|
Post by Miopod on Jan 17, 2017 21:46:14 GMT
MINÄ!! ok ei hmm... Lucas Grabeelin muistan ainaki vasuriksi, sit vissiin Mary-Kate Olsen ja Lisa Kudrow.
Millanen on sun lemppari jääkaappimagneetti?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 18, 2017 18:01:50 GMT
Noi jääkaappirunousmagneetit
Mikä on sun suosikkileivonnainen ja miks?
|
|
|
Post by Jp on Jan 18, 2017 19:02:15 GMT
Noi jääkaappirunousmagneetit Mikä on sun suosikkileivonnainen ja miks? Donitsit ku niiden kuorrute on hyvää. Oletko koskaan hakannut päätä seinään?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 18, 2017 19:53:57 GMT
olen, useastikin (ja sen huomaa)
Mikä on suomalaisessa kulttuurissa parasta ja mikä huonointa?
|
|
|
Post by Jp on Jan 19, 2017 7:25:25 GMT
olen, useastikin (ja sen huomaa) Mikä on suomalaisessa kulttuurissa parasta ja mikä huonointa? Huonointa ehdottomasti Suomen alkoholikulttuuri (ES-jonnet sit nuorisopuolel pahinta) ja parasta naisten oikeudet. Lempi parituksesi mistä tahansa sarjasta?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 19, 2017 8:01:31 GMT
Varmaan Bertie ja Jeeves Kyllä Jeeves hoitaa -sarjasta.
Mikä on viimeisin video jonka katsoit youtubesta?
|
|
|
Post by Jp on Jan 19, 2017 9:10:27 GMT
youtu.be/sobkAejx1ZQKyllä Dragon age on tuttu pelisarja, joten eipä aiheesta enempää. Jos voisit tavata mistä tahansa mytologiasta kenet tahansa niin kenet tapaisit?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 21, 2017 23:04:27 GMT
Luulen et mä ja Louhi tultais hyvin toimeen. Lisäks se on kova akka ja noitaki sen lisäksi 10/10 pussaisin ja ottaisin vaimokseni. Eiku.
Mitä sellasita mitä "pitäisi osata" et osaa tehdä? (Esim ruuanlaitto, kauluspaidan silitys, hajulukon avaaminen. Jos osaat kaiken maailmassa, opeta jooko mulle miten puku prässätään.)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 22, 2017 4:06:00 GMT
En osaa mitään mitä aikuisen pitäis osata lol Ruoanlaitto, kaikki verojutut, työjutut jne. kuuluu siihen kategoriaan, osaan vaan maksaa laskut ja siivota rip minä
Milloin viimeksi ajattelit että on ihan ok elää vanhana yksin kymmenien kissojen kanssa? Ja jos et oo sitä mieltä niin miksi?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 22, 2017 11:58:33 GMT
Oon aatellu kyl elää yksin kymmenien koirien kanssa. On se ookoo ja varmaan ihan hauskaaki. Tietysti jos joku kiva tyyppi tykästyy muhun ja ihan tosissaan meinaa jaksaa olla mun kanssa niin tervetuloa messiin vaan kyllä me jostain tilaa keksitään.
Mitä leivoit viimeksi?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 22, 2017 15:34:54 GMT
Otin just runebergin tortut uunista (joo tiiän et siihen ite päivään on kaks viikkoo mut ne on hyviä ja joulutortut alkaa jo nyppiä)
Jos sun pitäis viettää kuukausi jonain muuna eliönä, minkä valitsisit (jos valitset jonkin eykariootin, tykkään sun viestistä)?
|
|
|
Post by Jp on Jan 22, 2017 19:54:24 GMT
Otin just runebergin tortut uunista (joo tiiän et siihen ite päivään on kaks viikkoo mut ne on hyviä ja joulutortut alkaa jo nyppiä) Jos sun pitäis viettää kuukausi jonain muuna eliönä, minkä valitsisit (jos valitset jonkin eykariootin, tykkään sun viestistä)? Mietin aluks et olisin, tuma mut se ei oo eliö. Tarantella vois olla kiva tai hai tai kirppu... täi olis kyl erikoinen. Viimeisin ajatuksesi?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 23, 2017 11:14:32 GMT
Stargaten piirtämisen miettiminen.
Milloin viimeksi käytit mekkoa?
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 23, 2017 13:32:47 GMT
joulutanssiaisissa 20. jouluukuta 2016 jos saisit valita minkä tahansa supervoiman itelles päivän ajaksi, minkä sä valitsisit?
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 23, 2017 15:57:55 GMT
että osaisin taikoa :^D
kallistuuko sun poliittiset näkemykset enemmän vasemalle vai oikealle?
|
|