|
Post by Trixie™ on Jul 1, 2015 22:04:36 GMT
Sanoin että teen tän, joten teen tän.
Keskustelu naurettavan pitkälle ja juoneltaan absurdeihin svääreihin nousevalle scifirainalle ja jokaiselle sen adaptaatiolle! Tule jakamaan innostuksesi sarjakuvista, TV-versiosta tai vaikka niistä kummallisista elokuvista!!
Tää alotusviesti ei ole kovin hieno mut w/evs, tykkään puhua dr whosta
|
|
|
Post by Arabella on Jul 1, 2015 22:16:28 GMT
aattelin nyt kesällä pitää doctor who maratoonin kun sain netflixin mutta oon menossa vasta toisen kauden 13. jaksossa
ja mun kaveri lähtee lontooseen ja sano että se tuo mulle sieltä doctor who krääsää jee
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 1, 2015 22:40:30 GMT
aattelin nyt kesällä pitää doctor who maratoonin kun sain netflixin mutta oon menossa vasta toisen kauden 13. jaksossa ja mun kaveri lähtee lontooseen ja sano että se tuo mulle sieltä doctor who krääsää jee Kaksi takana 32 edessä :---D Tosin netflixissä ei kyl oo niin paljoa Dr Who -roju on hauskaa, en valittaisi isommasta kokoelmasta
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2015 8:21:53 GMT
oon kattonu jaksoja korkeintaan parikymmentä (suurimman osan ilman tekstityksiä joten en varmana tajunnu kaikkea olennaista). david tennant on suurin syy miks aloin kattomaan sitä (vaikka tietenkin sarjan ideakin kiinnosti).
se on mun mielestä ihan hyvä sarja, ja tykkään varsinkin siitä et jokanen jakso on tavallaan itsenäinen tarina. pitäis muistaa taas joskus kattoa sitä
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 13:46:55 GMT
aattelin nyt kesällä pitää doctor who maratoonin kun sain netflixin mutta oon menossa vasta toisen kauden 13. jaksossa ja mun kaveri lähtee lontooseen ja sano että se tuo mulle sieltä doctor who krääsää jee Kaksi takana 32 edessä :---D Tosin netflixissä ei kyl oo niin paljoa Dr Who -roju on hauskaa, en valittaisi isommasta kokoelmasta joo katon siis sitä uudempaa versiota siitä kun ei netflixissä oo :DD katoin yöllä muutaman jakson eteenpäin jee oon kyl muutenki kattonu vaan pari sellasta vanhempaa jaksoa ja oon monesti aatellu että vois alkaa kattomaan niitäki joskus jostaki mutta en oo jaksanu koskaan ettiä niitä jaksoja mistään pitäis varmaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 14:12:02 GMT
katon aina välillä dr whota mun pikkuveljen kaa mut en voi sanoo olevani mikää vannoutunut fani.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 15:46:17 GMT
Kaksi takana 32 edessä :---D Tosin netflixissä ei kyl oo niin paljoa Dr Who -roju on hauskaa, en valittaisi isommasta kokoelmasta joo katon siis sitä uudempaa versiota siitä kun ei netflixissä oo :DD katoin yöllä muutaman jakson eteenpäin jee oon kyl muutenki kattonu vaan pari sellasta vanhempaa jaksoa ja oon monesti aatellu että vois alkaa kattomaan niitäki joskus jostaki mutta en oo jaksanu koskaan ettiä niitä jaksoja mistään pitäis varmaan Niin vähän arvelinki mut en voinu vastustaa kiusausta Pidetään streami joskus, mulla on aika hyvä jono jaksoja DVD:llä. Mulla oli kans linkkilista joskus gosuaikoina, mut se on nyt mennyttä. oon kattonu jaksoja korkeintaan parikymmentä (suurimman osan ilman tekstityksiä joten en varmana tajunnu kaikkea olennaista). david tennant on suurin syy miks aloin kattomaan sitä (vaikka tietenkin sarjan ideakin kiinnosti). se on mun mielestä ihan hyvä sarja, ja tykkään varsinkin siitä et jokanen jakso on tavallaan itsenäinen tarina. pitäis muistaa taas joskus kattoa sitä Dr Who on joo siitä kätsy et siihen pääsee mukaan melkein mistä jaksosta hyvänsä :---D Katso ihmeessä jos löydät rakosen.
