|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 19:01:50 GMT
Mene keittämään kahvia 8) Heti helpotti pääkipu btw en mitenkään jaksais nousta ylös kahvilla on sellanen voima No mut ajattele sitä et jos nouset niin saat kahvia.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 19:03:29 GMT
en mitenkään jaksais nousta ylös kahvilla on sellanen voima No mut ajattele sitä et jos nouset niin saat kahvia. noku on nii pitkä matka keittiöön tarvin erillisen kahvinkeittimen mun huoneeseen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 19:04:16 GMT
No mut ajattele sitä et jos nouset niin saat kahvia. noku on nii pitkä matka keittiöön tarvin erillisen kahvinkeittimen mun huoneeseen Siinä sulle käyttöä rippirahoille :DD Ostat kahvinkeittimen huoneesees. Joku halpa mutta hyvä vaan :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 19:09:04 GMT
noku on nii pitkä matka keittiöön tarvin erillisen kahvinkeittimen mun huoneeseen Siinä sulle käyttöä rippirahoille :DD Ostat kahvinkeittimen huoneesees. Joku halpa mutta hyvä vaan :DD äiti varmaan järkyttyis ku juon jo valmiiks sen mielestä liikaa kahvia
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 19:11:42 GMT
Siinä sulle käyttöä rippirahoille :DD Ostat kahvinkeittimen huoneesees. Joku halpa mutta hyvä vaan :DD äiti varmaan järkyttyis ku juon jo valmiiks sen mielestä liikaa kahvia Tartten elämänkumppanikseni jonkun kahviholistin koska oon aivan helvetin hyvä keittämään kahvia. Keittäisin vain päivät pitkät sille ihmiselle kahvia. Ja sit voisin opetella leipomaan kunnolla niin ois aina pullaa pöydässä. Miks mietin tällaisia. Ehkä siks et stalkkasin ton yhen instagramia taas hupsis. Pitäis kirjoittaa koska jostain syystä inspaa nyt.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 19:15:03 GMT
äiti varmaan järkyttyis ku juon jo valmiiks sen mielestä liikaa kahvia Tartten elämänkumppanikseni jonkun kahviholistin koska oon aivan helvetin hyvä keittämään kahvia. Keittäisin vain päivät pitkät sille ihmiselle kahvia. Ja sit voisin opetella leipomaan kunnolla niin ois aina pullaa pöydässä. Miks mietin tällaisia. Ehkä siks et stalkkasin ton yhen instagramia taas hupsis. Pitäis kirjoittaa koska jostain syystä inspaa nyt. haluukko tulla mulle keittään kahvit tai edes tuoda mulle kahvinkeittimen tähän viereen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 19:21:30 GMT
Tartten elämänkumppanikseni jonkun kahviholistin koska oon aivan helvetin hyvä keittämään kahvia. Keittäisin vain päivät pitkät sille ihmiselle kahvia. Ja sit voisin opetella leipomaan kunnolla niin ois aina pullaa pöydässä. Miks mietin tällaisia. Ehkä siks et stalkkasin ton yhen instagramia taas hupsis. Pitäis kirjoittaa koska jostain syystä inspaa nyt. haluukko tulla mulle keittään kahvit tai edes tuoda mulle kahvinkeittimen tähän viereen Jooooo voin 8))) Meillä ei taida olla ylimäärästä kahvinkeitintä sori 8(
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 19:27:01 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 19:37:06 GMT
Sen ääni on kieltämättä kyllä aika seksikäs. Ja hnfgh toi tukka ei koskaan petä.
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 17, 2015 19:47:07 GMT
Tää on catlandin kessa mis on eniten viestei ●>●
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 19:50:02 GMT
Gaad kahvi on just kamalaa Otan ain kahvilassaki vaa chai laten tai jonky muun mis ei oo kahvii En juo teetäkää koska hyi Ok oon aik nirso juomien suhteen jos niissä ei oo alkoholia
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 19:55:47 GMT
Nyt täytyy muuten kysyy että mikä on alkoholin oston ikäraja ranskassa?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 19:56:21 GMT
Sen ääni on kieltämättä kyllä aika seksikäs. Ja hnfgh toi tukka ei koskaan petä. ennen (= joskus 2007) sillä oli semmone sulonen ääni mut nykyään se on paljo matalampi ja toi aksentti ja ahhhh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:01:14 GMT
Nyt täytyy muuten kysyy että mikä on alkoholin oston ikäraja ranskassa? 16 sanoo joku sivusto kun googletin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:01:33 GMT
Sen ääni on kieltämättä kyllä aika seksikäs. Ja hnfgh toi tukka ei koskaan petä. ennen (= joskus 2007) sillä oli semmone sulonen ääni mut nykyään se on paljo matalampi ja toi aksentti ja ahhhh Toi sen aksentti kyllä aaaaa
|
|