|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:20:26 GMT
katon youtubesta kaikkia random videoita ja laitan ne kaks kertaa nopeemmaksi ja nauran ihan liikaa en tiiä miks tää on nii hauskaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:24:55 GMT
katon youtubesta kaikkia random videoita ja laitan ne kaks kertaa nopeemmaksi ja nauran ihan liikaa en tiiä miks tää on nii hauskaa Omg vois itekin jos tulee tarpeeks tylsää :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:26:38 GMT
katon youtubesta kaikkia random videoita ja laitan ne kaks kertaa nopeemmaksi ja nauran ihan liikaa en tiiä miks tää on nii hauskaa Omg vois itekin jos tulee tarpeeks tylsää :DD jotku biisit kuulostaa yllättävän hyvältä kaks kertaa nopeempana
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:28:27 GMT
Omg vois itekin jos tulee tarpeeks tylsää :DD jotku biisit kuulostaa yllättävän hyvältä kaks kertaa nopeempana Pitäiskö kokeilla heti lmao
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:29:55 GMT
jotku biisit kuulostaa yllättävän hyvältä kaks kertaa nopeempana Pitäiskö kokeilla heti lmao tää on haaste laulaa mukana nopeempaan tahtiin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:31:50 GMT
Pitäiskö kokeilla heti lmao tää on haaste laulaa mukana nopeempaan tahtiin Penny Lane ei oo koskaan kuulostanu näin hyvältä. Emt häpeän ku monet ylistää sitä miten hyvä biisi se on ja sit mä en oo oikein koskaan lämmennyt sille. Ei se oo huono mut meh en tykkääkään.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:33:06 GMT
tää on haaste laulaa mukana nopeempaan tahtiin Penny Lane ei oo koskaan kuulostanu näin hyvältä. Emt häpeän ku monet ylistää sitä miten hyvä biisi se on ja sit mä en oo oikein koskaan lämmennyt sille. Ei se oo huono mut meh en tykkääkään. www.youtube.com/watch?v=Y4NGoS330HEtää samalla kuulostaa tosi hyvältä mut tosi vammaselta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:35:02 GMT
Penny Lane ei oo koskaan kuulostanu näin hyvältä. Emt häpeän ku monet ylistää sitä miten hyvä biisi se on ja sit mä en oo oikein koskaan lämmennyt sille. Ei se oo huono mut meh en tykkääkään. www.youtube.com/watch?v=Y4NGoS330HEtää samalla kuulostaa tosi hyvältä mut tosi vammaselta Alexin ääni vibraa tossa tosi oudosti :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:35:10 GMT
nautin tästä aivan liian paljon
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:36:05 GMT
Kuuntelen Walking on Thin Ice atm tällä tuplanopeudella ja mulla on huono omatunto kun nauran :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:36:12 GMT
Alexin ääni vibraa tossa tosi oudosti :DDD se on vähän sama näissä kaikissa mut osa kuulostaa oikeesti hyvältä :"DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:38:05 GMT
Alexin ääni vibraa tossa tosi oudosti :DDD se on vähän sama näissä kaikissa mut osa kuulostaa oikeesti hyvältä :"DDD youtu.be/Ft7-xEiwvJw?t=2m30sTästä lähtien tää tuplanopeus en oikeesti kestä elämääni :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:38:07 GMT
Kuuntelen Walking on Thin Ice atm tällä tuplanopeudella ja mulla on huono omatunto kun nauran :DDD oli pakko laittaa Arabellaki soimaan tuplanopeudel nauran liikaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 20:39:58 GMT
Kuuntelen Walking on Thin Ice atm tällä tuplanopeudella ja mulla on huono omatunto kun nauran :DDD oli pakko laittaa Arabellaki soimaan tuplanopeudel nauran liikaa Voisin lyödä vaikka vetoa et Yokon tuotanto on tehty tätä varten koska oikeesti kusen housuihini kohta :DDDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 20:40:23 GMT
se on vähän sama näissä kaikissa mut osa kuulostaa oikeesti hyvältä :"DDD youtu.be/Ft7-xEiwvJw?t=2m30sTästä lähtien tää tuplanopeus en oikeesti kestä elämääni :DDD :DDD
|
|