|
Post by swordsman on Feb 8, 2017 6:59:43 GMT
muroja ja banaanin
minkä aineen opettaja on/oli sun koulussa mukavin?
|
|
|
Post by Angelus on Feb 8, 2017 7:02:14 GMT
Ruotsia opettava kissafani
Lemppari sarjakuvasankari ja -pahis?
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 8, 2017 16:32:13 GMT
Sankareista Promethea!! Tykkään siitä hirveesti, multa puuttuu kai yks vola sen seikkailuista, pitää ostaa sitten kun saan sen käsiini. Pahiksista Mustakaapu koska se on ainoa joka on koskaan saanu Mikki Hiiri -tarinoista siedettäviä, luin ihan mehuis sitä sen ensiesiintymistä jossa oli ne kamerat ja Kaapu keksi joku viis kuolemanansaa.
Millaisia outoja (oudoiksi miellettäviä, epätavallisia, poikkeavia) tapoja tai rutiineja sulla on?
|
|
|
Post by Miopod on Feb 17, 2017 18:52:23 GMT
No jos tic-liikkeet lasketaan nii sit kai ne. En tiä onks tää niin outoo mut en tykkää ku mattojen kulmat on sillee rytyssä tai "hiirenkorvalla" joten käyn aina suoristaas ne jos nään semmosia. Ja sit jos käännyn jossain tilanteessa kokonaan ympäri (esim. jos käännyn johonki, kierrän jonku esineen tms.) nii mun pitää saada pyörähtää takasi samaan suuntaan tavallaan "nollakohdille". Lol taidan olla ihan sekasin.
Lempi vaatekappaleesi?
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 19, 2017 10:33:15 GMT
Sanna Hopiavuoren mekot. Mulla on niitä kaks.
Mitä toivot?
|
|
|
Post by Sibe on Feb 21, 2017 16:47:21 GMT
toivon tällä hetkellä, että joku taivaallinen olento antaa mulle kaiken, mitä uupuu, että pärjään yo-kokeissa .. mutta siis realistinen toive, niin että, risteilystä tulee hauska! mikä on sun viimeinen matka/reissu? (lasketaan vaikka naapurikaupungissa käyminen )
|
|
|
Post by Angelus on Feb 22, 2017 7:11:52 GMT
Kävin viikonloppuna pikaisesti Salossa.
Mikä väri olisit?
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2017 7:26:02 GMT
Oranssi
Mikä valtio olisit?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2017 17:43:27 GMT
Islanti
Mitä haluat saavuttaa vielä elämässäsi?
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 22, 2017 21:26:21 GMT
Öääh no haluisin valmistua joskus :---D se on nyt ehkä se lähin saavutus vaikka ajatus gradusta karmiiki mua hieman. Toinen vaihtoehto on että saavutan uskomattoman karisman ja viehätysvoiman ja kaikki naiset lakoaa mun edessä ja saan 70 000 tyttöystävää.
Millainen unirytmi sulla on?
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 22, 2017 22:20:40 GMT
lyhyesti sanottuna: ei ole. voin oikeestaan nukkua koska vaan ja millon vaan. pääsen sängystä kyllä ylös myös millon vaan, mutta se on aina tuskallista. tää on vähä jännä tää. meen nukkumaan 20-05 välillä ja herään 07-14 välillä. riippuu mistä roikkuu.
yksi asia, jonka haluut kokee ennen kuolemaa
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 23, 2017 15:29:25 GMT
Lainaan Pelle Miljoonaa: "aion tuntea rakkautta niin vahvana kuin mahdollista / aion seota maailman valoihin." Siinä tosin oli kaks asiaa.
Ruis- vai hiivaleipä?
|
|
|
Post by Jp on Feb 24, 2017 5:09:20 GMT
Ruis
Jos voisit olla joku julkkis päivän niin kuka olisit?
|
|
|
Post by Angelus on Feb 24, 2017 21:01:51 GMT
Tää on aika hankala... jotenkin ehkä kiinnostaisi olla Robert Redford tai Wentworth Miller. ...
Kuinka helposti uppoudut turhiin tekemisiin, kun sulla on jotain paljon tärkeämpää tehtävää?
|
|
|
Post by Jp on Feb 25, 2017 8:17:27 GMT
Tää on aika hankala... jotenkin ehkä kiinnostaisi olla Robert Redford tai Wentworth Miller. ... Kuinka helposti uppoudut turhiin tekemisiin, kun sulla on jotain paljon tärkeämpää tehtävää? Liian helposti Oletko hiihtänyt tänä talvena?
|
|