|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:40:23 GMT
eli se ois siis ihan Mew? haha okei :DD ja on tää Arabella aika hyvä ♥ Joo ihan Mew vaan, en tajuu mitä ne capsia siellä laittelee. www.youtube.com/watch?v=kNFwGno7IbATossa ois uusimmalta levyltä hoh okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:46:28 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol Tää kyllä on vähän hassu versio biisistä koska musiikkivideon kikat ja Kimbra puuttuu mut pakko pistää koska mäkin oon tossa videolla (en kerro missä hehe) www.youtube.com/watch?v=-ll9hRC-ilgMiks huulirasvat katoaa aina kun niitä tarttis // häiritsee ku en oo varma onko tossa yhessä kohtaa mun laulua lmao en tiedä ku en tallentanu sitä audioo silloin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:51:02 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol Tää kyllä on vähän hassu versio biisistä koska musiikkivideon kikat ja Kimbra puuttuu mut pakko pistää koska mäkin oon tossa videolla (en kerro missä hehe) www.youtube.com/watch?v=-ll9hRC-ilgMiks huulirasvat katoaa aina kun niitä tarttis // häiritsee ku en oo varma onko tossa yhessä kohtaa mun laulua lmao en tiedä ku en tallentanu sitä audioo silloin okei (nyt tuijotan tarkasti että missä kohtaa hehe) huulirasvat katoaa liian paljon (en osaa nyt järkevää suomea) // uuh cool!
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:51:40 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol täs ois vähän vanhempaaki niiltä niillä on vähän eri tyylistä musiikkia jokasella albumilla toi arabella oli niiden uusimmalta levyltä www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:54:06 GMT
Tää kyllä on vähän hassu versio biisistä koska musiikkivideon kikat ja Kimbra puuttuu mut pakko pistää koska mäkin oon tossa videolla (en kerro missä hehe) www.youtube.com/watch?v=-ll9hRC-ilgMiks huulirasvat katoaa aina kun niitä tarttis // häiritsee ku en oo varma onko tossa yhessä kohtaa mun laulua lmao en tiedä ku en tallentanu sitä audioo silloin okei (nyt tuijotan tarkasti että missä kohtaa hehe) huulirasvat katoaa liian paljon (en osaa nyt järkevää suomea) // uuh cool! Et kyllä löydä ku en itekään nähnyt itteäni aluks siellä, sit kaveri pisti screenshotin :DD Hukutan sut näihin nyt www.youtube.com/watch?v=R_3u7aspmDYEmt tolla tyypillä on ehkä aavistuksen heleämpi ääni kuin mulla mut aika samalta kuulostaa kyllä??
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:54:49 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol humbug on kyllä mun lempi albumi niiltä tosin favourite worst nightmare tulee aika vahvana kakkosena www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0tossa ois vuodelta 2009
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:56:01 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol humbug on kyllä mun lempi albumi niiltä tosin favourite worst nightmare tulee aika vahvana kakkosena www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0tossa ois vuodelta 2009 Me vaan hukutetaan se vuorotellen täällä :DD
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 21:56:19 GMT
Nyt tunnen itteni jotenkin tosi nuoreksi täällä keskustelussa x) Mut yllättävää kyllä et gosussa oli varmaan lähemmäs puolet(pikkusen liioiteltu käsite?) mun ikäsii wtf
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? >
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:56:42 GMT
Me vaan hukutetaan se vuorotellen täällä :DD mietin just tässä että me tääl tuputetaan lempi bändejämme :"D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:57:08 GMT
Nyt tunnen itteni jotenkin tosi nuoreksi täällä keskustelussa x) Mut yllättävää kyllä et gosussa oli varmaan lähemmäs puolet mun ikäsii wtf
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? > älä huoli, ollaan nuoria yhdessä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:57:32 GMT
okei ton kuuntelen kohta! mut en tiiä toi Arctic Monkeys - Arabella on kyl tosi kiva jotenki en tiiä lol täs ois vähän vanhempaaki niiltä niillä on vähän eri tyylistä musiikkia jokasella albumilla toi arabella oli niiden uusimmalta levyltä www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0okei testaan tota biisiä sit seuraavaks okei (nyt tuijotan tarkasti että missä kohtaa hehe) huulirasvat katoaa liian paljon (en osaa nyt järkevää suomea) // uuh cool! Et kyllä löydä ku en itekään nähnyt itteäni aluks siellä, sit kaveri pisti screenshotin :DD Hukutan sut näihin nyt www.youtube.com/watch?v=R_3u7aspmDYEmt tolla tyypillä on ehkä aavistuksen heleämpi ääni kuin mulla mut aika samalta kuulostaa kyllä?? haha :DD en ees tiiä miltä näytät joten.. Mut siis veikkaan että oot jossain niissä ku vaihtuu se kuva aika nopeesti (?) mut miten sä pääsit toho mukaan? ja otan ton biisin sit ton Arctic Monkeysin biisin jälkee
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:58:23 GMT
Nyt tunnen itteni jotenkin tosi nuoreksi täällä keskustelussa x) Mut yllättävää kyllä et gosussa oli varmaan lähemmäs puolet(pikkusen liioiteltu käsite?) mun ikäsii wtf
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? > IHANA APUA ;w; <3 mietin just tässä että me tääl tuputetaan lempi bändejämme :"D No mut jos se kelpaa niin mikäs siinä :DD Innostun aina vähän kun joku kysyy suosituksia...
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 21:58:56 GMT
Nyt tunnen itteni jotenkin tosi nuoreksi täällä keskustelussa x) Mut yllättävää kyllä et gosussa oli varmaan lähemmäs puolet mun ikäsii wtf
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? > älä huoli, ollaan nuoria yhdessä Hehe joo x3 Oon varmaan vähintään pari vuotta teitä nuorempi, joitakin muutamia vuosia nuorempi c:
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:59:11 GMT
okei testaan tota biisiä sit seuraavaks Et kyllä löydä ku en itekään nähnyt itteäni aluks siellä, sit kaveri pisti screenshotin :DD Hukutan sut näihin nyt www.youtube.com/watch?v=R_3u7aspmDYEmt tolla tyypillä on ehkä aavistuksen heleämpi ääni kuin mulla mut aika samalta kuulostaa kyllä?? haha :DD en ees tiiä miltä näytät joten.. Mut siis veikkaan että oot jossain niissä ku vaihtuu se kuva aika nopeesti (?) mut miten sä pääsit toho mukaan? ja otan ton biisin sit ton Arctic Monkeysin biisin jälkee ja jos arabellasta tykkäsit nii tääki vois varmaan olla hyvä www.youtube.com/watch?v=1t8AckoQQwsokei joo toi oli viimenen nyt lopetan tän
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:00:06 GMT
Naurakaa edes joku tolle gifille, jooko? > IHANA APUA ;w; <3 mietin just tässä että me tääl tuputetaan lempi bändejämme :"D No mut jos se kelpaa niin mikäs siinä :DD Innostun aina vähän kun joku kysyy suosituksia... haha kyllä kelpaa ei haittaa mut meen koht sekasin et mikä piti kuunnella hups! mut yleensä mun kaverit ei pääse suosittelee mitään koska yks on kunnon metalhead (en oo kuunnellu vissii koskaan) ja parilla on ainakin aika samanlainen ku mulla sillee että just 1D ja Fifth Harmonyy ja nöin. Ja osan musamakuu en tiiä yhtään
|
|