|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 21:11:27 GMT
Liikunta, kässä ja matikka, enää en tykkää mistään niistä
Oletko allerginen jollekin?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 14, 2016 21:21:38 GMT
Omenalle, raa'alle perunalle ja joissain määrin kai porkkanoille ja kai joillekin pähkinälajeille(?), en oo aivan varma. (Nää on ite huomattuja ) Millaiset verhot huoneessasi on?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 21:31:53 GMT
Makuuhuoneen puolella tummanvioletit pimennysverhot ja keittiönpuoleisissa ikkunoissa Finlaysonin punavalkoiset omenaverhot (asun yksiös niin nää on periaattees samassa huoneessa vaik toisella puolella onki sänky ja toisella hella).
Puhutko itseksesi? Missä tilanteissa ja mistä aiheista?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 21:55:34 GMT
joskus runoilen spontaanisti ääneen ja ne runot on suunnilleen tätä luokkaa: pizza - olet kaunis, ja toivon että ollaan sujut, vaikka syönkin nyt sut. hyvästi, pizza. ... pizza on hei balladin arvoinen asia
tykkäätkö sienistä?
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 22:07:51 GMT
Onhan sieniä kiva tuijotella kun ne kasvaa.
Kuinka vanha olet?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 15, 2016 0:02:30 GMT
19 ja puoli.
Mitä julisteita sulla on?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 15, 2016 5:37:34 GMT
Tällä hetkellä 2 Selena Gomezin julistetta seinällä Ootko ikinä tavannut ketään sun nettikavereita?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 15, 2016 6:13:54 GMT
En ole. On kyllä ollut lähellä et oltaisiin nähty yhden kanssa, mutta ei tiedetty et oltiin samaan aikaan huvipuistossa..
Luminen vuoristo vai hiekkainen ranta?
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 15, 2016 13:51:51 GMT
Hiekkainen ranta ihan vaan sen takia et ois luultavasti lämpimämpi
Sulta amputoitaisiin yksi käsi vai sulta amputoitaisiin yksi jalka?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 15, 2016 13:54:59 GMT
Riippuu siitä, saisinko mitään proteesia tilalle. Jos en, valitsisin varmaan jalan. Jos saisin, valitsisin varmaan käden, koska tekokäden käyttö olis ehkä helpompaa kun kävelemään opetteleminen. Ja sellanen Winter Soldierin metallikäsi ois aika hieno.
mistä soittimesta tykkäät eniten?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 15, 2016 14:21:19 GMT
Saksofoni ja kontrabasso. Tällä hetkellä tykkään niistä.
Jos sun pitäisi valmistaa illallinen, mitä siihen sisältyisi?
|
|
|
Post by Aino on Dec 15, 2016 17:51:23 GMT
Jotain hyvää, ehkä itsetehtyä pitsaa, jorakin pastaa hyvällä kastikkeella tai sitten pihviä, uusinivihanneksia ja vaikka perunaa.
Mikä on lempielokuvasi/lempielokuvasarjasi ja miksi?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 15, 2016 18:13:43 GMT
elokuvat we're the millers: jason sudeikis on mun yks lempparinäyttelijöistä ja senkin takia jo tykkäsin siitä leffasta. muutenkin se on tosi hauska ja hyvin tehty. horrible bosses: ^ deadpool: ryan reynolds on aivan mahtava ja deadpool pisti kyllä naurattamaan sarjat kovan onnen kundi: hyvä juoni ja hyvät hahmot new girl: ^ tulinki laiskalle tuulelle ja en jaksa perustella kunnolla : mikä on/oli sun lempiaine koulussa? millasia numeroita sait sen kokeista?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 15, 2016 18:18:19 GMT
Titanic ja Paluu tulevaisuuteen trilogia. Oon aina ollu superkiinnostunu Titanicista nii varmaan sen takia se leffaki on niin hieno. Paluu tulevaisuuteen taas on tosi cool ja siinä aikamatkustetaan niiinku goddamn deloreanilla niinku wow. Tykkään niistä vuosikymmenistä missä ne käy ja varsinki se kolmos osa se länkkärileffa on tosi cool.
Voi paska ehitki mua ennen :DD No vastauksena sun kysymykseen mun lempiaineet on kuvis ja enkku. Molemmista saan ysejä.
Paras tv-sarjan tunnari minkä oot ikinä kuullu?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 15, 2016 18:34:25 GMT
Tiedättekö, oon ihan nyreissäni siitä miten keskinkertainen Pretty Little Liars on koska sen alkutunanri on ihan bomb.com, The Pierces on ehkä söpöin melankolinen tyttöduo ja voisin luukuttaa Secretia tuntitolkulla. Kunniamaininta Neon Genesis Evangelionille, sen tunnari on kans ihan huikee.
Mikä oli sul lapsuuden lempipeli (videopeli tai lautapeli tai idk vaikka petanki, kaikki käy)?
|
|