|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 16:50:59 GMT
Yritätkö tappaa mut tai jotain ;o; Ehkä sillei ihan vähän. Tämäkin on ihan sievä tapaus.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 16:51:49 GMT
Yritätkö tappaa mut tai jotain ;o; Ehkä sillei ihan vähän. Tämäkin on ihan sievä tapaus. Voi apua ;_; Mun kissakuume ei tuu ikinä paranemaan
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 16:52:57 GMT
Ehkä sillei ihan vähän. Tämäkin on ihan sievä tapaus. Voi apua ;_; Mun kissakuume ei tuu ikinä paranemaan Ei munkaan. Se kyllä lievittyy hetkeks ens syksyn jälkeen, jos saan opiskelupaikan ja sellasen kämpän, johon voi ottaa lemmikin. Sit mulle tulee joku tollane soma otus, ehkä just burma tai exo.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 16:53:29 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 16:54:17 GMT
Voi apua ;_; Mun kissakuume ei tuu ikinä paranemaan Ei munkaan. Se kyllä lievittyy hetkeks ens syksyn jälkeen, jos saan opiskelupaikan ja sellasen kämpän, johon voi ottaa lemmikin. Sit mulle tulee joku tollane soma otus, ehkä just burma tai exo. Uugh itekin haluisin mut oon päättäny et hommaan kissat vasta sitten kun on työpaikka ja muuta mukavaa 8(
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 16:56:27 GMT
Ei munkaan. Se kyllä lievittyy hetkeks ens syksyn jälkeen, jos saan opiskelupaikan ja sellasen kämpän, johon voi ottaa lemmikin. Sit mulle tulee joku tollane soma otus, ehkä just burma tai exo. Uugh itekin haluisin mut oon päättäny et hommaan kissat vasta sitten kun on työpaikka ja muuta mukavaa 8( Mä en osaa olla ilman kissaa, ku sellane on pyöriny jaloissa tyylii koko sen osan mun elämästä minkä edes muistan. :-D Tuntuu tosi hurjalta ajatukselta, et ens syksynä mulla ei ehkä olekaan kissaa.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 16:56:53 GMT
tuu hakemaan mullakin oli kamala väsymys aamulla vaikka nukuin vissii melkee 7h yöllä + eilen päikkärit joku 2h vähä reilu D: marrasaamu: noi kisut on niin ihania!!! plus hei voisko joku linkkaa taas kivoja biisejä? Indietä vai jotain muutakin? :DD Tossa nyt ainakin www.youtube.com/watch?v=Q4A6Uj80AVojust sitä, kiitän Voi apua ;_; Mun kissakuume ei tuu ikinä paranemaan Ei munkaan. Se kyllä lievittyy hetkeks ens syksyn jälkeen, jos saan opiskelupaikan ja sellasen kämpän, johon voi ottaa lemmikin. Sit mulle tulee joku tollane soma otus, ehkä just burma tai exo. oi vähänkö kiva! mut oon ihan täysin samaa mieltä ku Zutta, sä tapat näillä ihanilla kuvilla ja nyt on kameran kuvat koneelle, jesss 8)
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 16:57:56 GMT
Uugh itekin haluisin mut oon päättäny et hommaan kissat vasta sitten kun on työpaikka ja muuta mukavaa 8( Mä en osaa olla ilman kissaa, ku sellane on pyöriny jaloissa tyylii koko sen osan mun elämästä minkä edes muistan. :-D Tuntuu tosi hurjalta ajatukselta, et ens syksynä mulla ei ehkä olekaan kissaa. Mulla on sama juttu koirien kanssa. Kun mä synnyin, porukoilla oli kaks koiraa, ja niitä on tullut lisääkin. En vaan osais olla ilman ♥ + mutta joskus kissa tulee kun äiti on kieltänyt sellasen ottamista 8((
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 16:59:00 GMT
Uugh itekin haluisin mut oon päättäny et hommaan kissat vasta sitten kun on työpaikka ja muuta mukavaa 8( Mä en osaa olla ilman kissaa, ku sellane on pyöriny jaloissa tyylii koko sen osan mun elämästä minkä edes muistan. :-D Tuntuu tosi hurjalta ajatukselta, et ens syksynä mulla ei ehkä olekaan kissaa. No joo sit kyllä voi olla parempi hankkia sitten, itellä kun ei oo ikinä kissaa ollut niin pieni odottaminen ei tunnu missään :DD Ah onneks mun norjalaisella kaverilla on kissa niin saan kolme viikkoa sössöttää sille apua
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 17, 2015 16:59:30 GMT
|
|
|
Post by swordsman on Jun 17, 2015 17:00:02 GMT
mäkin haluun kissan mut mun äiti on allerginen koira on kyl mun lempieläin nyt ja aina (ehkä) mut toisaalta oon niin laiska ihminen et kissa vois olla parempi vaihtoehto
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:00:44 GMT
Mä en osaa olla ilman kissaa, ku sellane on pyöriny jaloissa tyylii koko sen osan mun elämästä minkä edes muistan. :-D Tuntuu tosi hurjalta ajatukselta, et ens syksynä mulla ei ehkä olekaan kissaa. No joo sit kyllä voi olla parempi hankkia sitten, itellä kun ei oo ikinä kissaa ollut niin pieni odottaminen ei tunnu missään :DD Ah onneks mun norjalaisella kaverilla on kissa niin saan kolme viikkoa sössöttää sille apua oi voi vähä ihanaa :3 mullakin on muutama kaveri joilla on kissoja ni oon aina niiden kimpussa silittämässä ja ne on sillee että vietätkö aikaa mun vai kissan kanssa.. hups :DD marrasaamu: voih ku söpö
|
|
|
Post by diktaattorimies on Jun 17, 2015 17:00:50 GMT
Juu toki (y) ois niin siistiä päästä sinne, koska ah se kieli on niin upee. Mä vaan rakastan niin sen puhumista :3 ja ne nähtävyydet ja kaikkee.. Mitä oot siellä puuhannut? En osaa yhtään ranskaa ja nää ei osaa englantii XD Mut siis ekana päivänä oltiin Nizzassa, tokana kierreltiin Cannesin keskustaa, eilen käytiin Monacossa ja tänään oltiin ihan vaan altaalla ja käytiin meressä huomenna lähetään kai ajelemaan alpeille tai kuitenkin tonne sisämaahan päin, tarkotus ois kai käydä jossain vuoristokylässä jos sellanen löytyis
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 17:01:25 GMT
mäkin haluun kissan mut mun äiti on allerginen koira on kyl mun lempieläin nyt ja aina (ehkä) mut toisaalta oon niin laiska ihminen et kissa vois olla parempi vaihtoehto no mut sit joskus ku sulla on oma kämppä (oletan siis että asut tuon sun äidin kanssa) niin voit ottaa kissan taikka koiran taikka molemmat
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 17:01:25 GMT
Miks päädyin taas kuuntelemaan ton yhden Woman-coveria?? Mun sydän ei kestä
|
|