|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:00:33 GMT
Nyt tunnen itteni jotenkin tosi nuoreksi täällä keskustelussa x) Mut yllättävää kyllä et gosussa oli varmaan lähemmäs puolet(pikkusen liioiteltu käsite?) mun ikäsii wtf
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? > IHANA APUA ;w; <3 mietin just tässä että me tääl tuputetaan lempi bändejämme :"D No mut jos se kelpaa niin mikäs siinä :DD Innostun aina vähän kun joku kysyy suosituksia... joo mullekki tulee aina mieleen kauhee listä kaikista biiseistä joita haluun suositella
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:01:28 GMT
haha :DD en ees tiiä miltä näytät joten.. Mut siis veikkaan että oot jossain niissä ku vaihtuu se kuva aika nopeesti (?) mut miten sä pääsit toho mukaan? ja otan ton biisin sit ton Arctic Monkeysin biisin jälkee No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:01:46 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol humbug on kyllä mun lempi albumi niiltä tosin favourite worst nightmare tulee aika vahvana kakkosena www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0tossa ois vuodelta 2009 eiks tää oo sama linkki ku se edellinen ?? siis Arctic Monkeysin biisi
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:02:42 GMT
haha :DD en ees tiiä miltä näytät joten.. Mut siis veikkaan että oot jossain niissä ku vaihtuu se kuva aika nopeesti (?) mut miten sä pääsit toho mukaan? ja otan ton biisin sit ton Arctic Monkeysin biisin jälkee No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD voih :c aa vähä cool! mut hei onnittelut! Rapu? mut laitan "Jonoon" sun & Arabellan ed. biisit :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:03:39 GMT
haha :DD en ees tiiä miltä näytät joten.. Mut siis veikkaan että oot jossain niissä ku vaihtuu se kuva aika nopeesti (?) mut miten sä pääsit toho mukaan? ja otan ton biisin sit ton Arctic Monkeysin biisin jälkee No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD no enmä nyt oikeesti osaa päättää että mikä mun lempibiisi on ku niitä on liikaa linkkailempahan täs vaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:03:58 GMT
No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD voih :c aa vähä cool! mut hei onnittelut! Rapu? mut laitan "Jonoon" sun & Arabellan ed. biisit :DD Kiitän oikein paljon, mahtava fiilis kun sai olla osa tuota, vaikken siellä kunnolla näykään ;w; Kun vaan tietää et lempibändi on nähny kun osallistut aaa Rapu siis on Arabellan lempinimi et kiitä siitä Peteä :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:05:02 GMT
No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD no enmä nyt oikeesti osaa päättää että mikä mun lempibiisi on ku niitä on liikaa linkkailempahan täs vaan Mun on aina pakko päättää joka bändiltä/artistilta se lempparibiisi, en tiiä miks. Ja sit kakkossija on tosi ruuhkainen ku siellä on ne kaikki jotka vois olla mut ei oo.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:05:21 GMT
No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD voih :c aa vähä cool! mut hei onnittelut! Rapu? mut laitan "Jonoon" sun & Arabellan ed. biisit :DD arabella > arabulla > rabu > rapu vai mitenköhän se peten logiikka tässä menikään en edes muista
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:06:15 GMT
voih :c aa vähä cool! mut hei onnittelut! Rapu? mut laitan "Jonoon" sun & Arabellan ed. biisit :DD Kiitän oikein paljon, mahtava fiilis kun sai olla osa tuota, vaikken siellä kunnolla näykään ;w; Kun vaan tietää et lempibändi on nähny kun osallistut aaa Rapu siis on Arabellan lempinimi et kiitä siitä Peteä :DD hihi, uskon :3 aajaa :DD teillä on vissii tiivis porukka teillä "catlandin feimeillä?" (anteeks upee nimitys) mut siis sinä, Arabella, Trixie, Pete ja jotai muitaki? mä oon ihan kauhuissani ku huomen selvii Demin 1D meet&greet -kisan tulokset D:
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:07:19 GMT
