|
Post by Aino on Dec 15, 2016 18:37:23 GMT
Hmm, missä menee lapsuuden raja, taidan vieläkin olla ika lapsi XD Mutta nuorempana MovieStarPlanet oli paras nettipeli ja lautapeleistä kaikki oli aika kivoja.
Mitä kieliä osaat puhua/kirjoittaa/ymmärrät?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 15, 2016 18:42:59 GMT
suomi ja englanti, sit taas ''osaan'' ruotsia ja saksaa eli toisin sanoen oon opiskellu niitä mut en kyllä osaa yhtään eh
Tunnetko naapurisi ja jos kyllä niin kuinka hyvin?
|
|
|
Post by renak on Dec 15, 2016 21:45:54 GMT
Vastapäätä asuvan naapurin joo, niillä on joku minua pari vuotta nuorempi tytär jonka kanssa leikattiin pieninä. Muiden naapurien kanssa en oikein ole koskaan ollut tekemisissä.
Onko sinulla huono näkö? Jos on, niin kuinka huono?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 16, 2016 0:48:06 GMT
Mun silmät karsastaa ulospäin nii että mun silmät menee ihan kieroon aina ku luen jotai ja silmälääkäri määräs mulle lukulasit ettei tuu pää kipeeks ja se auttaa lukihäiriöönki mikä johtuu kans siitä karsastuksesta. Kävin viimeks yläasteella silmälääkäris ja silloon ne sano siel et saatan tulla lukioikään mennes likinäköseksi, mut lukioki on pian ohi ja ihan hyvin nään vielä. Lukuunottamatta siis sitä et mun silmät on kieros ja kirjaimet hyppii silmille ku yritän lukee.
Kumpi on parempi biisi: "Kun kitara soi, ei itkeä saa..." vai "Ei itkeä saa, ei meluta saa, tonttu voi tulla ikkunan taa..." ?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 16, 2016 15:57:19 GMT
"Kun kitara soi, ei itkeä saa..."
Haaveiletko turhia, kun kokkailet ruokaa / valmistat leivonnaisia (mikä sitten johtaa siihen, että siinä menee ainakin tuplasti aikaa)?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:20:13 GMT
en oikeestaan, keskityn ihan hyvin siihen leipomiseen - mutta sitten kun leipomus on uunissa, tuhlaan aikaa liiaksi taikinan syömiseen ja melkein unohdan ottaa oikean leipomuksen uunista :--D
ihanin synttärimuisto? (ja siis mikä vaan synttäreihin liittyvä, oli sitten oma tai naapurin pertin)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:21:38 GMT
Nyt ei tule mitään mieleen. Mulle synttärit on aina olleet tosi raskaita henkisesti - oli ne sitten omat tai muiden, sukulais- tai kaverisynttärit. Huonoja muistoja mulla liittyy synttäreihin kymmeniä. Valitettavasti nyt ei siis ole mitään ihanaa muistoa tarjota.
Pidätkö murhamysteereistä esim. sarjoissa?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 17, 2016 21:26:03 GMT
Sinänsä ne ovat kiehtovia, että vastaus on varmaan kyllä.
Jos sinä olisit mukana jossain bändissä, niin mitä soitinta soittaisit vai olisitko solisti? Mikä olisi bändin nimi?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 17, 2016 23:46:27 GMT
Soittaisin varmaan kitaraa ja bändin nimi olis... TIATAPIT mukaillen teletappeja Apple vai Android?
|
|
|
Post by renak on Dec 18, 2016 9:05:51 GMT
Android
Salmiakki vai lakritsi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 9:54:26 GMT
Salmiakki
Ootko ikinä käyny ulkomailla ja missä?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 18, 2016 12:58:02 GMT
Ruotsissa 2 kertaa Puolassa Virossa Latviassa Italiassa Englannissa Saksassa Kreetalla
paras ja huonoin biisi mitä oot kuullu tänä vuonna?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:09:49 GMT
apua, tää on jotenki tosi vaikee kysymys - ihan vaan, kun en oikein miellä mitään huonoksi vaan kaikki on melkeinpä hyvää, lol. huonoa ei siis tosiaankaan oo, ei ainakaan tuu mitään mieleen. ja hyvä, noh niitä ois paljon, sanotaanko vaikka että Robbie Williamsin Love My Life iskee syvälle, joten ehkä se ?
tykkäätkö paketoimisesta?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 19, 2016 18:37:37 GMT
JOO!! Mulla vaan harvemmin on mitää lahjoja paketoitavana... :DD
Lempi joululaulusi?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 20:49:36 GMT
Apua, en tiiä sen nimee, englanniksi, tosi kiva kappale kumminkii :') Suomenkielisistä varmaan joku perinteinen Petteri Punakuono
Lemppari joululeffa?
|
|