|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:26:28 GMT
Koskahan tää menee täyteen omg Oisko tuhat viestii en tiiä??
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:26:53 GMT
Jag tackar pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are oih spotify premium ois aika ihana Haha kuulostaa just hauskalta! oikeesti tosi kiva kuulla että oli mukava päivä ja näin
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 17:26:58 GMT
No okei ei kasi olekaa nii paha. :-D Mutta pääsen ees puol kahelta joten ehkä selviydyn! Ja saan jätskiäkin varmaan. Mut sit mulla on vielä neljästä kuuteen autokoulun teoriatunti ........... siitä en selviä. Problem solved :DD Mä pääsen onneks puoli yhdeltä, mut yhh vihaan sitä miten ruokatunti muuttu omaks ajaks > työaika piteni puolella tunnilla > oon koko viikon päässyt puol kolmelta ja itken koska se viimeinen tunti on niin kiduttavan tylsä. Autokoulun teoriatunnit oli kyllä aika hirveitä Eniten vituttaa se, et oisin voinu käydä autokoulun jo vuos sitte. :-D Nyt ei tarvis enää kärsiä jos oisin jo sillo hoitanu tän pois alta, mutta ku ajokortti kiinnostaa mua suunnillee yhtä paljon ku naarasmyyrien hedelmällisyys.
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:27:20 GMT
No okei ei kasi olekaa nii paha. :-D Mutta pääsen ees puol kahelta joten ehkä selviydyn! Ja saan jätskiäkin varmaan. Mut sit mulla on vielä neljästä kuuteen autokoulun teoriatunti ........... siitä en selviä. Problem solved :DD Mä pääsen onneks puoli yhdeltä, mut yhh vihaan sitä miten ruokatunti muuttu omaks ajaks > työaika piteni puolella tunnilla > oon koko viikon päässyt puol kolmelta ja itken koska se viimeinen tunti on niin kiduttavan tylsä. Autokoulun teoriatunnit oli kyllä aika hirveitä mul oli just tolleen viime vuonna ku ooteltiin vaan mun työkaverin kans et mä pääsen ja sit ku se jäi sen jälkee sinne yksin ni sit meiän piti aina jättää sille kaikkii töitä kosk sil olis tullu tylsää
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:27:51 GMT
Ai että tekis mieli mennä tonne hotellin baariin kun siel on yks hyvännäköinen baarimikko harmi et se on aika huono englannissa no höh yrität jutella sillee enemmän ilmeillä ja eleillä sitte
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:28:38 GMT
Olitko sä se joka ei halunnut lähtee sinne riparille? Mut joo, kuulostaa ihan hauskalta taisin olla :"D hahah no mutta hyvä jos oli sitte kuitenkin kivaa
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:29:13 GMT
oon myös ilonen koska mun tumblr on täynnä eilisiä kuvia alexista JA KATTOKAA SEN TUKKAA egfij3rpglokerkvhwe4övowejrgötihoöbwjarig
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:29:15 GMT
Problem solved :DD Mä pääsen onneks puoli yhdeltä, mut yhh vihaan sitä miten ruokatunti muuttu omaks ajaks > työaika piteni puolella tunnilla > oon koko viikon päässyt puol kolmelta ja itken koska se viimeinen tunti on niin kiduttavan tylsä. Autokoulun teoriatunnit oli kyllä aika hirveitä Eniten vituttaa se, et oisin voinu käydä autokoulun jo vuos sitte. :-D Nyt ei tarvis enää kärsiä jos oisin jo sillo hoitanu tän pois alta, mutta ku ajokortti kiinnostaa mua suunnillee yhtä paljon ku naarasmyyrien hedelmällisyys. Joo olin kyllä iloinen siitä et menin sinne heti kun mahdollista ja hoidin sen mahdollisimman pian pois alta :DD Mun tosin oli vaan pakko saada ajokortti koska täällä tuppukylässä ei ole edes busseja, eli jos haluu keskustaan > pyörä tai vanhempien pitäis viedä :DD
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:29:37 GMT
Ai että tekis mieli mennä tonne hotellin baariin kun siel on yks hyvännäköinen baarimikko harmi et se on aika huono englannissa no höh yrität jutella sillee enemmän ilmeillä ja eleillä sitte hahah noo katellaan se ei kyl ollu siel ainakaa aikasemmin ://
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:30:00 GMT
oon myös ilonen koska mun tumblr on täynnä eilisiä kuvia alexista JA KATTOKAA SEN TUKKAA egfij3rpglokerkvhwe4övowejrgötihoöbwjarig Siis eka marrasaamu yrittää tappaa mut kissakuvilla ja sitten sinä tulet ja lätkäiset pöytään tällaisia.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:30:21 GMT
hahah no mutta hyvä jos oli sitte kuitenkin kivaa en ois uskonu mut hauskaa oli kröhöm en itkeny viimesenä iltana
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:30:51 GMT
oon myös ilonen koska mun tumblr on täynnä eilisiä kuvia alexista JA KATTOKAA SEN TUKKAA egfij3rpglokerkvhwe4övowejrgötihoöbwjarig Siis eka marrasaamu yrittää tappaa mut kissakuvilla ja sitten sinä tulet ja lätkäiset pöytään tällaisia. sori mun oli pakko
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:31:36 GMT
Problem solved :DD Mä pääsen onneks puoli yhdeltä, mut yhh vihaan sitä miten ruokatunti muuttu omaks ajaks > työaika piteni puolella tunnilla > oon koko viikon päässyt puol kolmelta ja itken koska se viimeinen tunti on niin kiduttavan tylsä. Autokoulun teoriatunnit oli kyllä aika hirveitä mul oli just tolleen viime vuonna ku ooteltiin vaan mun työkaverin kans et mä pääsen ja sit ku se jäi sen jälkee sinne yksin ni sit meiän piti aina jättää sille kaikkii töitä kosk sil olis tullu tylsää Siis oikeesti mua vitutti kerran niin paljon kun olin iltavuorossa ja sit mun yli-innokas työkaveri teki kaikki mun loppuillan hommat?? Olin sillein thank mitä teen nää viimeset puoltoista tuntia
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:32:05 GMT
hahah no mutta hyvä jos oli sitte kuitenkin kivaa en ois uskonu mut hauskaa oli kröhöm en itkeny viimesenä iltana mä en oikeesti itkeny koska en tiiä en ollu surullinen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:32:22 GMT
Siis eka marrasaamu yrittää tappaa mut kissakuvilla ja sitten sinä tulet ja lätkäiset pöytään tällaisia. sori mun oli pakko Mä annan tämän kerran anteeksi. Ja ehkä pari seuraavaakin kertaa.
|
|