|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 9:18:46 GMT
Ku tuun "muut jutut" osioon ja oon tulossa tänne kessaan *mitä kettua, 58 sivua!* ette yhtään oo jutellu eiks näin x) Mutta joo siis huomenta no niinpä, noi juttelee täällä niin paljon ettei muut enää pysy perässä mut huomenta vaan sullekin
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 10:21:28 GMT
Ku tuun "muut jutut" osioon ja oon tulossa tänne kessaan *mitä kettua, 58 sivua!* ette yhtään oo jutellu eiks näin x) Mutta joo siis huomenta no niinpä, noi juttelee täällä niin paljon ettei muut enää pysy perässä mut huomenta vaan sullekin ainaki sivu tästä on sitä että mää ja jutta nauretaan biiseille kun kuunnellaan niitä kaks kertaa nopeempaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 10:23:36 GMT
no niinpä, noi juttelee täällä niin paljon ettei muut enää pysy perässä mut huomenta vaan sullekin ainaki sivu tästä on sitä että mää ja jutta nauretaan biiseille kun kuunnellaan niitä kaks kertaa nopeempaa Laatuviihdettä :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 10:25:39 GMT
ainaki sivu tästä on sitä että mää ja jutta nauretaan biiseille kun kuunnellaan niitä kaks kertaa nopeempaa Laatuviihdettä :DDD todellakin :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 10:38:18 GMT
OIVOI APUA SIIS Eka on tän dorkan syntymäpäivä Ja sit Placebon vinyylejä voi ennakkotilata niiden verkkokaupasta, tosin 24 euroa kpl + postikulut eli taidan ostaa vain Medsin. Ne kyllä julkastaan vasta ens vuoden huhtikuussa niinku mitä?? Ja tänään pääsen pelaamaan Rockbandia muun kuin itseni kanssa. Töissä oli hyvää jälkkäriä. Hyvä päivä.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 10:53:56 GMT
OIVOI APUA SIIS Eka on tän dorkan syntymäpäivä Ja sit Placebon vinyylejä voi ennakkotilata niiden verkkokaupasta, tosin 24 euroa kpl + postikulut eli taidan ostaa vain Medsin. Ne kyllä julkastaan vasta ens vuoden huhtikuussa niinku mitä?? Ja tänään pääsen pelaamaan Rockbandia muun kuin itseni kanssa. Töissä oli hyvää jälkkäriä. Hyvä päivä. jee mun päivä ei oo vielä oikeen alkanu nii en osaa oikeen sanoa että onko nyt hyvä päivä :"D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 11:01:11 GMT
OIVOI APUA SIIS Eka on tän dorkan syntymäpäivä Ja sit Placebon vinyylejä voi ennakkotilata niiden verkkokaupasta, tosin 24 euroa kpl + postikulut eli taidan ostaa vain Medsin. Ne kyllä julkastaan vasta ens vuoden huhtikuussa niinku mitä?? Ja tänään pääsen pelaamaan Rockbandia muun kuin itseni kanssa. Töissä oli hyvää jälkkäriä. Hyvä päivä. jee mun päivä ei oo vielä oikeen alkanu nii en osaa oikeen sanoa että onko nyt hyvä päivä :"D Ja omg nyt näin et äiti oli tilannu Positiivareilta sellasen 'Sinun vuotesi 1965' -kirjan ja ofc luin kaikki (huimat 2kpl :DD) Beatles-juttua sieltä. "Pitkätukka-ongelman pääsyylliset John Lennon ja Paul McCartney" :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 11:06:32 GMT
jee mun päivä ei oo vielä oikeen alkanu nii en osaa oikeen sanoa että onko nyt hyvä päivä :"D Ja omg nyt näin et äiti oli tilannu Positiivareilta sellasen 'Sinun vuotesi 1965' -kirjan ja ofc luin kaikki (huimat 2kpl :DD) Beatles-juttua sieltä. "Pitkätukka-ongelman pääsyylliset John Lennon ja Paul McCartney" :DDD :DDD mää en oo lukenu oikeen mitään pitkään aikaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 11:12:46 GMT
Ja omg nyt näin et äiti oli tilannu Positiivareilta sellasen 'Sinun vuotesi 1965' -kirjan ja ofc luin kaikki (huimat 2kpl :DD) Beatles-juttua sieltä. "Pitkätukka-ongelman pääsyylliset John Lennon ja Paul McCartney" :DDD :DDD mää en oo lukenu oikeen mitään pitkään aikaan Mun pitäis lukee toi Peter Pan ennen kuin lähden Norjaan ku otin siihen jo nyt lisäaikaa, mut oon niin hävettävän laiska lukemaan. Mun lukion äikänope nauro ku sanoin et tykkään lukea mut en vaan lue kovin usein..... ei ollut mukavaa se. Yleensä mun on vaan tosi vaikee löytää itseäni kiinnostavaa luettavaa?? PS. herraisä common-boob.deviantart.com/art/Medieval-AU-the-Knight-540416495
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 11:22:44 GMT
:DDD mää en oo lukenu oikeen mitään pitkään aikaan Mun pitäis lukee toi Peter Pan ennen kuin lähden Norjaan ku otin siihen jo nyt lisäaikaa, mut oon niin hävettävän laiska lukemaan. Mun lukion äikänope nauro ku sanoin et tykkään lukea mut en vaan lue kovin usein..... ei ollut mukavaa se. Yleensä mun on vaan tosi vaikee löytää itseäni kiinnostavaa luettavaa?? PS. herraisä common-boob.deviantart.com/art/Medieval-AU-the-Knight-540416495mää luin aina ennen kauheesti mut nyt en oo kyl paljo yhtään PS. osaisimpa itekki piirtää noi hyvin :"(
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 11:36:21 GMT
nousin sängystä äsken vihdoin ja menin alakertaan niin siellä mun mummo oottaa "hei keitin sulle kahvia ja ostin sulle tällästä pullaa"
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 13:36:36 GMT
nousin sängystä äsken vihdoin ja menin alakertaan niin siellä mun mummo oottaa "hei keitin sulle kahvia ja ostin sulle tällästä pullaa" Omg ihana mummo ♥ Munkin oma tosin kutsuu mua vähän väliä kahville.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 13:56:29 GMT
HERRA JEESUS
59 sivua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 13:57:46 GMT
|
|