|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:10:16 GMT
hihi, uskon :3 aajaa :DD teillä on vissii tiivis porukka teillä "catlandin feimeillä?" (anteeks upee nimitys) mut siis sinä, Arabella, Trixie, Pete ja jotai muitaki? mä oon ihan kauhuissani ku huomen selvii Demin 1D meet&greet -kisan tulokset D: No en nyt tosiaan "feimeydestä" tiedä :DDD Lähinnä lempinimittelyki johtuu siitä ku aluks tässä chatissä lähinnä pyöri minä, Pete ja Rapu lol mut kai me kolme sit ainakin ollaan aika tiivis porukka emt :DD Huuuu, tollaset jutut on aina kuumottavia 8(( no oot ainaki mun listalla feimi hih voi olla no jep 8(( vissii kuolisin jos pääsisin sinne koska ois niin siistii mut toisaalta ahistais se jos vaa sönköttäis siellä ja sillee et toivoo että ei pääsis. are you getting what i am saying? ja nyt kuuntelen tätä mis oli pitkä intro ja se intro oli just hauska
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:10:37 GMT
No en nyt tosiaan "feimeydestä" tiedä :DDD Lähinnä lempinimittelyki johtuu siitä ku aluks tässä chatissä lähinnä pyöri minä, Pete ja Rapu lol mut kai me kolme sit ainakin ollaan aika tiivis porukka emt :DD Huuuu, tollaset jutut on aina kuumottavia 8(( me nörtit tääl pyöritään 24/7 selkeesti haha
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:13:16 GMT
me nörtit tääl pyöritään 24/7 Tiivistit sen hyvin kyllä :DD Pete tosin katos nyt illalla no oot ainaki mun listalla feimi hih voi olla no jep 8(( vissii kuolisin jos pääsisin sinne koska ois niin siistii mut toisaalta ahistais se jos vaa sönköttäis siellä ja sillee et toivoo että ei pääsis. are you getting what i am saying? ja nyt kuuntelen tätä mis oli pitkä intro ja se intro oli just hauska Joo ymmärrän fiiliksesi hyvin 8(( No hyvä et se kelpaa koska joskus ihmiset kammoaa pitkiä introja. Se loppu tosin on mun lemppari. Ah korvahierontaa tää random biisi kestää melkein yhdeksän minuuttia ja on niin hyvää kamaa että huuuu vois vaikka laittaa tähtilistalle
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:14:12 GMT
me nörtit tääl pyöritään 24/7 Tiivistit sen hyvin kyllä :DD Pete tosin katos nyt illalla no oot ainaki mun listalla feimi hih voi olla no jep 8(( vissii kuolisin jos pääsisin sinne koska ois niin siistii mut toisaalta ahistais se jos vaa sönköttäis siellä ja sillee et toivoo että ei pääsis. are you getting what i am saying? ja nyt kuuntelen tätä mis oli pitkä intro ja se intro oli just hauska Joo ymmärrän fiiliksesi hyvin 8(( No hyvä et se kelpaa koska joskus ihmiset kammoaa pitkiä introja. Se loppu tosin on mun lemppari. Ah korvahierontaa tää random biisi kestää melkein yhdeksän minuuttia ja on niin hyvää kamaa että huuuu vois vaikka laittaa tähtilistalle määki oon vähän miettiny et minne pete on joutunu
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:14:46 GMT