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:57:50 GMT
joo katon siis sitä uudempaa versiota siitä kun ei netflixissä oo :DD katoin yöllä muutaman jakson eteenpäin jee oon kyl muutenki kattonu vaan pari sellasta vanhempaa jaksoa ja oon monesti aatellu että vois alkaa kattomaan niitäki joskus jostaki mutta en oo jaksanu koskaan ettiä niitä jaksoja mistään pitäis varmaan Niin vähän arvelinki mut en voinu vastustaa kiusausta Pidetään streami joskus, mulla on aika hyvä jono jaksoja DVD:llä. Mulla oli kans linkkilista joskus gosuaikoina, mut se on nyt mennyttä. oon kattonu jaksoja korkeintaan parikymmentä (suurimman osan ilman tekstityksiä joten en varmana tajunnu kaikkea olennaista). david tennant on suurin syy miks aloin kattomaan sitä (vaikka tietenkin sarjan ideakin kiinnosti). se on mun mielestä ihan hyvä sarja, ja tykkään varsinkin siitä et jokanen jakso on tavallaan itsenäinen tarina. pitäis muistaa taas joskus kattoa sitä Dr Who on joo siitä kätsy et siihen pääsee mukaan melkein mistä jaksosta hyvänsä :---D Katso ihmeessä jos löydät rakosen. musta tuntuu että se ois ihan kiinnostavaa nähä et mistä se kaikki alko koska doctor who on vaan parasta selostan aina siitä mun kavereille eikä ne oikeen koskaan tajua mistä mää puhun ja koitan aina saada neki kattomaan sitä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 16:02:05 GMT
Niin vähän arvelinki mut en voinu vastustaa kiusausta Pidetään streami joskus, mulla on aika hyvä jono jaksoja DVD:llä. Mulla oli kans linkkilista joskus gosuaikoina, mut se on nyt mennyttä. musta tuntuu että se ois ihan kiinnostavaa nähä et mistä se kaikki alko koska doctor who on vaan parasta selostan aina siitä mun kavereille eikä ne oikeen koskaan tajua mistä mää puhun ja koitan aina saada neki kattomaan sitä Mua aina kuumottaa näyttää ihmisille 60-luvun jaksoi koska ne on todella erilaisia moderniin TV:hen :---D Pelkään et ihmiset leimaa sen tylsäksi koska se on hidasta ja kieltäytyy kattomasta muita jaksoja Ite tykkään eniten kasariwhosta ja BFA:sta, ne on niinsanotusti mun alaa
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jul 2, 2015 16:36:22 GMT
Munki pitäis ruveta vaikka maratoonaamaan sitä netflixistä. Oon kattonu muutaman jakson ja idea on jännä, mutta kuitenkaan ne pari jaksoa ei oo saanu mua koukuttumaan siihen ihan täysin..
|
|
|
Post by Miopod on Jul 2, 2015 16:44:14 GMT
oonki odotellu tätä tänne :DD en oo hetkeen kattonutkaa sitä, vois jatkaa taas nelosen tai ykkösen eraa eteenpäin
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 16:44:17 GMT
Munki pitäis ruveta vaikka maratoonaamaan sitä netflixistä. Oon kattonu muutaman jakson ja idea on jännä, mutta kuitenkaan ne pari jaksoa ei oo saanu mua koukuttumaan siihen ihan täysin.. ku mää aloin kattomaan niin olin koko ekan kauden vähän silleen what is this ja sit kakkoskaudella jäin ihan kunnolla koukkuun ja katoin aina jotain 10 jaksoa päivässä hups
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 19:34:20 GMT
oonki odotellu tätä tänne :DD en oo hetkeen kattonutkaa sitä, vois jatkaa taas nelosen tai ykkösen eraa eteenpäin OLEN NIIN PAHOILLANI :^D ps Big Finishin uusin trilogia on periaatteessa Dr Who -versio Vaimot Vaihtoon -ohjelmasta, ne sotki Doctorit ja companionit
|
|
|
Post by Miopod on Jul 2, 2015 19:58:24 GMT
oonki odotellu tätä tänne :DD en oo hetkeen kattonutkaa sitä, vois jatkaa taas nelosen tai ykkösen eraa eteenpäin OLEN NIIN PAHOILLANI :^D ps Big Finishin uusin trilogia on periaatteessa Dr Who -versio Vaimot Vaihtoon -ohjelmasta, ne sotki Doctorit ja companionit :DD mulla on ollu niin paljo doctor whohon liittyvää asiaa josta oon halunnu puhua jollekki tässä välillä eikä oo ollu oikeen mitää missä kertoa enkä tumblriinkaa koskaa kehtaa laittaa mitään ku en uskalla luottaa mun englannintaitoihin tarpeeksi :DD Joo olinki lukevinani jotain sellasta tumblrista
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 20:16:12 GMT
OLEN NIIN PAHOILLANI :^D ps Big Finishin uusin trilogia on periaatteessa Dr Who -versio Vaimot Vaihtoon -ohjelmasta, ne sotki Doctorit ja companionit :DD mulla on ollu niin paljo doctor whohon liittyvää asiaa josta oon halunnu puhua jollekki tässä välillä eikä oo ollu oikeen mitää missä kertoa enkä tumblriinkaa koskaa kehtaa laittaa mitään ku en uskalla luottaa mun englannintaitoihin tarpeeksi :DD Joo olinki lukevinani jotain sellasta tumblrista Höpsö, oisit voinu tehä keskustelun iteki :----D Big Finishis tapahtuu vaikka mitä, esimerkiks River - oma spinoff ja rooli kasin uuden sarjan tokalla boksilla !! Ja ne sai kans lisenssit new whon nölliäisiin
|
|