|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 11:43:19 GMT
Yritän paeta sterissiä menemällä nukkumaan tai harhauttaa itseäni tekemällä jotain ihan hyödytöntä. Kumpikin strategia on huono koska yleensä mun stressi johtuu siitä et on niin paljon tekemistä ja kumpikaan mun systeemeistä ei varsinaisesti auta siihen ongelmaan.
Jos oisit menossa yksin elokuvateatteriin ja voisit valita minkä elokuvan tahansa, minkä katsoisit?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 16:32:57 GMT
höm tällä hetkellä varmaan toi paljon puhuttu ihmeotukset ja niiden olinpaikat, vaikken nyt mikään harry potter -fani (enää) olekaan.
Mitä söit viimeksi?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 14, 2016 16:54:06 GMT
omaa tekemää jäätelöö!
mitä karkkeja otat sun irttaripussiin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 17:44:28 GMT
niitä kirpeitä karkkinauhoja ja esanssisen makusia värikkäitä lakuja, krokotiilinameja, punasia apinoita ja niitä pieniä, värikkäitä natusia. Joskus suklaata ja/tai toffeefudgeja ja sellasia tosi väkeviä salmiakkirenkaita. Emt, oikeestaan voin ottaa kaikkee muuta paitsi sellasia ällöjä viinikumeja ja vaahtokarkkeja.
Millanen reppu/laukku sulla on just nyt käytössä?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 17:53:25 GMT
Kånken
Ootko ikinä kärsiny migreenistä? *ilmoittaudun itsekin*
|
|
|
Post by swordsman on Dec 14, 2016 18:02:57 GMT
En oo varma. Mulla oli joskus näkökentässä jotain häikkää ehkä vartin ajan, ja googlettelun perusteella se vaikutti selvältä migreeniltä (löysin täsmälleen vastaavia oireita). Päänsärkyä mulle ei kuitenkaan tullu ollenkaan, ja ainakin yks mun koulukaveri sano kovin varman olosena ettei se sillon voinut olla migreeni. Sen jälkeen mulle ei oo ikinä tullu mitään vastaavia oireita, niin oon vaan antanu koko asian olla.
Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 18:05:22 GMT
Sileältä
Pörrösukat vs villasukat
|
|
|
Post by Angelus on Dec 14, 2016 18:19:15 GMT
Villasukat
Jos saisit valita, niin minne (Suomen) kaupunkiin matkustaisit nyt?
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 18:33:12 GMT
Varmaan Paraiseen (tai no ehkä matkustaisin sinne mieluummin kesällä...) tai Inariin.
Haluaisitko syödä glögi-pipari-jäätelöä?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 14, 2016 18:35:11 GMT
haluaisin ainakin maistaa!
missä huoneessa vietät kotonas eniten aikaa?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 18:36:02 GMT
Varmaan omassa huoneessa tai olkkarissa
Tykkäätkö jogurttijäätelöstä? (Tai tiedätkö mistä sitä voi ostaa?)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 19:23:13 GMT
Öh no on se ihan ok. Olin muutama vuos takaperin jätskikiskal duunis ja siel tuli kyl maistettuu ihan joka sorttia. Jos löytäisin maidottoman jogurttijäätelön, söisin, sanotaan näin.
Millanen heijastin sulla on? Ja jos sulla ei ole heijastinta: H Ä P E Ä ja kirjoita 400-600 sanaa siitä miksi sulla ei ole heijastinta (tai sit voit vaan kertoo jostain random-heijastimesta joka sulla on joskus muinaisuudessa ollut, idk)
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:48:06 GMT
Heijastin. Minulla ei ole heijastinta, koska olen tosi tuhma tyttö. Aijaijai minua, minun pitäisi kyllä mennä heti hankkimaan joku uusi hieno heijastin. Jos (ja kun) menen sen tekemään (hankkimaan heijastimen siis), niin se tulee olemaan historiallinen hetki, verrattavissa ihan Berliinin muurin murtumiseen tai vaikkapa Suomen itsenäistymisjulistukseen. Mistä tulikin mieleeni, että voisin hankkia vaikkapa jonkin Suomi -aiheisen heijastimen, täyttäähän Suomi sentään 100 vuotta ensivuonna. Eli kun minä hankin heijastimen, maa todennäköisesti järisee ja taivas leiskuu tulta. Niin se vain menee, olenhan minä maailmankaikkeuden napa (ah, muistan kun joskus QuizTaistossa oli kysymys, että 'mikä on maailmankaikkeuden keskus kopernikaanisen maailmankuvan mukaan?' ja yksi vastausvaihtoehdoista oli 'Kopernikuksen napa)... Tai no, itseasiassa Kuopion tori on Muailman napa, tervetuloa vain tänne (paitsi jos tulette Kuopioon ajaaksenne minun ylitseni kostona siitä, etten käytä heijastinta... Mutta ettehän te sellaista tekisi, ettehän?). Mutta siis palataanpa itse asiaan, eli siihen, miksi minulla ei ole heijastinta. Minulla on joskus vuosien saatossa ollut lukuisia erilaisia heijastimia, mutta eivät ne ole pysyneet. Pitäisi vain päästä tutustumaan sellaiseen heijastimeen, joka olisi tullut jäädäkseen. Olen kokeillut erilaisia heijastimia, sellaisia roikkuvia heijastimia (joita on kaikkia lumihiutaleita ja muita ihania sydämiä), sellaisia outoja kiinniläimäytettäviä tikkuja (jos joku tietää nimen, saa tulla kertomaan. Minä en sitä tähän hätään muista ja olen liian laiska googlettamaan.) sekä heijastintarrajuttua. Mikään ei ole pysynyt, tai jos on, niin ovat ne olleet niin hemmetin rumia, ettei niitä ole pystynyt käyttämään julkisesti. Ulkonäkö ennen turvallisuutta, eikös niin? Okei, ei oikeasti. Ne eivät ole vain yksinkertaisesti pysyneet kiinni. Tavallaan surullista, kun ne eivät halua viettää aikaa minun seurassani, tyhmät heijastimet... Tosin onhan se ihan mielenkiintoista kuvitella, miten niiden elämä on jatkunut sen jälkeen, kun ne ovat poistuneet matkasta. Yksi minun vanhoista heijastimistani (se oli sellainen söpö muumiheijastin) katosi Puijon metsään, joten joku onnellinen ohikulkija on saattanut napata sen tai sitten se on kaivautunut aluskasvillisuuden ja lumen sekaan. Minä olen laiska, enkä jaksa mennä hankkimaan heijastinta. Jäisin kuitenkin jonkun auton alle kauppaan matkatessani, koska universumilla on aina hauskaa leikkiä minun kanssani. Äiti jaksaa aina marmattaa siitä, miten en käytä heijastinta, onhan hänellä ihan hyvä syykin olla huolissaan. Ei tuolta ratista kukaan näe pimeässä liikkuvaa hahmoa, eli jos joku ajaa ylitseni niin siitä tullee traumat sekä minulle, että kuskille. Pitäisi oikeasti mennä hankkimaan se heijastin, en halua muiden ihmisten omatuntoa kontolleni. Varmaan meiltä kotoakin löytyisi jokin heijastin, mutta kuten sanoin, niin se vain irtoaisi ja aiheuttaisi reikiä vaatteisiin. Eli ihan turhaa sen penkominen, kun heijastin pysyy viitisen minuuttia ja sitten putoaa. Ai niin, kiipeileminen on ihan mahdotonta jos sellainen roikkuva heijastin roikkuu siinä vierellä. Tosin en minä kyllä muutenkaan talvella kiipeile, se on kuulkaa vaarallista se. Tämän kirjoituksen myötä olen vakaasti sitä mieltä, että minun pitäisi hankkia heijastin. Onhan se kuitenkin turvallisuudesta kiinni. Ja pitäähän sitä toimia hyvänä esimerkkinä joillekin 5 vuotiaille lapsille, jotka ihailevat minua sydämensä kyllyydestä
Mikä on lempisuklaasi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:11:28 GMT
fazerin sininen ja sit se fazerin missä on sitä sinistä ja valkosuklaata ja oikeestaan kaikki fazerin suklaat on hyviä jos geishaa ei lasketa
ps. nautin suuresti tosta heijastin-tekstistä
Millaset talot on susta hienoja?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 20:59:09 GMT