me nörtit tääl pyöritään 24/7 Tiivistit sen hyvin kyllä :DD Pete tosin katos nyt illalla no oot ainaki mun listalla feimi hih voi olla no jep 8(( vissii kuolisin jos pääsisin sinne koska ois niin siistii mut toisaalta ahistais se jos vaa sönköttäis siellä ja sillee et toivoo että ei pääsis. are you getting what i am saying? ja nyt kuuntelen tätä mis oli pitkä intro ja se intro oli just hauska Joo ymmärrän fiiliksesi hyvin 8(( No hyvä et se kelpaa koska joskus ihmiset kammoaa pitkiä introja. Se loppu tosin on mun lemppari. Ah korvahierontaa tää random biisi kestää melkein yhdeksän minuuttia ja on niin hyvää kamaa että huuuu vois vaikka laittaa tähtilistalle ehkä se Pete tulee joskus takasin - ja mä oon ollu teidän seurana haha :DD jee, joku ymmärtää!! :3 se oli kyl kiva biisi niinku ne muutkin uu mikä biisi?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:15:01 GMT
hauskaa ku katoin just sitä videota josta toi mun avatarissa oleva gif on
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:15:25 GMT
Tiivistit sen hyvin kyllä :DD Pete tosin katos nyt illalla Joo ymmärrän fiiliksesi hyvin 8(( No hyvä et se kelpaa koska joskus ihmiset kammoaa pitkiä introja. Se loppu tosin on mun lemppari. Ah korvahierontaa tää random biisi kestää melkein yhdeksän minuuttia ja on niin hyvää kamaa että huuuu vois vaikka laittaa tähtilistalle määki oon vähän miettiny et minne pete on joutunu Se oli täällä iltapäivällä ja sit se vaan katos o: Ehkä se meni nukkumaan emt se selvinnee myöhemmin Nyt mä tosin taidan mennä nuq koska työt hyi, joten öitä 8))
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:16:54 GMT
Tiivistit sen hyvin kyllä :DD Pete tosin katos nyt illalla Joo ymmärrän fiiliksesi hyvin 8(( No hyvä et se kelpaa koska joskus ihmiset kammoaa pitkiä introja. Se loppu tosin on mun lemppari. Ah korvahierontaa tää random biisi kestää melkein yhdeksän minuuttia ja on niin hyvää kamaa että huuuu vois vaikka laittaa tähtilistalle ehkä se Pete tulee joskus takasin - ja mä oon ollu teidän seurana haha :DD jee, joku ymmärtää!! :3 se oli kyl kiva biisi niinku ne muutkin uu mikä biisi? Se on hyvä se koska meinasin kuolla tylsyyteen ja kaipasin jotain juttuseuraa :DD Plussaa se et tykkäät meikäläisen musiikeista. Mikähän Cats of Transnistria - Violet toi nyt oli Tosi melankoliset kitarat ja laulu ja kaikkee nautin
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:17:18 GMT
määki oon vähän miettiny et minne pete on joutunu Se oli täällä iltapäivällä ja sit se vaan katos o: Ehkä se meni nukkumaan emt se selvinnee myöhemmin Nyt mä tosin taidan mennä nuq koska työt hyi, joten öitä 8)) munki pitäis ku saatoin lupautua menemään kaheksitoista keskustaan meidän ripariryhmäläisten kaa taidan kuitenki jumittaa täällä vielä jonkinaikaa kuitenki mutjoo, öitääää
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:19:14 GMT
ehkä se Pete tulee joskus takasin - ja mä oon ollu teidän seurana haha :DD jee, joku ymmärtää!! :3 se oli kyl kiva biisi niinku ne muutkin uu mikä biisi? Se on hyvä se koska meinasin kuolla tylsyyteen ja kaipasin jotain juttuseuraa :DD Plussaa se et tykkäät meikäläisen musiikeista. Mikähän Cats of Transnistria - Violet toi nyt oli Tosi melankoliset kitarat ja laulu ja kaikkee nautin jees olin iloksi :3 tiiätkö yhtää kuinka paljo toi oikeesti piristi mua? uutta biisii hei ihmiset? hauskaa ku katoin just sitä videota josta toi mun avatarissa oleva gif on haha määki oon vähän miettiny et minne pete on joutunu Se oli täällä iltapäivällä ja sit se vaan katos o: Ehkä se meni nukkumaan emt se selvinnee myöhemmin Nyt mä tosin taidan mennä nuq koska työt hyi, joten öitä 8)) mäki taisin nähä sen sillon o: ihhih, pidä hauskaa töissä! 8)) mä nukuin parin tunnin päikkärit mut voisin kai mennä nukkumaakin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:19:25 GMT
