|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 17:54:56 GMT
kaivoin mun imgurlia ja.... GUD TIEMS
|
|
|
Post by Miopod on Dec 5, 2015 22:04:21 GMT
kaivoin mun imgurlia ja.... GUD TIEMS :DDDDDDD Kukas toi neljäs olikaa?? Ei yhtää mitää muistikuvaa hittolainen Muistitkos muuten koskaa täytellä sitä sun doctor who-keskustelubingoa joista teit ainaki kaks versiota? Tän päivänen dw jakso oli varmaan mun lempijakso tältä kaudelta. Niin hieno {Spoileri} VANHA KONSOLIHUONE AAAAAAAAAAAHHHH
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 22:19:36 GMT
kaivoin mun imgurlia ja.... GUD TIEMS :DDDDDDD Kukas toi neljäs olikaa?? Ei yhtää mitää muistikuvaa hittolainen Muistitkos muuten koskaa täytellä sitä sun doctor who-keskustelubingoa joista teit ainaki kaks versiota? Tän päivänen dw jakso oli varmaan mun lempijakso tältä kaudelta. Niin hieno {Spoileri} VANHA KONSOLIHUONE AAAAAAAAAAAHHHH se point of no return -tyyppi joka hengas keskustelus loppuvaiheil en ehtiny! mut löysin neki ja ilahduin tän päivän jakso oli typerä ja juustonen ja mä rakastin sitä
|
|
|
Post by Miopod on Dec 6, 2015 12:47:17 GMT
:DDDDDDD Kukas toi neljäs olikaa?? Ei yhtää mitää muistikuvaa hittolainen Muistitkos muuten koskaa täytellä sitä sun doctor who-keskustelubingoa joista teit ainaki kaks versiota? Tän päivänen dw jakso oli varmaan mun lempijakso tältä kaudelta. Niin hieno {Spoileri} VANHA KONSOLIHUONE AAAAAAAAAAAHHHH se point of no return -tyyppi joka hengas keskustelus loppuvaiheil en ehtiny! mut löysin neki ja ilahduin tän päivän jakso oli typerä ja juustonen ja mä rakastin sitä AI NII JOO SE ne oli hienoja kokoajan jotenki odotin et river ilmestyis jossainkohtaa jo tässä jaksossa ja aina ku näytti siltä et esiteltäist uus tyyppi täs jaksos olin vaan ihan että "RIVER?? eeeii... RIVER?? eeii.." :DD mut oon kyllä samaa mieltä smithin ja tennantin kans et se ois pitäny jäädä sellaseksi yhennentoista tohtorin jutuksi. Toisaalta en kyl sit tiedä mikä sen rooli on tos joulujaksos jne.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 19, 2015 17:14:41 GMT
Doctor Who jouluspesiaali näytetään vissii suomessaki elokuvissa Seinäjoen Bio Marilynin mukaan näytöspäiviä on kaks, 28.12 ja 31.12 (tai ainaki tähänmennessä on tiedossa nämä) ja siinä ei kuulemma oo suomenkielisiä tekstityksiä. nyt sitte mietin kattoisko jouluna vai meniskö teatteriin.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2015 13:02:55 GMT
Colin Baker ilmestyi viimeyönä mun uneen sanomaan jotain viisasta mut en muista mitä se oli.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 21, 2015 22:50:12 GMT
Colin Baker ilmestyi viimeyönä mun uneen sanomaan jotain viisasta mut en muista mitä se oli. n i c e colin on ihana, haluisin vaan halaa sen rikki
|
|
|
Post by Miopod on Dec 22, 2015 2:14:07 GMT
Colin Baker ilmestyi viimeyönä mun uneen sanomaan jotain viisasta mut en muista mitä se oli. n i c e colin on ihana, haluisin vaan halaa sen rikki se oli nuori colin kutosen puvussa Peter Davisonki oli sielä ja jotain muitaki, mut Colin oli ainoo joka tuli puhuun mulle.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 24, 2015 1:07:53 GMT
YAAAAASS good quiz
|
|
|
Post by Miopod on Dec 29, 2015 2:44:06 GMT
olin kattoos doctor whon jouluspesiaalin tänää elokuvissa oli aika siistiä. sain joululahjaksi muuten kaks doctor who kirjaa; Time Lord Fairy Tales -kirjan ja dw keittokirjan niijoo ja sit tos ennen joulua ostin meidän sittarista doctorwho sarjakuvakirjan jossa oli jotai kaks tai kolme 12. tohtorin sarjakuvaa.
|
|
sinjanko
Ninja The Cat
Legendaarinen yksisarviskani
|
Post by sinjanko on Jan 3, 2016 21:10:26 GMT
Sori pieni spoilaus niille jotka eivät ole katsoneet sitä jouluspesiaalia vielä, mutta tarkottiko se loppu sitä, että Doctor Whosta ei tule enää uutta jaksoa, ja että toi oli koko sarjan päätösjakso?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 3, 2016 21:14:48 GMT
Sori pieni spoilaus niille jotka eivät ole katsoneet sitä jouluspesiaalia vielä, mutta tarkottiko se loppu sitä, että Doctor Whosta ei tule enää uutta jaksoa, ja että toi oli koko sarjan päätösjakso? ei dr who ei lopu ikinä
|
|
sinjanko
Ninja The Cat
Legendaarinen yksisarviskani
|
Post by sinjanko on Jan 3, 2016 21:41:23 GMT
Sori pieni spoilaus niille jotka eivät ole katsoneet sitä jouluspesiaalia vielä, mutta tarkottiko se loppu sitä, että Doctor Whosta ei tule enää uutta jaksoa, ja että toi oli koko sarjan päätösjakso? ei dr who ei lopu ikinä Totta, mutta tällä kertaa se hieman vaikuttaa siltä, sehän viettää sillä planeetalla 24 vuotta... Muuten, siinä jaksossa, jossa kaikki Toctorit lensivät omilla Tardiksillaan siirtämään Galifreyn pois Dalekeiden tulituslinjalta, eräs Ajanherroista sanoi suunnilleen näin: "Voi ei, kaikki kaksitoista Tohtoria.", jolloin toinen Ajanherra korjasi sen edellisen lausetta sanomalla: "Ei, vaan kaikki kolmetoista.". Tarkoittaako tämä sitä, että neljättätoista Tohtoria ei tule, vai eikö hän vain päässyt tähän tapahtumaan mukaan? Yh, täytyy varmaan mennä nukkumaan, jotten kohta keksi lähes joka ikisestä asiasta jotain teoriaa...
