|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:01:53 GMT
sori en jaksa lukee teidän kaikkia viestejä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:02:26 GMT
No joo sit kyllä voi olla parempi hankkia sitten, itellä kun ei oo ikinä kissaa ollut niin pieni odottaminen ei tunnu missään :DD Ah onneks mun norjalaisella kaverilla on kissa niin saan kolme viikkoa sössöttää sille apua oi voi vähä ihanaa :3 mullakin on muutama kaveri joilla on kissoja ni oon aina niiden kimpussa silittämässä ja ne on sillee että vietätkö aikaa mun vai kissan kanssa.. hups :DD marrasaamu: voih ku söpö Siis tää mun kissarakkaus kumpuaa siitä ku mun lapsuuden parhaalla kaverilla oli tyyliin 14 kissaa ja sit aina pyörin siellä :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:02:41 GMT
(y) ois niin siistiä päästä sinne, koska ah se kieli on niin upee. Mä vaan rakastan niin sen puhumista :3 ja ne nähtävyydet ja kaikkee.. Mitä oot siellä puuhannut? En osaa yhtään ranskaa ja nää ei osaa englantii XD Mut siis ekana päivänä oltiin Nizzassa, tokana kierreltiin Cannesin keskustaa, eilen käytiin Monacossa ja tänään oltiin ihan vaan altaalla ja käytiin meressä huomenna lähetään kai ajelemaan alpeille tai kuitenkin tonne sisämaahan päin, tarkotus ois kai käydä jossain vuoristokylässä jos sellanen löytyis oi voi XDD oon kyllä kuullu että ne ei edes suostu siellä kuunnella englantia, esittäen että ei osaa vaikka osaa ihan hyvin. Mut en tiiä kuinka totta toi siis on. Mut siis ite oon lukenu nyt ranskaa :3 Aa vähäks siistiä! Oliks lämmintä vettä meressä? oikeesti niin supersiisti loma sulla siellä oon kade ♥
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:03:14 GMT
sori en jaksa lukee teidän kaikkia viestejä Ei se haittaa <3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:03:51 GMT
oi voi vähä ihanaa :3 mullakin on muutama kaveri joilla on kissoja ni oon aina niiden kimpussa silittämässä ja ne on sillee että vietätkö aikaa mun vai kissan kanssa.. hups :DD marrasaamu: voih ku söpö Siis tää mun kissarakkaus kumpuaa siitä ku mun lapsuuden parhaalla kaverilla oli tyyliin 14 kissaa ja sit aina pyörin siellä :DD hih vähä ihana :3 voiku jollain munkin kaverilla ois noin paljo kissoja!! mut siis oon ite pyöriny pienestä saakka koirapiireissä Arabella: ei se mitää, ihkutetaan kissoja ja sillee
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:04:38 GMT
Siis tää mun kissarakkaus kumpuaa siitä ku mun lapsuuden parhaalla kaverilla oli tyyliin 14 kissaa ja sit aina pyörin siellä :DD hih vähä ihana :3 voiku jollain munkin kaverilla ois noin paljo kissoja!! mut siis oon ite pyöriny pienestä saakka koirapiireissä Arabella: ei se mitää, ihkutetaan kissoja ja sillee Sit niille synty jatkuvasti pentujakin niin niitä oli kiva käydä kattelemassa ;_;
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:05:04 GMT
En osaa yhtään ranskaa ja nää ei osaa englantii XD Mut siis ekana päivänä oltiin Nizzassa, tokana kierreltiin Cannesin keskustaa, eilen käytiin Monacossa ja tänään oltiin ihan vaan altaalla ja käytiin meressä huomenna lähetään kai ajelemaan alpeille tai kuitenkin tonne sisämaahan päin, tarkotus ois kai käydä jossain vuoristokylässä jos sellanen löytyis oi voi XDD oon kyllä kuullu että ne ei edes suostu siellä kuunnella englantia, esittäen että ei osaa vaikka osaa ihan hyvin. Mut en tiiä kuinka totta toi siis on. Mut siis ite oon lukenu nyt ranskaa :3 Aa vähäks siistiä! Oliks lämmintä vettä meressä? oikeesti niin supersiisti loma sulla siellä oon kade ♥ No voihan se niinkin olla mut nii en tiiä. Ja joo oli ihan sellasta sopivaa. On tää nyt ihan okei, parempi ku kuvittelin vaikka en ookkaa rantalomien ystävä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:05:36 GMT
Siis tää mun kissarakkaus kumpuaa siitä ku mun lapsuuden parhaalla kaverilla oli tyyliin 14 kissaa ja sit aina pyörin siellä :DD hih vähä ihana :3 voiku jollain munkin kaverilla ois noin paljo kissoja!! mut siis oon ite pyöriny pienestä saakka koirapiireissä Arabella: ei se mitää, ihkutetaan kissoja ja sillee en oikeen tiiä sovinko nyt keskusteluun mukaan kun en oo oikeen eläinten ystävä
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:05:57 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:06:17 GMT
“Everything that has happened to Yoko has caused her to get better at living on the outside (instead of trying to get in). She is out there in the lonely wide open–from being a silenced daughter to a war transplant to an expatriate to an unpopular artist to a feminist with no female friends to a lover blamed by the world for the breakup of their favorite band to losing her daughter to a cult to losing her husband to a killer. She manages all of these losses and holds her ground, is not swept away. She is out there in nowhere or everywhere, and she tries to find beauty and she tries to find connection and she knows the pain of loneliness that is in all of us even though we might not be aware of it. But she is aware, and she reaches to that place in us, she wants us to know it’s okay. We will be okay. Everything is all right.”
Oi voi ;_;
|
|
|
Post by Arabella on Jun 17, 2015 17:06:28 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa et
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 17:07:20 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa Et oo vaan ollu tarpeeks tekemisissä kissojen kanssa. 8) Ähwäh, kattokaa nyt tätäki.
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:07:28 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa et Ihanaa
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:07:37 GMT
oi voi XDD oon kyllä kuullu että ne ei edes suostu siellä kuunnella englantia, esittäen että ei osaa vaikka osaa ihan hyvin. Mut en tiiä kuinka totta toi siis on. Mut siis ite oon lukenu nyt ranskaa :3 Aa vähäks siistiä! Oliks lämmintä vettä meressä? oikeesti niin supersiisti loma sulla siellä oon kade ♥ No voihan se niinkin olla mut nii en tiiä. Ja joo oli ihan sellasta sopivaa. On tää nyt ihan okei, parempi ku kuvittelin vaikka en ookkaa rantalomien ystävä no niin Oi vähäks ihana! koska Suomessa on ihan kylmää vettä yhyy hih vähä ihana :3 voiku jollain munkin kaverilla ois noin paljo kissoja!! mut siis oon ite pyöriny pienestä saakka koirapiireissä Arabella: ei se mitää, ihkutetaan kissoja ja sillee Sit niille synty jatkuvasti pentujakin niin niitä oli kiva käydä kattelemassa ;_; oi vähäks ihana ;__;
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:08:03 GMT
Oonko oikeesti ainoo,joka ei nää mitään hirveen erityistä kissoissa Et oo vaan ollu tarpeeks tekemisissä kissojen kanssa. 8) Ähwäh, kattokaa nyt tätäki. samaa mieltä 8) voi miten söpö oikeesti
|
|