|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:56:21 GMT
Hahah oonko ainoo jonka isi on ihan koukussa candy crush sagaan, samoin pappa XD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:58:45 GMT
onko näissä keskusteluissa mitään viestirajaa että millon menee täyteen?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:06:20 GMT
onko näissä keskusteluissa mitään viestirajaa että millon menee täyteen? On niissä kaiketi, uskoisin et 1000??
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:06:56 GMT
Hahah oonko ainoo jonka isi on ihan koukussa candy crush sagaan, samoin pappa XD Mun iskä on koukussa siihen soda-versioon ja äiti siihen tavalliseen
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 18:11:19 GMT
Hahah oonko ainoo jonka isi on ihan koukussa candy crush sagaan, samoin pappa XD Mun iskä on koukussa siihen soda-versioon ja äiti siihen tavalliseen oivoi oikeesti melkein aina ku isin näkee istumassa olkkarissa se pelaa candy crushii
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:14:41 GMT
Mun iskä on koukussa siihen soda-versioon ja äiti siihen tavalliseen oivoi oikeesti melkein aina ku isin näkee istumassa olkkarissa se pelaa candy crushii Äiti pelaa tabletilla aina jotakin ja sit jos iskän näkee pelaamassa niin nallejahan se siellä etsii. Itken taas miehisiä kyyneleitä, eikä se auta et (Just Like) Starting Over soi tuolla taustalla www.youtube.com/watch?v=bYAF7viP5mM
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 18:21:41 GMT
Hahah oonko ainoo jonka isi on ihan koukussa candy crush sagaan, samoin pappa XD mun äiti on koukussa siihen XD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:28:25 GMT
Mikähän mua taas tänään vaivaa?
Suutuin äidille kun se sano menevänsä saunaan ja sit se ei mennytkään eli mun piti käydä sammuttamassa se. Sitten sanoin sille et keittää kahvia ja luulin et se sano joo. Äsken menin kattomaan niin ei siellä mitään kahvia ollu ja keitin sitten vihasena vain itelleni.
Saan tällasia ihmeen raivokohtauksia vähän väliä enkä voi niille mitään, ja ne tulee ihan typeristä asioista. Tosin netistä luin et fyysinen/henkinen väkivalta saattaa pitkällä aikavälillä aiheuttaa tällasia, joten jesss.
#avautuminen
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 18:30:26 GMT
Mikähän mua taas tänään vaivaa? Suutuin äidille kun se sano menevänsä saunaan ja sit se ei mennytkään eli mun piti käydä sammuttamassa se. Sitten sanoin sille et keittää kahvia ja luulin et se sano joo. Äsken menin kattomaan niin ei siellä mitään kahvia ollu ja keitin sitten vihasena vain itelleni. Saan tällasia ihmeen raivokohtauksia vähän väliä enkä voi niille mitään, ja ne tulee ihan typeristä asioista. Tosin netistä luin et fyysinen/henkinen väkivalta saattaa pitkällä aikavälillä aiheuttaa tällasia, joten jesss. #avautuminen ymmärrän kyllä sen että suuttuu jos ei oo kahvia :"(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:31:32 GMT
Mikähän mua taas tänään vaivaa? Suutuin äidille kun se sano menevänsä saunaan ja sit se ei mennytkään eli mun piti käydä sammuttamassa se. Sitten sanoin sille et keittää kahvia ja luulin et se sano joo. Äsken menin kattomaan niin ei siellä mitään kahvia ollu ja keitin sitten vihasena vain itelleni. Saan tällasia ihmeen raivokohtauksia vähän väliä enkä voi niille mitään, ja ne tulee ihan typeristä asioista. Tosin netistä luin et fyysinen/henkinen väkivalta saattaa pitkällä aikavälillä aiheuttaa tällasia, joten jesss. #avautuminen ymmärrän kyllä sen että suuttuu jos ei oo kahvia :"( No joo ja mulla on vielä kauhee päänsärky atm mikä varmaan johtuu siitä ku en oo koko päivänä saanu kahvia fml.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 18:39:45 GMT
ymmärrän kyllä sen että suuttuu jos ei oo kahvia :"( No joo ja mulla on vielä kauhee päänsärky atm mikä varmaan johtuu siitä ku en oo koko päivänä saanu kahvia fml. yhyy nyt mulla tekee ihan hitosti mieli kahvia oon juonu vaan sillon siellä kaupungilla sellasen pikku kupin cappucinoa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:44:48 GMT
No joo ja mulla on vielä kauhee päänsärky atm mikä varmaan johtuu siitä ku en oo koko päivänä saanu kahvia fml. yhyy nyt mulla tekee ihan hitosti mieli kahvia oon juonu vaan sillon siellä kaupungilla sellasen pikku kupin cappucinoa Muistan sen päivän kun sain tietää näistä erikoiskahveista. Se oli hyvä päivä se.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 18:56:20 GMT
yhyy nyt mulla tekee ihan hitosti mieli kahvia oon juonu vaan sillon siellä kaupungilla sellasen pikku kupin cappucinoa Muistan sen päivän kun sain tietää näistä erikoiskahveista. Se oli hyvä päivä se. vois mennä keittään kahvia
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 18:57:11 GMT
Muistan sen päivän kun sain tietää näistä erikoiskahveista. Se oli hyvä päivä se. vois mennä keittään kahvia Mene keittämään kahvia 8) Heti helpotti pääkipu btw
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 18:59:49 GMT
vois mennä keittään kahvia Mene keittämään kahvia 8) Heti helpotti pääkipu btw en mitenkään jaksais nousta ylös kahvilla on sellanen voima
|
|