|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 15:56:19 GMT
en ole ja olen siitä aika ylpeä :----D
Minkä kirjan luit viimeksi?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 16:04:59 GMT
tais olla toi brooks brownin no easy answers
kuunteletko vielä bändejä/artisteja, joita kuuntelit nuorempana?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 18:05:51 GMT
Alice Cooperin kanssa taitaa kohtapuoliin tulla 12 vuotta täyteen. Eli joo, ainakin osaa. Esimerkiksi yläasteelta mulle on jäänyt aika paljon bändejä mukaan (tosin osa vähän enemmän kieli poskella ja ironisesti), ala-asteelta ei niinkään.
Millaiset lasit sulla on/ottaisit jos tarttisit sellaiset? (tätä kysymystä ei inspiroi se että hukkasin mun lasit just sänkyyn)
|
|
|
Post by Miopod on Dec 8, 2016 18:49:13 GMT
Ne perus hipsterlasit mitä kaikilla on nykyään. Ne on aika nerot koska ne ainaki näyttää sopivan kaikille. Ne pienet suorakulmionmuotoset oli liian tätimäiset Tai sit ehkä semmoset oikeen isot pyöreet. Mulla on kyllä lukulasit mitkä on juuriki ne tätilasit ku ei niitä tiimarilaseja muunlaisina saa. Mun ainoissa ehjissä on semmoset dorkat lukuvalot molemmissa sangoissa ja pidän niitä aina päällä. En oo kyl käyttäny niitä laseja hetkeen ku pelkään et rikon ne ku oon istunu vahingos niitten kaikkien edellistenki päälle. Parhaimmat mitä mulla oli oli semmoset seeprakuvioiset. En oo kyl tarvinnukkaa niitä hetkeen. Ei oo tullu enää pää kipeeksi lukemisesta. Jos olisit viini, mikä viini olisit?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 18:58:47 GMT
Aluks halusin vastata ihan piruuttani et gambina. Sit mieleen tuli tomaattikuohuviini. Ja retsina. Mut sit olin rehellinen itelleni ja tulin siihen tulokseen et oon se alkon alahyllyltä löytyvä halpa punaviini jota ryystetään ringissä kuunnellen melankolista musiikkia, joku läikyttää viiniä matolle ja loppujen lopuksi kaikki on aika tyytyväisiä, joskin hieman poissaolevia. Joku nyyhkyttää mutta kukaan ei tiedä onko se iloa vai surua. Seurue avaa pullon gambinaa.
Mikä on sun lemppari huono iskulause? (Mun on "jos sä oisit pokemon niin mä valitsisin pikachun")
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 21:06:31 GMT
"hey baby are you a school because i want to shoot kids inside you"
mikä on sun lemppari komedialeffa?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 10, 2016 13:01:41 GMT
Nooh, en osaa sanoa parhaimpaa, koska katon hirveästi elokuvia. Mut sanotaan nyt vaikka Cop Out. Koska Bruce.
Millainen joulukuusen tulee olla? Vai onko kuuseton joulu?
|
|
|
Post by Jp on Dec 11, 2016 12:46:32 GMT
Kampela. Oletko parin kuukauden sisällä kerennyt liukastumaan jään takia esim. selältesi? [br. Suojatiel ja luistellu kouluu kantapäil. Tyhmin vitsi mille oot nauranu? Paljo palloi sekä nauhaa ja tähti huipul...
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 13, 2016 20:53:38 GMT
En oo varma. Nauran melkein kaikille vitseille xD "Haluutko kuulla vitsin?" "No?" "Kakka" *minä nauran ku mikäki*
Millanen nauru sulla on? Siis esim että näyttääkö se siltä että tukehdut tai kuulostaako se hyeenan naurulta? XD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 13, 2016 21:11:07 GMT
se vaihtelee :DD kun väsyn niin mun nauru on ihme hihihtystä tai no okei kilinää se on sit joskus mulla on sellanen hirvee tukehtuvan hyeenan honotusnauru tai sellanen oikein halpamainen, vahingonilonen räkätys tai sit vaan kuulostan harakalta useimmiten mä kyllä vaan naurahan nenän kautta sillee krhhmmmmmm tai tirskun hiljaa paikallani
Millon viimeks siivosit?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 13, 2016 21:13:19 GMT
Parisen viikkoa sitten koko mun huoneen. Sen jälkeen joskus jotain pikkujuttuja.
Minkälainen on sun unelmalemmikki?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 13, 2016 21:37:23 GMT
DINOSAURUS näin pienenä unta että mulla oli oma brontosaurus ja sit kävin aina viemässä sille maitoo sellaseen kissanruokakuppiin
myös aksolotli ois aika söpö
tämmönen tosi special kymysys: mikä on sun lempiväri?
|
|
|
Post by Miopod on Dec 13, 2016 23:54:16 GMT
Tummansininen ja vaaleenpunanen (hehehe, vastakohdat)
Mikä/mitkä on sun lempi radiokanava(t)?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 14, 2016 8:26:52 GMT
Suomipop (tää on ykköskanava saunassa kuunteluun), iskelmä & loop (nää ja ekana mainittu valloittaa mun autoradion), radio rock (jos tää kuuluisi paremmin, niin kuuntelisin enemmän)
Miten suhtaudut huonoihin asioihin (jotka on semmosia hieman vakavampia) tai pelottaviin asioihin? Tukahdutatko sen (väkinäiseen) nauruun, pidätkö tunteesi piilossa vai näytätkö rohkeasti tunteesi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 9:35:56 GMT
oon yleensä se joka pistää tunteet taskuun ja suun suppuun. Tosin oon myös monesti se joka sanoo jotain tyhmää tunnelman keventämiseksi tai nauraa väkinäisesti, riippuen nyt siitä vakavuustasosta - mut että jos esim. joku tulis ja sanois mulle päin naamaa jotain törkeetä, niin mä varmaan vaan nauraisin vaikka oisin kuinka loukkaantunut. oon vähän huono handlaa tällasia tilanteita
Mitä teet kun sua stressaa?
|
|