Nyt loppui viimeinen biisi tälle iltaa ja tiivistän tän kokemukseni siten et voi hyvä luoja, tätä pitää kuunnella vielä uusiks. Kiitos Spotify kun kerrankin ehdotit jotain hyvää. // En jaxa lainailla enää uusiks joten vastaan Siben juttuihin tässä. Oon iloinen jos piristyit tosta, totta joka sana kuitenkin :') Ja nyt jos oot valmis kunnon koitokseen niin tässä olis yhdeksän minuutin pläjäys, jonka Mewin fanitkin äänesti parhaista parhaimmaksi biisiksi. www.youtube.com/watch?v=2wSU4adAbScSopii hyvin näin iltaankin. Nyt menen.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:19:56 GMT
Se on hyvä se koska meinasin kuolla tylsyyteen ja kaipasin jotain juttuseuraa :DD Plussaa se et tykkäät meikäläisen musiikeista. Mikähän Cats of Transnistria - Violet toi nyt oli Tosi melankoliset kitarat ja laulu ja kaikkee nautin jees olin iloksi :3 tiiätkö yhtää kuinka paljo toi oikeesti piristi mua? uutta biisii hei ihmiset? hauskaa ku katoin just sitä videota josta toi mun avatarissa oleva gif on haha Se oli täällä iltapäivällä ja sit se vaan katos o: Ehkä se meni nukkumaan emt se selvinnee myöhemmin Nyt mä tosin taidan mennä nuq koska työt hyi, joten öitä 8)) mäki taisin nähä sen sillon o: ihhih, pidä hauskaa töissä! 8)) mä nukuin parin tunnin päikkärit mut voisin kai mennä nukkumaakin www.youtube.com/watch?v=1t8AckoQQwsjos et vielä kuunnellu
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:20:03 GMT
Se oli täällä iltapäivällä ja sit se vaan katos o: Ehkä se meni nukkumaan emt se selvinnee myöhemmin Nyt mä tosin taidan mennä nuq koska työt hyi, joten öitä 8)) munki pitäis ku saatoin lupautua menemään kaheksitoista keskustaan meidän ripariryhmäläisten kaa taidan kuitenki jumittaa täällä vielä jonkinaikaa kuitenki mutjoo, öitääää jee.. ota kaikki ilo irti! ja ainii joo öitä Zutta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:22:01 GMT
munki pitäis ku saatoin lupautua menemään kaheksitoista keskustaan meidän ripariryhmäläisten kaa taidan kuitenki jumittaa täällä vielä jonkinaikaa kuitenki mutjoo, öitääää jee.. ota kaikki ilo irti! ja ainii joo öitä Zutta Tsekkaa toi mun ylempi viesti vielä, yöt :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:22:12 GMT
jees olin iloksi :3 tiiätkö yhtää kuinka paljo toi oikeesti piristi mua? uutta biisii hei ihmiset? haha mäki taisin nähä sen sillon o: ihhih, pidä hauskaa töissä! 8)) mä nukuin parin tunnin päikkärit mut voisin kai mennä nukkumaakin www.youtube.com/watch?v=1t8AckoQQwsjos et vielä kuunnellu hei kiitän 8) en oo varma oonko kuunnellu mut noh ihan sama :DD Zutta: jee, kiitetään spotifyta, jos kerrankin toimii! Mulla jos haluun kuunnella vaikka Nicki Minajia niin tulee jotain Chris Brownin biisejä ja Drakea yms ja oon silleen.. että väärä artisti (siis jos laittaa jonku artistiradio tai mikälie) paitsi paras ku tabletilla voi valita biisit jees
|
|