|
Post by Sibe on Jan 27, 2017 12:14:14 GMT
en oo ihan hetkeen kattonu leffoja, joten varmaankin Harry Potter ja Feeniksin kilta loman vikana päivänä :--D
jos vaihtaisit just nyt sun nimen, mikä sun uus nimi ois? ja saa perustella jos haluaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 27, 2017 13:08:42 GMT
Musta Ramona on tosi hieno nimi mut ei se varmaa kävis mulle yhtään :---D joskus pienenä taas halusin aina olla jenni niiku mun siskon kaverikin mut nykyään en sit tiiä, toisaalta ottasin minkä tahansa nimen mieluummin mitä mun nykysen mut toisaalta en varmaan tulis ikinä tottuu niihin
Mitkä on parhaita irtokarkkeja?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 28, 2017 7:29:04 GMT
Kaikki siniset
Millainen ihminen tahtoisit olla?
|
|
|
Post by Jp on Jan 28, 2017 14:49:38 GMT
Ehkä sellainen et ihmiset pitäis musta enemmän. Tunntumpi hyvien tyyppien mielestä, et mul olis maine mukavana tyyppinä.
Montako tuntia olet valvonut pisimmillään putkeen?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 28, 2017 16:30:28 GMT
joku ~36 tuntia
Minkä värinen hammasharja sulla on?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 28, 2017 16:49:27 GMT
Valko-sininen
Seuraatko urheilua tv:n kautta? Mitä?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 28, 2017 19:33:27 GMT
joskus oon seuraillut eri ratsastuksen lajeja, taitoluistelua ja jäätanssia. enpä vissiin oikein muuta, mulla ei nappaa noi jääkiekko ja jalkapallo tai formulat, mitä tosi monet muut tykkää aina kattoa :--D
viime aikoina paras saamasi paketti?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 28, 2017 20:00:24 GMT
Viimeksi tuli tilattua Varustelekasta tavaraa, et sanotaanko vaikka sieltä tullut paketti. Sitte muista on pidempi aika (mutta toisaalta voisin mainita myös Adlibriksestä tulleen paketin...)
Minkälaisia tunteita vaatekaupoissa (siis ihan näissä liikkeissä - ei netissä) shoppailu tuo esille? (eli esim. tykkäätkö vaateshoppailusta vai vältätkö sitä mahdollisimman paljon)
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 28, 2017 20:43:27 GMT
Riippuu niin paljon kaupasta! Jossain perus henkkamaukoissa lähinnä vituttaa, mut sit taas esim. Taito Shopeissa ja muissa laadukkaita vaatteita myyvissä kaupoissa melkein viihdyn.
Millaisia perinteitä arvostat?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 28, 2017 23:02:10 GMT
No lähtökohtasesti oon kauhee mitään arvostamaton moukka mut jos jotain arvostan niin ruokaa: karjalanpiirakoita, ruisleipää, jne, mitä nyt kasvisruokavalioon sopivia perinneruokia onkaan. Arvostan myös pyhäpäiviä tai ainakin niitä jotka lasketaan vapaiks.
Millasia ihmisiä pidät mielenkiintosina?
|
|
|
Post by Jp on Jan 29, 2017 9:57:51 GMT
No lähtökohtasesti oon kauhee mitään arvostamaton moukka mut jos jotain arvostan niin ruokaa: karjalanpiirakoita, ruisleipää, jne, mitä nyt kasvisruokavalioon sopivia perinneruokia onkaan. Arvostan myös pyhäpäiviä tai ainakin niitä jotka lasketaan vapaiks. Millasia ihmisiä pidät mielenkiintosina? Joka harrastaa luovaa kirjoittamista ja pitää Kreikkalaisesta mytologiasta, myös Assasins Creed - sarjan fanitus ei ole huono juttu ollenkaan. Hauskin väärinkuulemasi asia?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 29, 2017 10:27:44 GMT
Varmaan noi väärinkuulleet laulunsanat. Etenki apulannan kappaleet tuppaa vääntymään ihan ihmeellisiksi mun aivoissa. Muunmuassa "Teit meistä kauriin, teit meistä kauriimman kuin muut" ja "Tipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla"
Millanen sää sielä on?
|
|
|
Post by swordsman on Jan 29, 2017 11:10:55 GMT
sellanen tylsä ja harmaa, ja tiet on märkiä ja liukkaita kun lumi sulaa pois
lähtisitkö avaruusmatkalle jos saisit siihen mahdollisuuden?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 29, 2017 19:04:09 GMT
En tiedä. Onhan se kamalaa tuhlausta, mutta olishan se nyt mielenkiintostakin. En tiedä voittaisko uteliaisuus vihreät arvot.
Miltä onni tuntuu?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 30, 2017 12:14:53 GMT
se tuntuu yksinkertasesti tosi hyvältä. hymyilyttää, on lämmin tunne sisällä.
mikä oli sun ensimmäinen ajatus kun kuulit Game of Thronesista (kirjat tai sarja)?
|
|