|
Post by Trixie™ on Nov 14, 2015 19:52:41 GMT
Vois varmaan tässä lähiaikoina aloittaa DW'n katselu.. hyvä idea hyvää ajantappoa
|
|
|
Post by Miopod on Nov 15, 2015 2:25:10 GMT
Patrick Troughton kirii nyt Peter Capaldinki ohi tohtoriäänestyksessä menin kattoon et onks se jo päättyny (ei ollu) ja sit aattelin kasuaalisti antaa vielä pari ääntä troughtonille, ja tajusinki että niillä oliki yhtäkkiä vaan joku muutaman prosentin ero, ja sit ku annoin äänen niin huomasin et siihen tuli monta ääntä lisää kerralla. Eli sielä on joku/jotkut muutki rämppäämässä sitä nappia Lol autan niitä ja katotaan saadaanko Patrick johtoon. //CAPALDINKI ÄÄNET NOUSEE LÄHES YHTÄ HUIMAA VAUHTIA tämä on sota //troughton johtaa. capaldin äänestäjät luovutti.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 18, 2015 23:57:00 GMT
Mun tekee nyt niin mieli kattoo kolmannen tohtorin jaksoja mutku pitää mennä nukkumaan ((
|
|
|
Post by Miopod on Nov 21, 2015 21:00:36 GMT
CLARA!! (okei mä kyllä arvasin että kävis näin
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 23, 2015 14:21:52 GMT
rip in peaches
|
|
|
Post by Angelus on Nov 23, 2015 16:45:01 GMT
En oo saanu vieläkään katsottua netflixissä olevaa ekaa jaksoa loppuun....
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 27, 2015 16:15:17 GMT
en ihmettele, se on silkkaa juustoo
|
|
|
Post by Miopod on Nov 28, 2015 21:06:40 GMT
tänpäivänen jakso oli ehkä mielenkiintosin pitkään aikaan. wow. also {Spoilerzz} GALLIREYGALLIFREYGALLIFREYGALLIFFRYE AAAAAAHHH mulle jäi myös vähä epäselväksi se hybridijuttu. siis mikä tohtori nyt sitte on olevinaan? puolidalektimelord paitsi että dalekit ei anna kenenkää olla puolidalekeja eli nyt se on siis...
|
|
|
Post by Miopod on Nov 30, 2015 16:08:43 GMT
hahaa tuli mieleen siitä lumiukkopiiirretystä joka tulee aina jouluisin ku se lumiukko menee hedelmäkorin luo ja kokeilee eri hedelmiä siihen nenänsä paikalle nenäksi, niin sama juttu mutta vitonen kokeilemassa eri vihanneksia takinpielukseensa niinku jotain purjoa tms. :DD
|
|
|
Post by Miopod on Nov 30, 2015 21:10:45 GMT
sain viimein katottua an adventure in space and timen sain sen nyt vasta käsiini
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2015 9:34:40 GMT
sain viimein katottua an adventure in space and timen sain sen nyt vasta käsiini se on ihana!! parempi myöhään kun ei milloinkaan t: itkin ku uhmaikänen kakara siinä lopussa
|
|
|
Post by Miopod on Dec 1, 2015 17:23:16 GMT
sain viimein katottua an adventure in space and timen sain sen nyt vasta käsiini se on ihana!! parempi myöhään kun ei milloinkaan t: itkin ku uhmaikänen kakara siinä lopussa NO NIIN ON ♥ aattelin eka että se on vaan joku vartinmittanen hassu pikku uudelleennäytelty parodiatribute doctor wholle tai jotain, mut sit se oliki tommonen täysmittanen elämäkertaelokuva Ja se oli kaikenlisäks vielä tosi hyvin tehty. Ja toi on just sellanen ettei tarvi ees tietää mitää/tykätä doctor whosta et ton voi kattoo. Mä voisin näyttää ton vaikka mun äitille, se vois itseasiassa jopa tykätä tosta. Näyttelijätki oli kans hyvin samannäkösiä rooihahmonsa kanssa. (ainut kyllä oli se joka näytteli william russelia, se ei naamasta ainakaa kauheesti muistuttanu sitä ) Kuinka todenperäinen toi muuten oli ja kuinka paljo siitä on oikeen dramatisoitu? En oo ikinä aatellu et William Hartnell ois oikeesti ollu niin hirveen grumpypaappa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2015 18:00:45 GMT
se on ihana!! parempi myöhään kun ei milloinkaan t: itkin ku uhmaikänen kakara siinä lopussa NO NIIN ON ♥ aattelin eka että se on vaan joku vartinmittanen hassu pikku uudelleennäytelty parodiatribute doctor wholle tai jotain, mut sit se oliki tommonen täysmittanen elämäkertaelokuva Ja se oli kaikenlisäks vielä tosi hyvin tehty. Ja toi on just sellanen ettei tarvi ees tietää mitää/tykätä doctor whosta et ton voi kattoo. Mä voisin näyttää ton vaikka mun äitille, se vois itseasiassa jopa tykätä tosta. Näyttelijätki oli kans hyvin samannäkösiä rooihahmonsa kanssa. (ainut kyllä oli se joka näytteli william russelia, se ei naamasta ainakaa kauheesti muistuttanu sitä ) Kuinka todenperäinen toi muuten oli ja kuinka paljo siitä on oikeen dramatisoitu? En oo ikinä aatellu et William Hartnell ois oikeesti ollu niin hirveen grumpypaappa. Kaikki oli tosi kivaa ja hienoa! Tykkäsin hirveesti siitä et ne oli uudelleenluonu joitain behind the scenes -valokuvia videomuodossa. A+ Tietty ne dramatisoi vähän, mut ilmeisesti Hartnell ei ollu aina ihan samoilla linjoilla BBC:n kanssa ja oli kans vähän nihkee muutosten suhteen, erityisesti sillon ku se ties tulevansa korvatuks.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 2, 2015 17:12:01 GMT
Jos mä tänään kattoisin ton ekan jakson loppuun asti...
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2015 18:48:02 GMT
Jos mä tänään kattoisin ton ekan jakson loppuun asti... onnea matkaan :---D
|
|