|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:08:12 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa Et oo vaan ollu tarpeeks tekemisissä kissojen kanssa. 8) Ähwäh, kattokaa nyt tätäki. Ihan liikaa kuitenkin. Oon allerginen kissoille
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:09:13 GMT
Oisinpa voinu raahaa mun oman sängyn tänne
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:09:21 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:12:42 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä
tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa
sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon.
sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani
sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo
en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:14:06 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are Oikeesti et tiedäkään miten iloseksi tulin ton lukemisesta :'D Jotenkin tykkään aina kuulla kun ihmiset saa uusia kavereita ja kun niillä on mukavaa aaa // Plus ayyy premium
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 17:15:54 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are Oikeesti et tiedäkään miten iloseksi tulin ton lukemisesta :'D Jotenkin tykkään aina kuulla kun ihmiset saa uusia kavereita ja kun niillä on mukavaa aaa // Plus ayyy premium Haha sama. :-D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:19:57 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are Oikeesti et tiedäkään miten iloseksi tulin ton lukemisesta :'D Jotenkin tykkään aina kuulla kun ihmiset saa uusia kavereita ja kun niillä on mukavaa aaa // Plus ayyy premium jee voin jakaa iloni teidän kanssa
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 17:21:00 GMT
Hei ei nyt ei. Tajusin just et mulla alkaa huomenna työt kaheksalta. En mitenkää tuu saamaan itteeni sängystä ylös niin aikasin. D::
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:21:02 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are Olitko sä se joka ei halunnut lähtee sinne riparille? Mut joo, kuulostaa ihan hauskalta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:22:01 GMT
Hei ei nyt ei. Tajusin just et mulla alkaa huomenna työt kaheksalta. En mitenkää tuu saamaan itteeni sängystä ylös niin aikasin. D:: Vaihdetaan, mee sä kuudeks niin mä voin mennä kahdeksaks :DD
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:22:49 GMT
Hei ei nyt ei. Tajusin just et mulla alkaa huomenna työt kaheksalta. En mitenkää tuu saamaan itteeni sängystä ylös niin aikasin. D:: mun tekis mieli mennö nyt nukkumaan, kun oon nukkunu niin huonosti tääl
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 17:23:17 GMT
Hei ei nyt ei. Tajusin just et mulla alkaa huomenna työt kaheksalta. En mitenkää tuu saamaan itteeni sängystä ylös niin aikasin. D:: Vaihdetaan, mee sä kuudeks niin mä voin mennä kahdeksaks :DD No okei ei kasi olekaa nii paha. :-D Mutta pääsen ees puol kahelta joten ehkä selviydyn! Ja saan jätskiäkin varmaan. Mut sit mulla on vielä neljästä kuuteen autokoulun teoriatunti ........... siitä en selviä.
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:24:48 GMT
Ai että tekis mieli mennä tonne hotellin baariin kun siel on yks hyvännäköinen baarimikko harmi et se on aika huono englannissa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:24:54 GMT
Vaihdetaan, mee sä kuudeks niin mä voin mennä kahdeksaks :DD No okei ei kasi olekaa nii paha. :-D Mutta pääsen ees puol kahelta joten ehkä selviydyn! Ja saan jätskiäkin varmaan. Mut sit mulla on vielä neljästä kuuteen autokoulun teoriatunti ........... siitä en selviä. Problem solved :DD Mä pääsen onneks puoli yhdeltä, mut yhh vihaan sitä miten ruokatunti muuttu omaks ajaks > työaika piteni puolella tunnilla > oon koko viikon päässyt puol kolmelta ja itken koska se viimeinen tunti on niin kiduttavan tylsä. Autokoulun teoriatunnit oli kyllä aika hirveitä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:25:19 GMT
pakko myöntää et nyt oli hyvä päivä tai siis ensinnäki mulle hankittii aamulla spotify premium joten voin kuunnella musiikkia niinku haluun ah ihanaa sit menin tosiaan kaheksitoista keskustaan ripariryhmäläisten ja parin isosen kaa ja siis ne kaikki oli sellasia et puhuin niiden kaa ekaa kertaa viikko sitte mut en silti ollu mitenkää awkward niiden seurassa ja heitettii vaan läppää siellä ja naurettiin. paljon. sit mentiin välissä yhelle jalkapallokentälle kun toinen isosista oli tuomaroimassa jalkapallopeliä ja mentiin muka kattomaan mut oikeesti vaan istuttiin kentän reunalla ja kuunneltiin musiikkia ja uskalsin jopa ehdottaa niille biisejä jota laittaa soimaan ja olin ilonen ku siellä oli muutama muuki imagine dragons fani sit mentiin takasi keskustaan vielä osan kaa sen pelin jälkeen ja sit tulin takasi kotiin ja nyt ollaan joidenki kaa menossa perjantaina sen yhen luo en ois koskaan uskonu et saisin kavereita siellä riparilla mut here we are Olitko sä se joka ei halunnut lähtee sinne riparille? Mut joo, kuulostaa ihan hauskalta taisin olla :"D
|
|