|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 13:32:33 GMT
Tän nimi oli aluks tutustumischat mut ei teidän oikeesti tartte kertoa itestänne mitään tai tietää kenestäkään mitään jos ette haluu ( Ja kyllä täältä saa yhä kahvia ja pullaa ym. Tänne voit tulla vapaasti jakamaan kuulumisia, olit sitten uusi tai vanha käyttäjä! Aloitetaan siis sillä vanhalla kunnon kysymyksellä, että mitäs teille tällä hetkellä kuuluu? Miten on päivä mennyt?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 13:37:12 GMT
hei vaan
oon olevinaan taas tehny jotain mut oikeesti vaan maannu sängyssä koko päivän
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 13:43:44 GMT
hei vaan oon olevinaan taas tehny jotain mut oikeesti vaan maannu sängyssä koko päivän Oon ylpee itestäni ku heräsin jo ennen yhdeksää enkä oo ees ottanu päikkäreitä sen jälkeen! Sit oon vaan kuunnellut noita vinyyleitä koko päivän ja pohtinu et teenkö naamakirjaan kansion, johon pistän kuvia noista hankinnoistani niin sit kaikki tietäväiset saa nauraa mulle
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 13, 2015 14:13:18 GMT
KOHTA HAMINAN YÖT JIPPIJAAJEI
|
|
|
Post by swordsman on Jun 13, 2015 15:36:56 GMT
mitäs tässä täällä riihimäellä tapahtu kerrankin jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja keskustaan oli saatu oikein laura voutilainen käytiiin tänään kans lahdessa kun sielläkin tapahtu jotain erikoista
ihan hyvin siis on menny kai
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 16:37:41 GMT
mitäs tässä täällä riihimäellä tapahtu kerrankin jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja keskustaan oli saatu oikein laura voutilainen käytiiin tänään kans lahdessa kun sielläkin tapahtu jotain erikoista ihan hyvin siis on menny kai Mä järkytyin kerran kun tänne Jumalan selän taakse saatiin Jenni Vartiainen. Se esiinty baarissa ja mentiin kaverin kanssa sinne kuumotuksissa ku baarit ei oikein oo meidän juttu. Mut paikallinen baari vielä pahempi ku kaikki tutut kännäämässä siellä, hyi. Ei enää ikinä.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 13, 2015 17:16:46 GMT
mitäs tässä täällä riihimäellä tapahtu kerrankin jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja keskustaan oli saatu oikein laura voutilainen käytiiin tänään kans lahdessa kun sielläkin tapahtu jotain erikoista ihan hyvin siis on menny kai Mä järkytyin kerran kun tänne Jumalan selän taakse saatiin Jenni Vartiainen. Se esiinty baarissa ja mentiin kaverin kanssa sinne kuumotuksissa ku baarit ei oikein oo meidän juttu. Mut paikallinen baari vielä pahempi ku kaikki tutut kännäämässä siellä, hyi. Ei enää ikinä. huh, onneks täällä sentään esiinnyttiin ihan keskustassa oli kyllä aika huvittavan näköstä kun niinkin kuuluisa tyyppi kun laura voutilainen esiinty sellasella pienenpienellä lavalla joka sinne keskustaan oli jostain saatu ja janne katajakin, joka siinä alussa piti puheen, sano ettei riihimäen keskustassa ole varmaan ikinä ennen nähty niin paljon ihmisiä (keskusta on aina ihan autio kun ei siellä ole mitään mielenkiintosta)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 17:36:34 GMT
Mä järkytyin kerran kun tänne Jumalan selän taakse saatiin Jenni Vartiainen. Se esiinty baarissa ja mentiin kaverin kanssa sinne kuumotuksissa ku baarit ei oikein oo meidän juttu. Mut paikallinen baari vielä pahempi ku kaikki tutut kännäämässä siellä, hyi. Ei enää ikinä. huh, onneks täällä sentään esiinnyttiin ihan keskustassa oli kyllä aika huvittavan näköstä kun niinkin kuuluisa tyyppi kun laura voutilainen esiinty sellasella pienenpienellä lavalla joka sinne keskustaan oli jostain saatu ja janne katajakin, joka siinä alussa piti puheen, sano ettei riihimäen keskustassa ole varmaan ikinä ennen nähty niin paljon ihmisiä (keskusta on aina ihan autio kun ei siellä ole mitään mielenkiintosta) Täällä keskusta on täynnä vaan jonneja ja mopoautoja. Ja sit paikallisen S-marketin piha on joku yleinen juttelupaikka ku oon nyt ainakin kolmesti nähnyt kaks autoo parkkeerattuna ihan toistensa viereen ja kuskien juttelevan toisilleen auton ikkunoista??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 18:12:45 GMT
oon nyt vaan lukenu ja siivoillu + tappanu itikoita iha hirveesti
meinasin tehä omenapiirakan mut meni liian myöhään huomenna jonkun serkun rippijuhlat, pitää herätä aikasin ja laittautua ja sit tunteja seisoskella vaan siellä ja awkward --> ei kiitos, mut pakko mikä pakko.
mut tää on ollu siitä hyvä päivä että oon saanu ruokaa ja vieläpä syödä rauhassa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 13, 2015 18:13:58 GMT
oon nyt vaan lukenu ja siivoillu + tappanu itikoita iha hirveesti meinasin tehä omenapiirakan mut meni liian myöhään huomenna jonkun serkun rippijuhlat, pitää herätä aikasin ja laittautua ja sit tunteja seisoskella vaan siellä ja awkward --> ei kiitos, mut pakko mikä pakko. mut tää on ollu siitä hyvä päivä että oon saanu ruokaa ja vieläpä syödä rauhassa Mun pitää mennä naapuriin rippijuhliin, mut lohduttaudun sillä et saan kakkua.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 18:14:50 GMT
HEI KAIKKI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 18:16:49 GMT
HEI!!! pääsit jo siltä leiriltä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 18:18:09 GMT
HEI!!! pääsit jo siltä leiriltä jooooo huomenna konfirmaatio oli paljo hauskempaa ku odotin eh en itkeny viimesessä iltahartaudessa tai mitään en ainakaa myönnä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2015 18:20:43 GMT
HEI!!! pääsit jo siltä leiriltä jooooo huomenna konfirmaatio oli paljo hauskempaa ku odotin eh en itkeny viimesessä iltahartaudessa tai mitään en ainakaa myönnä höpö höpö, itkit kuiteski
|
|
|
Post by Arabella on Jun 13, 2015 18:27:22 GMT
jooooo huomenna konfirmaatio oli paljo hauskempaa ku odotin eh en itkeny viimesessä iltahartaudessa tai mitään en ainakaa myönnä höpö höpö, itkit kuiteski no ehkä pari miehistä kyyneltä
|
|