|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 14:18:19 GMT
yhyy puhukaa
kyl mä nään että te ootte paikalla
you cant hide
|
|
|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 14:20:36 GMT
:DDD mää en oo lukenu oikeen mitään pitkään aikaan Mun pitäis lukee toi Peter Pan ennen kuin lähden Norjaan ku otin siihen jo nyt lisäaikaa, mut oon niin hävettävän laiska lukemaan. Mun lukion äikänope nauro ku sanoin et tykkään lukea mut en vaan lue kovin usein..... ei ollut mukavaa se. Yleensä mun on vaan tosi vaikee löytää itseäni kiinnostavaa luettavaa?? PS. herraisä common-boob.deviantart.com/art/Medieval-AU-the-Knight-540416495 mä taas oon jatkolainannut ton silmarillionin jo kai 5 kertaa se on kyllä ihan mahtava kirja, mut teksti on niin raskasta et mun edistyminen on kamalan hidasta. muita kirjoja kyl luen yleensä ihan kovaa vauhtia.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:24:39 GMT
yhyy puhukaa kyl mä nään että te ootte paikalla you cant hide Mulla on tällä hetkellä dilemma et ostanko tavallisen Medsin vinyylin vai tollasen limited edition pinkin vinyylin. Ei siinä ois tosin kuin seittemän euroa eroa hinnassa mutmut 8(( mä taas oon jatkolainannut ton silmarillionin jo kai 5 kertaa se on kyllä ihan mahtava kirja, mut teksti on niin raskasta et mun edistyminen on kamalan hidasta. muita kirjoja kyl luen yleensä ihan kovaa vauhtia. Oikeesti mulla ei riitä motivaatio mihinkään D: Onneks sentään koulussa pakolla luettavat kirjat oli ainakin enkuntunnilla tosi mielenkiintoisia niin niistä oli sitten iloakin kun ne piti lukea tiuhaan tahtiin. Äikäntunnin kirjoista ei voi kyllä sanoa samaa lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:26:13 GMT
kyllä vain luin just teidän kaikki viestit
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:26:44 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 14:27:28 GMT
kyllä vain luin just teidän kaikki viestit ai KAIKKI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:28:39 GMT
kyllä vain luin just teidän kaikki viestit ai KAIKKI kaikki mitä en ollu lukenu tästä keskustelusta
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 14:29:58 GMT
kaikki mitä en ollu lukenu tästä keskustelusta oli varmaan kiinnostavia viestejä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:32:11 GMT
kyllä vain luin just teidän kaikki viestit Kunnon omistautumista nyt
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:38:23 GMT
kaikki mitä en ollu lukenu tästä keskustelusta oli varmaan kiinnostavia viestejä todella!!!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:38:46 GMT
kyllä vain luin just teidän kaikki viestit Kunnon omistautumista nyt noku :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:45:13 GMT
Kunnon omistautumista nyt noku :DDD Noku mitä :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:48:19 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset
sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä hidastettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' *nopeutettuna
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:49:13 GMT
noku mun velvollisuus on lukee ne jos oon poissa näin kauan
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 14:50:13 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä hidastettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' :"DDDD kuolen
|
|