|
Post by Trixie™ on Jan 30, 2017 18:46:42 GMT
Srsly siitä on seittemän vuotta, en muista :--D Varmaan vaan "Ok Otto kuulostaa jännältä" (mun kaveri Otto siis oli lukenu niitä ihan pipona ja selitti niistä). Muistan kyl sen ku se myöhemmin kerto miten ennalta-arvaamaton se on ja et siinä on kääpiöitä. Kääpiö. Olin sillalla silloin.
Mikä oli sun suosikkiohjelma alle kouluikäisenä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 30, 2017 19:49:13 GMT
kaukametsän pakolaiset tosin olin katkera siitä et meidän vhs:ltä puuttu kaks ratkasevaa jaksoo joten päädyin useemmin tuijottaa muumeja kuin sitä
Kuka sun idoleista on sulle henkilökohtaisin? tai et keneen samaistut eniten tai ainakin toivoisit voivasi samaistua?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 30, 2017 23:07:14 GMT
Varmaan Dec Donnelly. Mä luulen et meillä on samanlainen maailmankuva ja elämäntyyli.
Mikä on sun lempimaa?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 31, 2017 10:18:14 GMT
Tää on itseasiassa ihan karsee kysymys koska kaikki mun lempparit on menny alamäkee tosi tehokkaasti :--D Kreikka on tosi ihana mut se on just niin kusessa etten tiedä voiko se olla mun suosikki, Ruotsi on täynnä fasisteja ja vaikka Norja on tosi kiva perustasolla, sen ilmasto on ihan kauhee ja siel menee rahat. - > Skotlanti on mun lempimaa heti kun siitä tulee oma valtionsa.
Jos oisit menossa museoon, millainen museo se olisi? Voit myös kertoa siisteistä museoista joissa oot käyny koska mua kiinnostaa.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 31, 2017 13:00:17 GMT
Apua, nyt pistit pahan!! tykkään tosi paljon käydä museoissa, maailmassa on niin paljon paikkoja, joissa haluaisin vieläkin käydä ;_; ja ihan just museot oi että.. en pysty vastaamaan millanen museo se ois, koska periaatteessa kaikki menis. kunhan ei pelkkiä maalauksia ja überpaljon porukkaa, että näkis niitä mitä siellä museossa on!!
cooleja museoita, joissa oon käyny: Eremitaasi, Helsingin luonnontieteellinen museo, Suomen luontokeskus Haltia (en tiiä voiko tän laskea??), Merikeskus Vellamo, Nordkapp (en tiiä voiko sitä siellä ollutta rakennuspaikkaa laskea museoksi, siellä oli kuitenkin sen paikan historiasta jne??). En tiiä, en oo varmaan käyny paljoo muissa D-: en oo ikinä käyny edes missään Heurekassa, yhy. mutta haluaisin sikana käydä Louvressa !!
tämänhetkinen lempikappaleesi?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 31, 2017 14:49:40 GMT
(hei merikeskus vellamo on muuten ihana!)
Mustan kuun lapset - Amor vincit omnia
Mikä on sun suosikkipuu?
|
|
|
Post by Jp on Jan 31, 2017 19:43:24 GMT
(hei merikeskus vellamo on muuten ihana!) Mustan kuun lapset - Amor vincit omnia Mikä on sun suosikkipuu?
Poppeli tai eebenpuu (Potterei hahmoni sauva on tehty eebenpuusta ja Percy Jacksonis yks hahmo istuu poppelipuussa
Jos olisit kala niin mikä kala?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 31, 2017 20:34:10 GMT
rausku
mut jos ois olemassa valaan kokosia kampelia niin oisin sit sellanen
Mitä tyhmää oot tullut tehneeks viime aikoina (en tosi inspiroitunut omista toilailuistani-) ?
|
|
|
Post by Sibe on Feb 6, 2017 19:01:00 GMT
(marrasaamu: nii on!)
mutta mitä tyhmää mä en ois tehnyt :--D sanotaanko vaikka, että mummo varoitti mua astumasta liukkaille portaille ja arvatkaa kuka astu kunnon rehvakkaasti "ei näillä kaatua" ja lensi sitten ihan mukkelismakkelis. toivottavasti sen naapurit ei nähny. tai mitä väliä jos oiskaan, ois ainaki ollu vähän elämään piristystä haha
minkä oppiaineen poistaisit koulusta, jos voisit?
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 6, 2017 19:04:21 GMT
varmaan uskonnon, koska mä en yksinkertasesti jaksa uskontoa ;_; toisaalta ruottin koska vihaan (kuten myös kaikki muutkin) meiän ruotsin natsiopea.
millainen kukka olisit jos voisit valita?
|
|
|
Post by Jp on Feb 7, 2017 8:10:48 GMT
Semmonen mitä kaikki ei tallois...
Luku jonka sanoit viimeksi ääneen.
|
|
|
Post by Jp on Feb 7, 2017 8:11:36 GMT
varmaan uskonnon, koska mä en yksinkertasesti jaksa uskontoa ;_; toisaalta ruottin koska vihaan (kuten myös kaikki muutkin) meiän ruotsin natsiopea. millainen kukka olisit jos voisit valita? Mä luin aluksi et naisopea... Onkohan Natsi täs tapaukses nainen?
|
|
|
Post by Miopod on Feb 7, 2017 13:23:25 GMT
Semmonen mitä kaikki ei tallois... Luku jonka sanoit viimeksi ääneen. Sju ruottintunnilla Elämän mietelauseesi on seitsemäs lause seitsemänneltä sivulta sua lähimmästä kirjasta.
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 7, 2017 14:29:12 GMT
Tää oli neljänneks lähin kirja, koska kolmessa ensimmäisessä oli seiskasivulla vain kuvia tai sisällysluettelo. :--( "Laakso jossa he asuivat oli kaunis, täynnä onnellisia pikku mönkiäisiä ja suuria vihreitä puita." Tove Jansson: Muumipeikko ja pyrstötähti
Mitä arvostat?
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 7, 2017 17:44:02 GMT
varmaan uskonnon, koska mä en yksinkertasesti jaksa uskontoa ;_; toisaalta ruottin koska vihaan (kuten myös kaikki muutkin) meiän ruotsin natsiopea. millainen kukka olisit jos voisit valita? Mä luin aluksi et naisopea... Onkohan Natsi täs tapaukses nainen? natsi on kyl naisope et ei hätää jaja arvostan totuutta/rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta ja luottamusta. mitä söit tänään aamupalaks?
|
|