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2016 22:19:35 GMT
Totta, mutta tällä kertaa se hieman vaikuttaa siltä, sehän viettää sillä planeetalla 24 vuotta... Muuten, siinä jaksossa, jossa kaikki Toctorit lensivät omilla Tardiksillaan siirtämään Galifreyn pois Dalekeiden tulituslinjalta, eräs Ajanherroista sanoi suunnilleen näin: "Voi ei, kaikki kaksitoista Tohtoria.", jolloin toinen Ajanherra korjasi sen edellisen lausetta sanomalla: "Ei, vaan kaikki kolmetoista.". Tarkoittaako tämä sitä, että neljättätoista Tohtoria ei tule, vai eikö hän vain päässyt tähän tapahtumaan mukaan? Yh, täytyy varmaan mennä nukkumaan, jotten kohta keksi lähes joka ikisestä asiasta jotain teoriaa... Ei toi mun muistaakseni ole edes eka kerta ku Tohtori on jääny jumittamaan jonnekki jopa useaksi sadaksi vuodeksi, ja silti se sarja on jatkunu. Ajanherrathan on pitkäikäsiä, eli 24 vuotta ei oo vielä mitään, loistavastihan se voi jatkua sitte siitä yli kahenkymmenen vuoden jälkeen Tohtoriajassa. Plus tänki jakson tapahtumat on siinä ennen ku River ilmestyy sinne kirjastoon kymmenennen Tohtorin kanssa ja näkee siten Tohtorin viimestä kertaa. Ja se 50th anniversary special jakso viittas lähinnä siihen ku ajanherroilla kuuluis olla vaan 12 mahdollisuutta regeneroitua, eli 13 inkarnaatiota ja sitte ne kuolee kokonaan pois. Tohtorihan sai sitte regeneroiduttuaan viimesen kerran uuden bonusregeneraatiosyklin myöhemmin, ja siinä spesiaalijaksossa oli ilmeisesti oletus, että tässä pitäs olla ne kaikki inkarnaatiot, koska ajanherroilla on vaan kolmetoista inkarnaatiota. Tai varmaan ne viittas siihenki että kaikki 12 tähän mennessä tullutta, joka myöhemmin oliki 13. Ja onhan ne Tohtorit ennenki kokoontunu yhteen ja silloonki vanhin Tohtori paikanpäällä on ollu vasta viides tai jopa kolmas inkarnaatio. Doctor Who ei kyllä tietääkseni oo loppumassa. Oon kuullu vaan et siitä ois nyt kausien välillä ehkä normaalia pidempi tauko, eli se jatkuu varmaan vasta joskus parin vuoden päästä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 3, 2016 22:54:07 GMT
Totta, mutta tällä kertaa se hieman vaikuttaa siltä, sehän viettää sillä planeetalla 24 vuotta... Muuten, siinä jaksossa, jossa kaikki Toctorit lensivät omilla Tardiksillaan siirtämään Galifreyn pois Dalekeiden tulituslinjalta, eräs Ajanherroista sanoi suunnilleen näin: "Voi ei, kaikki kaksitoista Tohtoria.", jolloin toinen Ajanherra korjasi sen edellisen lausetta sanomalla: "Ei, vaan kaikki kolmetoista.". Tarkoittaako tämä sitä, että neljättätoista Tohtoria ei tule, vai eikö hän vain päässyt tähän tapahtumaan mukaan? Yh, täytyy varmaan mennä nukkumaan, jotten kohta keksi lähes joka ikisestä asiasta jotain teoriaa... 11 vietti Trenzaloressa satoja vuosia, kasi jumitti Orbisilla vähintään yhtä kauan. Dr Who tekee paljon aikahyppyja off camera. Paitsi jos ne päättääki tehä sarjasta saippuaoopperan ja tehdä seuraavat 24 tuotantokautta vaan Lääkärin ja Riverin parisuhdesotkuja. Se ei oikeestaan tarkota yhtään mitään. "All thirteen" oli vaan katsojien yllätykseksi kirjoitettu pikkuylläri sen kunniaksi et uusi Doctor oli just valittu :^D Niin joo ja koska Doc meni ja kulutti yhen kolmestatoista inkarnaatiostaan kympin uusimiseen eikä sille oltu vielä annettu toista regeneraatiokierrosta, ei kukaan olettanu et paikalla ois yli kahtatoista Doctoria. Nykynen 12 on periaatteessa jo 14. inkarnaatio, ensimmäinen Doctorin toisesta regeneraatiokierroksesta, toisin sanoen BBC voi toimittaa meille 12 uutta Doctoria ilman et niiden tarvii kiemurrella yhtään lisää. Siitä saa jo viiskyt vuotta lisää tätä roskaa. Hip hei. + jos dr who ois loppumassa, niillä ois aika paljon massiivisempi tiedotus aiheesta ja jos bbc "lopettais" sen, se tulis takas ennemmin tai myöhemmin
|
|