no enmä nyt oikeesti osaa päättää että mikä mun lempibiisi on ku niitä on liikaa linkkailempahan täs vaan Mun on aina pakko päättää joka bändiltä/artistilta se lempparibiisi, en tiiä miks. Ja sit kakkossija on tosi ruuhkainen ku siellä on ne kaikki jotka vois olla mut ei oo. mulla vaihtuu silleen viikon välein oikeestaan se lempibiisi tällä hetkellä kovassa popituksessa on ollu Arctic Monkeys - Red Right Hand Arabella vaan oli hyvä nimimerkiksi meinasin laittaa myös Crying Lightning tai Mardy Bum mut Arabella oli se yksinkertasin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:07:58 GMT
voih :c aa vähä cool! mut hei onnittelut! Rapu? mut laitan "Jonoon" sun & Arabellan ed. biisit :DD arabella > arabulla > rabu > rapu vai mitenköhän se peten logiikka tässä menikään en edes muista haha, vähä söpö :3 mut mullekin on väännetty ties mitä Limppupuudelia ja Sipsiä koska Siberianhusky girl oli gosunimi No siinä on sekin kyllä :DD Mut siinä kuvassa olin niin derp et itketti lol. Niillä oli sellanen sivusto jossa sai käydä ilmoittautumassa ja sit ne anto tunnukset yhelle nettisivulle jossa piti sit ottaa itestään mallin mukainen kuva ja laulaa se biisi :DD Ja sit 2500:sta (muistaakseni?? Saatto olla myös 2250) ilmoittautuneesta otettiin joukkoon 1000 ja olin tarpeeks onnekas. Rapu pisti oman lempibiisinsä niin pistän sitten minäkin www.youtube.com/watch?v=kz0aVur1F2ASe intro on tosin aika pitkä, varaudu :DD no enmä nyt oikeesti osaa päättää että mikä mun lempibiisi on ku niitä on liikaa linkkailempahan täs vaan mullakin on liikaa biisejä joista tykkään tosi paljon :--D menis ikä ja terveys jos niitä alkais listata
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:08:13 GMT
Kiitän oikein paljon, mahtava fiilis kun sai olla osa tuota, vaikken siellä kunnolla näykään ;w; Kun vaan tietää et lempibändi on nähny kun osallistut aaa Rapu siis on Arabellan lempinimi et kiitä siitä Peteä :DD hihi, uskon :3 aajaa :DD teillä on vissii tiivis porukka teillä "catlandin feimeillä?" (anteeks upee nimitys) mut siis sinä, Arabella, Trixie, Pete ja jotai muitaki? mä oon ihan kauhuissani ku huomen selvii Demin 1D meet&greet -kisan tulokset D: No en nyt tosiaan "feimeydestä" tiedä :DDD Lähinnä lempinimittelyki johtuu siitä ku aluks tässä chatissä lähinnä pyöri minä, Pete ja Rapu lol mut kai me kolme sit ainakin ollaan aika tiivis porukka emt :DD Huuuu, tollaset jutut on aina kuumottavia 8((
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:08:40 GMT
Mun on aina pakko päättää joka bändiltä/artistilta se lempparibiisi, en tiiä miks. Ja sit kakkossija on tosi ruuhkainen ku siellä on ne kaikki jotka vois olla mut ei oo. mulla vaihtuu silleen viikon välein oikeestaan se lempibiisi tällä hetkellä kovassa popituksessa on ollu Arctic Monkeys - Red Right Hand Arabella vaan oli hyvä nimimerkiksi meinasin laittaa myös Crying Lightning tai Mardy Bum mut Arabella oli se yksinkertasin mut toi on kyl tosi kiva ja yksinkertanen nimi + helppo muistaa!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:09:36 GMT
Mun on aina pakko päättää joka bändiltä/artistilta se lempparibiisi, en tiiä miks. Ja sit kakkossija on tosi ruuhkainen ku siellä on ne kaikki jotka vois olla mut ei oo. mulla vaihtuu silleen viikon välein oikeestaan se lempibiisi tällä hetkellä kovassa popituksessa on ollu Arctic Monkeys - Red Right Hand Arabella vaan oli hyvä nimimerkiksi meinasin laittaa myös Crying Lightning tai Mardy Bum mut Arabella oli se yksinkertasin Crying Lightning on muuten ollu varmaan eka biisi, jonka kuulin Arctic Monkeysilta.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:09:44 GMT
hihi, uskon :3 aajaa :DD teillä on vissii tiivis porukka teillä "catlandin feimeillä?" (anteeks upee nimitys) mut siis sinä, Arabella, Trixie, Pete ja jotai muitaki? mä oon ihan kauhuissani ku huomen selvii Demin 1D meet&greet -kisan tulokset D: No en nyt tosiaan "feimeydestä" tiedä :DDD Lähinnä lempinimittelyki johtuu siitä ku aluks tässä chatissä lähinnä pyöri minä, Pete ja Rapu lol mut kai me kolme sit ainakin ollaan aika tiivis porukka emt :DD Huuuu, tollaset jutut on aina kuumottavia 8(( me nörtit tääl pyöritään 24/7
|
|