|
Post by renak on Dec 22, 2016 18:42:35 GMT
kirjanpitäjä
Miltä näytät?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 22, 2016 18:44:51 GMT
15-vuotiaalta
lyhyet dirty blondit hiukset, siniset silmät, noin 173cm ja ruoka-aikaan kotona ollut
ootko enemmän aamu- vai ilta-ihminen?
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 19:33:04 GMT
Ilta Isolla Iillä
mikä oli viimesin asia jonka googlasit?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 22, 2016 20:15:57 GMT
Se Mel Gibsonin uusin sotaelokuva.
Onko suunnitelmissa lupauksia uudelle vuodelle?
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 22, 2016 20:18:43 GMT
En oo koskaan pitäny mun uudenvuodenlupauksia joten en taida tänä vuonna luvata mitään
Lempiväri?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2016 21:58:14 GMT
Tällä hetkellä haalea vaaleanpunainen, mutta riippuu hyvin paljon päivästä Kirjat vai tv-sarjat?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 22, 2016 22:44:21 GMT
TV-sarjat
Pidätkö hajuvesistä? Mikäli näin on niin kerro lemppari?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 22, 2016 23:23:58 GMT
Käytän yleensä hajuvesien korvikkeena niitä vartalosuihkeita, ku ne on halpoja ja parempia ku hajuvedet. Tällähetkellä oon käyttäny superpaljo semmosta suklaantuoksusta suihketta. Sit sen lisäksi mulla on suklaa-ruusu, mustikka-orkidea ja kirsikkapuu.
Mikä on sun lempi auto?
|
|
|
Post by Jp on Dec 23, 2016 5:38:16 GMT
15-vuotiaalta lyhyet dirty blondit hiukset, siniset silmät, noin 173cm ja ruoka-aikaan kotona ollut ootko enemmän aamu- vai ilta-ihminen? Oot mua nuorempi ja pidempi.... noh ainakin voin olla ylpeä lyhyydestäni. Oon itse joku 163 #Eiyltänytlaittaakuuseenlatvatähteä Mulla ei ole suosikkiautomerkkii ku kaikki on jees Milloin viimeksi luistelit? (enkai oo ainoo joka ei oo tehny tätä koko talveen?)
|
|
|
Post by swordsman on Dec 23, 2016 7:38:26 GMT
joskus viime talvena
mihin liittyvää fanikrääsää omistat eniten?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 23, 2016 8:20:40 GMT
eh ehe heh hehh one direction :------D
mikä on sun inhokkiammatti?
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 23, 2016 9:25:10 GMT
Ois varmaan inhottavaa olla joku teurastaja.
Korvapuusti vai voisilmäpulla?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 23, 2016 9:45:23 GMT
tykkään molemmista, mut ehkä korvapuusti
onko sulla päiväkirjaa?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 23, 2016 12:42:46 GMT
Joo, itseasias alotin kesällä pitkästä aikaa monen vuoden jälkeen kirjottaan. Mun aikasemmat päiväkirjat joutu ennen aina vääriin käsiin ja loppujen lopuksi koko luokka (tai yhessäki tapauksessa koko kesäleiri) tiesi mitä sielä luki. Emt traumatisoiduin sen verran että vasta nyt uskallan raapustaa jotain ajatuksiani paperille. Mut siihenki kirjotan niinku puolen vuoden välein. Nytki siinä on kahelta päivältä tekstiä. Joltain viime heinäkuulta ja sit nyt itsenäisyyspäivältä.
Miltä näyttää sun lempi pöytäliina?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 23, 2016 12:52:43 GMT
15-vuotiaalta lyhyet dirty blondit hiukset, siniset silmät, noin 173cm ja ruoka-aikaan kotona ollut ootko enemmän aamu- vai ilta-ihminen? Oot mua nuorempi ja pidempi.... noh ainakin voin olla ylpeä lyhyydestäni. Oon itse joku 163 #Eiyltänytlaittaakuuseenlatvatähteä Mulla ei ole suosikkiautomerkkii ku kaikki on jees Milloin viimeksi luistelit? (enkai oo ainoo joka ei oo tehny tätä koko talveen?) ei siis kyllä oon ihan 19, mutta näytän 15-vuotiaalta :^D vastaus edelliseen: ei meillä oo mitään kivaa liinaa, niin ei oo oikee lempparia :c millanen on sun unelmien auto?
|
|