|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:55:27 GMT
mua kiinnostaa et lukeekohan tääl kukaan näitä meijän keskusteluja tällä hetkellä Niinpä :DDD Mieti jos joltain ois menny ihan ohi et kuunnellaan tuplanopeudella ja ne miettii et miks me nauretaan näille biiseille :DD tää vähän pisti kuumottaa.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 14:55:37 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä hidastettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' mä tiiän et oon tosi hauska 8) mut hei hyvä kun luit kaikki viestit, sait varmasti päivän naurut
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:57:14 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä hidastettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' *nopeutettuna :DDD Älä tuomitse meitä :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:57:13 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä hidastettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' mä tiiän et oon tosi hauska 8) mut hei hyvä kun luit kaikki viestit, sait varmasti päivän naurut sain päivän naurut, kuumotukset, hämmentymiset, myötähäpeät ja ahaa-elämykset
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 14:57:59 GMT
mä tiiän et oon tosi hauska 8) mut hei hyvä kun luit kaikki viestit, sait varmasti päivän naurut sain päivän naurut, kuumotukset, hämmentymiset, myötähäpeät ja ahaa-elämykset no sehän on kunnon skaala eri tunteita, hienoa!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 14:58:07 GMT
teidän puheen aiheet: menkat ja naisena olemisen vaikeus, koodaus ja koodauksen vaikeus, musiikki, musiikki, musiikki, tyyppien iät, catlandin feimit (lol nauroin), kissat, missäpete, peteonkuollu, jotain ranskasta ja ranskan kielestä, jtn kisoista, lihapullat, autokoulu, kahvi, paita, tylsää, yoko ono, alex turner ja sen hiukset sitte menee oudoks kun alatte kuunnella niitä biisejä nopeutettuna ''HÖHÖHÖ RUMMUT'' *nopeutettuna :DDD Älä tuomitse meitä :DDD oho, kirjotin ajatuksissani 'hidastettuna'
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:59:00 GMT
KOSKA TOI YKS PÄÄSEE PELAAMAAN MUN KANSSA en kehtaa kysyäkään siltä enää
Plus se yks ei oo tsekannu mun snäppejä sen yhen kerran jälkeen poistikohan se mut kavereista vai eikö se vaan käytä snapchattia niinku minä 8(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 14:59:22 GMT
*nopeutettuna :DDD Älä tuomitse meitä :DDD oho, kirjotin ajatuksissani 'hidastettuna' Oisko se seuraava askel En uskalla
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 14:59:47 GMT
KOSKA TOI YKS PÄÄSEE PELAAMAAN MUN KANSSA en kehtaa kysyäkään siltä enää Plus se yks ei oo tsekannu mun snäppejä sen yhen kerran jälkeen poistikohan se mut kavereista vai eikö se vaan käytä snapchattia niinku minä 8( saad 8(( pliis jotain musiikkia tänne?? (vois kuunnella 1D kun melkee viikko keikkaan mut noh en sit vaa osaa siel niit sanoi huppss)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:00:01 GMT
sain päivän naurut, kuumotukset, hämmentymiset, myötähäpeät ja ahaa-elämykset no sehän on kunnon skaala eri tunteita, hienoa!! kyllä kannatti lukea.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 15:00:24 GMT
oho, kirjotin ajatuksissani 'hidastettuna' Oisko se seuraava askel En uskalla nyt on pakko kokeilla
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:01:29 GMT
no sehän on kunnon skaala eri tunteita, hienoa!! kyllä kannatti lukea. voikun oisin itekin lukenu no mut oon laiskamato ja meinasin sanoa tähän jotai mutta unohdin eiku hei nyt muistu!! ootte catlandin feimei koska muistan melkee pelkästää teiän nimet + ropekaverit :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:01:49 GMT
KOSKA TOI YKS PÄÄSEE PELAAMAAN MUN KANSSA en kehtaa kysyäkään siltä enää Plus se yks ei oo tsekannu mun snäppejä sen yhen kerran jälkeen poistikohan se mut kavereista vai eikö se vaan käytä snapchattia niinku minä 8( saad 8(( pliis jotain musiikkia tänne?? (vois kuunnella 1D kun melkee viikko keikkaan mut noh en sit vaa osaa siel niit sanoi huppss) Lisää indietä vai muuta? :DD JOO RAPU nyt kokeilemaan
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:02:19 GMT
saad 8(( pliis jotain musiikkia tänne?? (vois kuunnella 1D kun melkee viikko keikkaan mut noh en sit vaa osaa siel niit sanoi huppss) Lisää indietä vai muuta? :DD JOO RAPU nyt kokeilemaan ihan sama oikeestaa :DD olen avoin kaikelle
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:02:44 GMT
Oisko se seuraava askel En uskalla nyt on pakko kokeilla olin kirjottamassa ''älkää'' mut taitaa olla myöhästä joten njah.
|
|