Ja turns out äiti tarkotti juuriki sitä että ku se tulee Aku Ankkaan niin mun pitäs piirtää siitä joku elukka eikä ihmistä. Eli siis Doctor Who -tyyli = Ihminen :DDD En nyt sit tiä miten päin piirtää jatkossa ku ensi kiellettiin piirtämästä mangaa ku pitäs piirtää realistisesti ja sitte ku siirryin länsimaisempaan seikkailusarjakuvien tyyliin niin nyt seki on liikaa "Doctor Who -tyylistä" (eli... ihmismäistä ) :DD :^D :^D oman piirrostyylin löytäminen on jo tarpeeks vaikeeta ennen ku siihen tulee joku sanomaan mitä sun tyyli "ei sais olla" iteki pääsin vast pari vuotta sitten sille raiteelle, josta tykkään
|
|
|
Post by Miopod on Mar 27, 2016 21:11:39 GMT
Noin kuukauden päästä tulee kolme vuotta siitä ku katoin mun ekan Doctor Who jakson Fires of Pompeii. Olin alunperin telkkarin ääres kattoos Pasilaa ja sit en jaksanu vaan nousta ja aattelin vaan spontaanisti kattoo et mikä tää Doctor Who on ku oon nähny sen useemmanki kerran täälä ohjelmatiedoissa ja sit muistan ku aattelin sen ekan jaksoni jälkeen vaan et aika jees vois kattoo seuraavanki huomenna ja sit seuraavan jakson jälkeen rakastuin ja olin ihan että vau tämmöstä en oo koskaa nähny telkkarissa Plus olin heti aika myyty ku siinä oli niin paljo avaruutta ja avaruusoliojuttuja
|
|
|
Post by Miopod on Apr 9, 2016 22:58:21 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Apr 24, 2016 1:09:11 GMT
Multa jäi BBC ykkösen striimi äänettömälle tonne päälle ku katoin et kenestä tulee seuraava companion ja nyt oon vaan sit koko yön kattonu biljardia.
Musta tuntuu et Ali Carter on mun lemppari.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 11, 2016 9:07:46 GMT
Multa jäi BBC ykkösen striimi äänettömälle tonne päälle ku katoin et kenestä tulee seuraava companion ja nyt oon vaan sit koko yön kattonu biljardia. Musta tuntuu et Ali Carter on mun lemppari. Pfft, miten ois dw-biljardi-crossover? Ps Bill on bae, jo nyt, tykkään siit jo nyt. Oon täl viikolla pelannu rekkasimulaattoria ja catchupannu samalla big finishiä, tän kuun kuunnelma oli ehkä paras koko vuonna (saatan olla puolueellinen koska siinä oli Master ja viel yks mun suosikki niistä) Ja ens kuussa!!! Multimastertarina!!!! En ookaan oottanu tätä ku esim koko ikäni!!!
|
|
|
Post by Miopod on May 11, 2016 12:10:21 GMT
Multa jäi BBC ykkösen striimi äänettömälle tonne päälle ku katoin et kenestä tulee seuraava companion ja nyt oon vaan sit koko yön kattonu biljardia. Musta tuntuu et Ali Carter on mun lemppari. Pfft, miten ois dw-biljardi-crossover? Ps Bill on bae, jo nyt, tykkään siit jo nyt. Oon täl viikolla pelannu rekkasimulaattoria ja catchupannu samalla big finishiä, tän kuun kuunnelma oli ehkä paras koko vuonna (saatan olla puolueellinen koska siinä oli Master ja viel yks mun suosikki niistä) Ja ens kuussa!!! Multimastertarina!!!! En ookaan oottanu tätä ku esim koko ikäni!!! Kymppi lyö huti ja vuoro vaihtuu; "I don't want to go ((" Adric laskee vaihtopenkillä vitoselle kaikenlaisia kaavoja et mikä ois täydellinen kulma ja asento lyödä missäki tilanteessa mitäki palloa. Mel hieroo kutosen niskaa ja juottaa sille porkkanamehua aina ku sen vuoro on ohi. Vitonen vetää housuistaan oman erikoisbiljardikeppinsä: jäätävän sellerin, joka meni justiin ja justiin sääntökirjan mukaan läpi, toisin kuin krikettimaila. Turlough on se tyyppi mustassa puvussa joka seisoo hiljaa biljardipöydän vieressä ja asettelee joka kierroksella pallot uudestaan ja kerää ne pusseihin pudonneet pois. Tegan on äänekäs selostaja tv-katsojille. Ykkösellä on kans oma biljardikeppinsä. Jamie joudutaan diskaamaan koska sillä on tapana kumartua koko vartalollaan pöydän yli kun se lyö ja yleisö joutuu järkytyksekseen huomaamaan ettei se myöskään tapaa käyttää alushousuja. Seiska sai räjähdysvoiton Acen ja nitro-9:n ansiosta. Nelosen pelistä ei tuu mitää koska K-9 käy noutamassa kaikki sen pallot jotka se lyö. Mä oon vaan rakennellu taloja simssissä ja aina silloon tällöön ihan pelannukki sillä Mä oon nauranut tänään sille miten tää animoidun Peppi Pitkätossu tv-sarjan Kukkanen näyttää ihan joltain karikatyyriseltä David Tennantilta :DD //ainii mäki sain tosi hyvän ensivaikutelman Billistä! :DD Ja vielä enemmän innostuin ku joku ehdotti että vaatetuksen perusteella se oliski 80-luvulta. Olis tosi hienoo, vaikkei välttämättä ookkaa totta
|
|