|
Post by Angelus on Dec 28, 2016 15:53:24 GMT
Jos nyt Suomesta puhutaan niin Kalajoki, muuten oon muista maista käynyt vaan Ruotsin Tukholmassa ja Viron Tallinnassa.
Ohjaisitko vai käsikirjoittaisitko elokuvan vai näyttelisitkö elokuvassa?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 28, 2016 16:07:09 GMT
Kaikkea mutta ennenkaikkea näyttelisin.
Mikä on sun lempigenre kirjallisuudessa ja elokuvissa?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 28, 2016 16:21:44 GMT
Fantasia
Mikä on ärsyttävin tv-mainos?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 7, 2017 18:14:13 GMT
Kaikki lääkemainokset, ne on niin arkisia, teennäisiä ja tylsiä.
Toffee- vai suklaamarianne?
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 7, 2017 18:38:46 GMT
suklaamarianne <3
ootko ennemmin aamu- vai iltaihminen?
|
|
|
Post by swordsman on Jan 7, 2017 18:47:36 GMT
en kumpikaan :--D kaikkein mieluiten meen illalla aikasin nukkumaan ja nousen aamulla myöhään ilman mitään kiirettä.
mitä kirjaa luet juuri nyt, tai minkä luit viimeksi?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 7, 2017 19:18:37 GMT
Voiko sarjakuvakirjan sanoa? Oon tänään katsonut/lukenut läpi useamman Korkeajännityksen.
Huoneessa on hämärää (eli esim. verhot kiinni ja valot pois päältä), katsot tiettyä esinettä (esim. lamppua) näetkö tai erotatko sen paremmin kun A) katsot siihen suoraan vai B) se on näköalueellasi, mutta et katso siihen suoraan?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 7, 2017 19:31:37 GMT
Kun.. .katon siihen suoraan? Joo niin luulen, ihme kysymys. Mut lbr todenäkösesti jos on hämärää, oon menossa nukkumaan ja en näe yhtään mitään koska mun lasit on jossain ihan muualla kun mun naamalla.
Mitä teit uutenavuotena?
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 7, 2017 19:39:54 GMT
vedin kalsarikännit
onko sulla mitään uuden vuoden lupausta?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 7, 2017 22:00:07 GMT
En ainakaan luvannu itelleni mitään mut kyllä mulla muuten vaan on tavoitteita tälle vuodelle
Ootko tällä hetkellä koukussa mihinkään?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 9, 2017 11:24:23 GMT
Kun.. .katon siihen suoraan? Joo niin luulen, ihme kysymys. Mut lbr todenäkösesti jos on hämärää, oon menossa nukkumaan ja en näe yhtään mitään koska mun lasit on jossain ihan muualla kun mun naamalla. Mitä teit uutenavuotena? /Mulla on sellattiin et nään just paremmin silloin ku en kato kohdetta - ja huomaan tän parhaiten silloin ku oon just lopettanut näytön katsomisen- En kai, ei tuu nyt mieleen Kuinka monta tuntia nukuit?
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 9, 2017 12:42:31 GMT
11-12 :'D
Mitä suunnitelmia huomiseksi?
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jan 9, 2017 14:07:40 GMT
Huomenna mennään käymään Hesessä isin kaa ja sit siskon kaa varmaan pelataan GTA:ta koko ilta. Ei mitään spesiaalia.
Onko sulla lemmikkejä? Jos on kerro siitä/niistä? Jos ei haluaisitko?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 9, 2017 15:16:39 GMT
on, ne on kaikki dogeja :--D ja ne on kaikki tosi kilttejä ja ihania, vaikka onkin isoja koiria ja näyttää varmaan pelottavilta. ja yks niistä on miun oma hih
millanen ois sun unelma-auto?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 9, 2017 16:20:18 GMT
Tykkään autoista enkä osaa vastata tohon yhtä. Mainittakoon, että Hummer (mallilla nyt ei niinkään ole väliä) olisi jotenkin tosi hienoa omistaa, mutta sitte joku amerikanrauta (näitäkin löytyy melkoinen lista - eikä sen sinänsä välttis tarvitse olla amerikanrauta) kesäautoksi.
Millaiset kengät sulla on lähes jatkuvasti jaloissa?
|
|