|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:33:52 GMT
mul oli just tolleen viime vuonna ku ooteltiin vaan mun työkaverin kans et mä pääsen ja sit ku se jäi sen jälkee sinne yksin ni sit meiän piti aina jättää sille kaikkii töitä kosk sil olis tullu tylsää Siis oikeesti mua vitutti kerran niin paljon kun olin iltavuorossa ja sit mun yli-innokas työkaveri teki kaikki mun loppuillan hommat?? Olin sillein thank mitä teen nää viimeset puoltoista tuntia hahah me ratkastiin ajankäyttö piirtämällä ja nukkumalla varastossa ai että halusin takasin sinne paikkaan
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:34:56 GMT
Mä annan tämän kerran anteeksi. Ja ehkä pari seuraavaakin kertaa. jee )
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:35:34 GMT
Siis oikeesti mua vitutti kerran niin paljon kun olin iltavuorossa ja sit mun yli-innokas työkaveri teki kaikki mun loppuillan hommat?? Olin sillein thank mitä teen nää viimeset puoltoista tuntia hahah me ratkastiin ajankäyttö piirtämällä ja nukkumalla varastossa ai että halusin takasin sinne paikkaan Selasin vaan siivouskomerossa tumblria ja yritin keksii jotain tekemistä tbh :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:36:38 GMT
onkohan pete kuollu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:37:39 GMT
No nyt meni synkäks. Mut missähän se oikeesti on o:
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:38:12 GMT
hahah me ratkastiin ajankäyttö piirtämällä ja nukkumalla varastossa ai että halusin takasin sinne paikkaan Selasin vaan siivouskomerossa tumblria ja yritin keksii jotain tekemistä tbh :DD meiän piti lähetellä jotaib tilauksia ni piirreltiin niihin pahvilaatikoihin ja keksittiin varastomiehille lempinimiä sitte vaan maattiin siel varastossa ja chillattiin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:38:30 GMT
No nyt meni synkäks. Mut missähän se oikeesti on o: eiköhän pete vaan ilmaannu tänne joskus c: kuuntelin äsken taas Arctic Monkeys - Arabella
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:39:16 GMT
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:39:49 GMT
Selasin vaan siivouskomerossa tumblria ja yritin keksii jotain tekemistä tbh :DD meiän piti lähetellä jotaib tilauksia ni piirreltiin niihin pahvilaatikoihin ja keksittiin varastomiehille lempinimiä sitte vaan maattiin siel varastossa ja chillattiin millasii nimii te keksitte? lol oon tylsistynyt
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:40:15 GMT
Huoh ärsyttää ku en tiiä sen baarimikon nimee
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:40:47 GMT
Huoh ärsyttää ku en tiiä sen baarimikon nimee meet ihan pokkana kysyy
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:40:56 GMT
No nyt meni synkäks. Mut missähän se oikeesti on o: eiköhän pete vaan ilmaannu tänne joskus c: kuuntelin äsken taas Arctic Monkeys - Arabella toivottavasti ajattelet mua joka kerta kun kuuntelet sen
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:41:22 GMT
eiköhän pete vaan ilmaannu tänne joskus c: kuuntelin äsken taas Arctic Monkeys - Arabella toivottavasti ajattelet mua joka kerta kun kuuntelet sen hei tottakai <33
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:41:57 GMT
meiän piti lähetellä jotaib tilauksia ni piirreltiin niihin pahvilaatikoihin ja keksittiin varastomiehille lempinimiä sitte vaan maattiin siel varastossa ja chillattiin millasii nimii te keksitte? lol oon tylsistynyt no mitäs siel nyt olikaan.. Partamies, hidaspuhe, lasagne, siistitukka, hippi Okei en muista enempää hahahah
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:43:27 GMT
Huoh ärsyttää ku en tiiä sen baarimikon nimee meet ihan pokkana kysyy hahahahah sit ku kysyn ja se ei ymmärrä mitä muuta awkward situation enää kaipaa
|
|