|
Post by Jp on Jan 23, 2017 19:17:39 GMT
että osaisin taikoa :^D kallistuuko sun poliittiset näkemykset enemmän vasemalle vai oikealle? Vasen, ku vapaus valita mitä itse tekee. Ei oikeal oo kyl mitää väärääkää. Mitä ajattelit tehdä työksesi?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 24, 2017 9:15:26 GMT
En vielä tiedä tarkalleen. Mutta työskentelen nyt sähkön parissa.
Mitä työtä et voisi/haluaisi tehdä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 25, 2017 6:11:03 GMT
kammoksun kaikenlaista työtä ehkä joku teurastaja vaikka toisaalta kaikenlainen leikkely on kyllä hyvin kiinnostavaa
VALAAANPYYTÄJÄ siihen en kykenis koska valas on mun toteemieläin muunkin kuin kokonsa puolesta
Arvostatko enemmän logiikkaa vai luovuutta?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 25, 2017 8:37:23 GMT
Luovuutta.
Lätty vai lettu vai kenties räiskäle?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 25, 2017 10:02:31 GMT
...tää kysymys on varmaan jo loppuunkäsitelty mun osalta mut sanotaan et lettu tai vaihtoehtoisesti letty. mut jos perustan joskus oman moottoripyöräkerhon niin sit se on räiskäle.
pleikkkari vai xbox?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 25, 2017 13:28:23 GMT
pleikkari
Missä rannikkokaupungeilla oot käyny?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 25, 2017 18:43:08 GMT
(Häiritsee muuten tuo -lla pääte. Eikö sen pitäis olla -ssa? :--D)
Mut mitähä kaikkia niitä nyt ois? Suomesta ainakin Oulu, Pori, Turku, Helsinki ja Kotka. Sit Tukholma, Lontoo ja Skagen ainakin. Lasketaanko Amsterdam? Välimeren rannalta Tel Aviv, Split, Piran ja Portoroz. Punaisen meren rannikolta Hurghada, Sharm el-Sheikh, Eilat ja Akaba. Piti käyttää Google Mapsia ja vähän katella et mitkäs kaupungit sijaitseekaan rannikolla, lol. :--D
Onko sulla jotain sellasta korua, jota käytät aina?
|
|
|
Post by Aino on Jan 26, 2017 6:03:05 GMT
Ei ole
Mikä on lempikirjasi tai lempikirjasarjasi?
|
|
|
Post by Jp on Jan 26, 2017 7:24:55 GMT
Ei ole Mikä on lempikirjasi tai lempikirjasarjasi? Simon Scarrow (Gladiaattori -sarja), Rick Riodan, J.k.Rowling (älä kysy ku tiedät), Erin Hunter, R.L.Stein (Goosebumbs) ja sit Darren Shan Hauskin asia minkä olet möläyttänyt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2017 7:56:48 GMT
Sanoin unissani kerran jotain "Kissanhiekkaa päässä", muuta ei nyt tuu mieleen, vaikka oonhan mä kaikkee hauskaa välillä möläytellyt
Oletko/Olitko lyhyessä vai pitkässä matikassa? Jos et ole käynyt lukiota, kumpaan menisit?
|
|
|
Post by Jp on Jan 26, 2017 9:13:22 GMT
Sanoin unissani kerran jotain "Kissanhiekkaa päässä", muuta ei nyt tuu mieleen, vaikka oonhan mä kaikkee hauskaa välillä möläytellyt Oletko/Olitko lyhyessä vai pitkässä matikassa? Jos et ole käynyt lukiota, kumpaan menisit? Lukio ja pitkä matikka on tokal vuodel kesken. Erikoisin paikka mistä olet löytänyt jotaib sinne kuulumatonta?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 26, 2017 12:06:34 GMT
En nyt muista mitään erikoista, mutta mainittakoon et löysin mun puhelimen, laturin ja kuulokkeet vesimittarin päältä - enkä muistanut ollenkaan et olin jättänyt ne sinne.
Valko-, maito- vai tumma suklaa?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 26, 2017 12:52:37 GMT
Valko ja maito
Mikä on sun lempiplaneetta?
|
|
|
Post by Arabella on Jan 26, 2017 15:17:25 GMT
neptunus jotenki samaistun siihen
juotko kahvia ja jos juot niin minkä merkkistä?
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 27, 2017 9:11:04 GMT
en juo kahvia ollenkaan.
mikä on viimeisin elokuva jonka oot kattonu?
|
|