|
Post by Miopod on Dec 23, 2016 13:08:15 GMT
Aaah okei ensimmäisenä mainitsen kyllä meidän kauan sitten edesmenneen Daihatsu Charmantin joka oli über ihana ja kestävä omg ette ees tiiä, mut sit äiti kolaroi sillä ja se meni vaan huonompaan suuntaan ja alko ruostumaan nii et se lahos kokonaa ja jouduttiin viemään se romuttamolle. Saatiin siit kyl 300. Ja mulla on sen avain muistona kirjahyllyssä. Sit oon aina tykänny vanhoista kuplavolkkareista ihan pienestä asti. Päätin jo pienenä et hankin semmosen sit ku saan ajokortin mut just nyt mullei oo ees varaa tavisautoon. Viimeisin ihastus on vanhat Rolls Roycet etenki Corniche. Kumpikaa jälkimmäisistä ei oo kylle kauheen ralliautoja mut hienoja kumminki. Vanhat Fordit on kans hienoja. Ja muskeliautot! Uudemmista mullei taida olla suosikkia vielä. Paitsi jotku superluxus ralliautot.
Mikä on sun lempilintu?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 23, 2016 13:20:07 GMT
Kolibri, ne on niin nättejä c: Candypompom haluu kuulla itestään mielipiteen kerro jos uskallat Tai sitte mikä on sun lemppari maaginen eläin?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 26, 2016 17:20:49 GMT
Tää on hankala... En oo ajatellut tämmöistä. Voiko gargoilin sanoa? Kuinka kauan uskoisit selviytyväsi post-apokalypsisessä maailmassa, ja mikä olisi roolisi selviytyjäryhmässä?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 26, 2016 18:36:17 GMT
Öö ehkä päivän, oon kroonisesti sairas ja kuolen noin 20 tunnissa jos en saa mun lääkkeitä. Neljä päivää maksimissaan ellei kävis ihan hullu tuuri ja sattuis löytymään apteekki jossa jääkaapit on ehjiä. Mun rooli ois toimia kannustimena, muut ei menetä toivoa kun mukana on ainakin hetken joku jolla on vielä paskemmat mahikset. Idk osaan kans jtn perusselvitymistaitoja, hurraa entiset partiolaiset.
Mikä on kivoin pehmolelu joka sulla on koskaan ollut? :^D
|
|
|
Post by Miopod on Dec 26, 2016 19:35:49 GMT
Mulla oli Tiivi-Taavi pehmolelu joka oli tosi rakas ja se koki aika paljon, ja näyttääki siltä :DD
Mikä oli viimeisin työpaikkasi?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 26, 2016 20:11:06 GMT
niinku yleisesti? tän viestin, jota kuitenki jouduin muokkaa mikä sun joululahjoista oli sun lemppari?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 27, 2016 14:09:06 GMT
apua en mä osaa sanoa D: ehkä ystävältä saatu lippu teatteriin, koska ollaan puhuttu kuinka siistiä ois nähdä musikaaleja ja näytelmiä muutenki ja ogjlfg. tai sitten toiselta ystävältä saatu dvd-boksi tai sitten kun sain game of thrones-kirjoja? liikaa hyviä, ihania lahjoja! <3
ootko lukenut harry potter & kirottu lapsi-kirjan`?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 27, 2016 14:25:20 GMT
En.
Kumpaa on kivempi lukea, hikipediaa vai wikipediaa?
|
|
|
Post by Jp on Dec 27, 2016 23:30:25 GMT
Hikipediaa ku päivän naurut... Wikipedia on kyl mielenkiintoisempi.
Jos olisit ruokalaji niin mikä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 9:41:42 GMT
Panna cotta
Kuinka turhamaisena pidät itseäsi asteikolla 1-10? (10 = tuksu)
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 28, 2016 14:03:19 GMT
9½
mitä uudenvuoden suunnitelmia?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 14:19:31 GMT
juhlin synttäreitä jee jöö ja vietän uuden vuoden varmaan yhden kavrun kanssa
Mitä uskoisit tekeväsi huomenna?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 28, 2016 14:26:15 GMT
me ollaan vissiin lähössä Jyväskylään, joten istun kai autossa melkein koko päivän.
jos sun pitäis asua vuosi ulkomailla, mihin maahan muuttaisit? (rahaa ei tarvitse ajatella)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 14:40:38 GMT
sveitsiin, se on kiva maa ja mulla on siellä jotain sukulaisia jotka varmaan auttais mua. + siellä on hyvää suklaata
Onko sulla pehmoleluja ja jos on, niin mikä on sun suosikki?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 28, 2016 15:06:30 GMT
joo, mun vieressä nukkuu joka yö yks koirapehmo jonka sain joskus pienenä joululahjaksi :'D
mikä on kaikkein kaukaisin paikka jossa olet käynyt?
|
|