|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 16:47:45 GMT
(nää on näitä epätoivosia yrityksiä pitää foorumi elossa)
eli jos minä kysyn mikä on lempiruokasi niin sinä vastaat vaikka että peruna ja kysyt seuraavalta jotain maan ja taivaan ja catlandin sääntöjen väliltä.
minä alotan:
miten löysit tiesi catlandiin?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 17:08:11 GMT
Panikoin kun Ankkalaa ei enää ollutkaan 8(
Millainen musiikkimaku sun vanhemmillas on?
|
|
|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 17:28:19 GMT
(nää on näitä epätoivosia yrityksiä pitää foorumi elossa) eli jos minä kysyn mikä on lempiruokasi niin sinä vastaat vaikka että peruna ja kysyt seuraavalta jotain maan ja taivaan ja catlandin sääntöjen väliltä. minä alotan: miten löysit tiesi catlandiin? (voi hitto, lainasin vahingossa D:) mut ed: mun isä kuuntelee musiikkia melkein koko ajan ja sen musiikkimaku taitaa olla aika laidasta laitaan. sen lempibändi on vissiin deep purple mut kyl se tykkää kans jostain tyyliin m. a. nummisesta. meidän varasto on täynnä jotain vinyylejä. äiti taas ei kuuntele musiikkia juuri yhtään enkä tiiä oikein mistä se tykkää tykkäätkö marvelista?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 17:35:05 GMT
tykkään!
kummasta tykkäät enemmän: hienoista kengistä vai hienoista hatuista?
|
|
|
Post by yourfuture on Jun 18, 2015 17:37:06 GMT
kengist
kissat vai koirat
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 17:37:17 GMT
Kissat :DD
Syötkö pinaattilätyt mansikka- vai vadelmahillolla?
// lolol tulevaisuuteni ehti ensin
|
|
|
Post by yourfuture on Jun 18, 2015 17:37:33 GMT
syön ne omenahillolla mut noist kahest mansikka
ok vai okei
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 17:39:46 GMT
Okei koska ok kuulostaa niin passiivis-aggressiiviselta :DD
Käytätkö paljon emojeja?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 18:28:22 GMT
en koska suurin osa niistä on rumia :---------------(
miten reagoisit jos internet katoaisi
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:31:28 GMT
olisin tosi surullinen koska menettäisin ystäviin yhteyden, en vois jutella mun vaihtiskaverille, ois paljon tylsempää ja oisin köyhä (pitäis ostaa miljoona tsiljoona levyä) koska miten muutenkaan kuuntelisin musaa kuin netistä 8(
Mikä on sun lempibiisi ja miksi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:33:51 GMT
No voihan kakkaran kikkaran kuu kun niitä on niin monta. Ehkä vaan pistän top 3 artistien lempibiisit? Nyt tulee pitkä vastaus.
Mew - Introducing Palace Players Koska se intro on vaan ihan sairaan upee?? Sit rakastuin niihin sanoihinkin (varsinkin lopun sanat osui suoraan sydämeen) ja sillä tulee aina olemaan erikoinen paikka mun sydämessä koska kuuntelin sitä kerran kuukauden putkeen. En kuunnellu mitään muuta kuin sitä. Ja nyt niillä lopun sanoilla on henkilökohtainenkin merkitys, valitettavasti.
The Beatles - Strawberry Fields Forever Siis en ymmärrä miksi, mutta mulle tulee aina todella lämmin ja mukava olo kun kuuntelen sen. Mun sisäelimet lämpeää ja pehmenee, tai siltä ainakin tuntuu :DD Sitä tunnetta on vaikea selittää. Tulee sellanen hyvin ymmärretty fiilis. Ja ne rummut siinä biisissä on taivaasta.
Placebo - Follow the Cops Back Home & Special Needs Molemmissa on sellasta tiettyä melankoliaa, josta tykkään. Jälkimmäinen on ihana siksi kun siitä tulee mieleen monia muistoja esimerkiks parhaan kaverin kanssa käydyistä öisistä skype-puheluista ja muusta, se ton biisin mulle näyttikin alunperin :')
Ostatko musiikit digitaalisena vai levyillä?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 20:10:22 GMT
digitaalisena yleensä en oikeen omista ite levyjä haluaisin kyl omistaa enemmän
hese vai mäkki? :"D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 20:48:31 GMT
molemmat on mulle vähän epämieluisia vaihtoehtoja mut hese koska ''pitää suosia suomalaista!!!!!!''
mikä on sun mielestä ärsyttävin ja mikä ihanin piirre ihmisessä?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 16:04:02 GMT
En tykkää jos joku ihminen on ihan hirveen itsekäs. Ihanimmasta tuli ensimmäisenä mieleen hyvä huumorintaju, joten ehkä se.
Milloin itkit viimeksi?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 17:15:37 GMT
Mä itken niin usein etten muista. :-D Yleensä ne on sellasia lyhyitä tirautuksia ja kyynel silmäkulmassa -hetkiä, mut sillei kunnolla itkin viimeks joskus toukokuun loppupuolella.
No tää ei oo kysymys, mut menköön: Täydennä lause "minä haluan..."
|
|