Heijastin. Minulla ei ole heijastinta, koska olen tosi tuhma tyttö. Aijaijai minua, minun pitäisi kyllä mennä heti hankkimaan joku uusi hieno heijastin. Jos (ja kun) menen sen tekemään (hankkimaan heijastimen siis), niin se tulee olemaan historiallinen hetki, verrattavissa ihan Berliinin muurin murtumiseen tai vaikkapa Suomen itsenäistymisjulistukseen. Mistä tulikin mieleeni, että voisin hankkia vaikkapa jonkin Suomi -aiheisen heijastimen, täyttäähän Suomi sentään 100 vuotta ensivuonna. Eli kun minä hankin heijastimen, maa todennäköisesti järisee ja taivas leiskuu tulta. Niin se vain menee, olenhan minä maailmankaikkeuden napa (ah, muistan kun joskus QuizTaistossa oli kysymys, että 'mikä on maailmankaikkeuden keskus kopernikaanisen maailmankuvan mukaan?' ja yksi vastausvaihtoehdoista oli 'Kopernikuksen napa)... Tai no, itseasiassa Kuopion tori on Muailman napa, tervetuloa vain tänne (paitsi jos tulette Kuopioon ajaaksenne minun ylitseni kostona siitä, etten käytä heijastinta... Mutta ettehän te sellaista tekisi, ettehän?). Mutta siis palataanpa itse asiaan, eli siihen, miksi minulla ei ole heijastinta. Minulla on joskus vuosien saatossa ollut lukuisia erilaisia heijastimia, mutta eivät ne ole pysyneet. Pitäisi vain päästä tutustumaan sellaiseen heijastimeen, joka olisi tullut jäädäkseen. Olen kokeillut erilaisia heijastimia, sellaisia roikkuvia heijastimia (joita on kaikkia lumihiutaleita ja muita ihania sydämiä), sellaisia outoja kiinniläimäytettäviä tikkuja (jos joku tietää nimen, saa tulla kertomaan. Minä en sitä tähän hätään muista ja olen liian laiska googlettamaan.) sekä heijastintarrajuttua. Mikään ei ole pysynyt, tai jos on, niin ovat ne olleet niin hemmetin rumia, ettei niitä ole pystynyt käyttämään julkisesti. Ulkonäkö ennen turvallisuutta, eikös niin? Okei, ei oikeasti. Ne eivät ole vain yksinkertaisesti pysyneet kiinni. Tavallaan surullista, kun ne eivät halua viettää aikaa minun seurassani, tyhmät heijastimet... Tosin onhan se ihan mielenkiintoista kuvitella, miten niiden elämä on jatkunut sen jälkeen, kun ne ovat poistuneet matkasta. Yksi minun vanhoista heijastimistani (se oli sellainen söpö muumiheijastin) katosi Puijon metsään, joten joku onnellinen ohikulkija on saattanut napata sen tai sitten se on kaivautunut aluskasvillisuuden ja lumen sekaan. Minä olen laiska, enkä jaksa mennä hankkimaan heijastinta. Jäisin kuitenkin jonkun auton alle kauppaan matkatessani, koska universumilla on aina hauskaa leikkiä minun kanssani. Äiti jaksaa aina marmattaa siitä, miten en käytä heijastinta, onhan hänellä ihan hyvä syykin olla huolissaan. Ei tuolta ratista kukaan näe pimeässä liikkuvaa hahmoa, eli jos joku ajaa ylitseni niin siitä tullee traumat sekä minulle, että kuskille. Pitäisi oikeasti mennä hankkimaan se heijastin, en halua muiden ihmisten omatuntoa kontolleni. Varmaan meiltä kotoakin löytyisi jokin heijastin, mutta kuten sanoin, niin se vain irtoaisi ja aiheuttaisi reikiä vaatteisiin. Eli ihan turhaa sen penkominen, kun heijastin pysyy viitisen minuuttia ja sitten putoaa. Ai niin, kiipeileminen on ihan mahdotonta jos sellainen roikkuva heijastin roikkuu siinä vierellä. Tosin en minä kyllä muutenkaan talvella kiipeile, se on kuulkaa vaarallista se. Tämän kirjoituksen myötä olen vakaasti sitä mieltä, että minun pitäisi hankkia heijastin. Onhan se kuitenkin turvallisuudesta kiinni. Ja pitäähän sitä toimia hyvänä esimerkkinä joillekin 5 vuotiaille lapsille, jotka ihailevat minua sydämensä kyllyydestä A Tulosten oikeellisuus ja datan analysointi - Tulkinta ok, ei laskuvirheitä, tulosten tarkastelu hieman ohi aiheen 4 B Teoriatausta, lähdeviitteet ja omat johtopäätökset - Päätelmät totuuspohjaisia ja hyviä, mutta lähteet puuttuvat (katso muotoilu) 4 C Raportointiteknisesti oikeaksi sovittu rakenne ja ulkoasun muotoilu - Tarkkuutta! Sivunumerot puuttuvat, muotoilu puutteellinen, käytä kaavaeditoria 1 D Kaavojen esitystapa, oikeaoppiset kursivoinnit, lukutarkkuudet ja yksiköt - Editori! Muuten ok 4 E Taulukoiden ja kuvaajien esitystekniikka - Siistit, paintin käyttö hyvä, kuvat hieman pieniä 4 F Aikataulussa pysyminen - Essee palautettu ajoissa, 5 ka 3,7Vastaus kyssäriin, tykkään art nouveausta, kaikki mitä Gaudi teki on siistiä, jos et tiedä kuka Gaudi on, h ä p e ä ja kir- Mikä oli sun lempikouluaine ekoilla luokilla?
|
|