|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:20:19 GMT
must tuntuu et nää ikäluokat menee tääl vähän miten sattuu terveisin oon kaks kertaa adminin ikänen no kyllä juu :'D eiks meiän admin ole joku 10-12v ? mut ethän sä sit oo mitenkään "tosivanha" taisi olla 10
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:21:27 GMT
no kyllä juu :'D eiks meiän admin ole joku 10-12v ? mut ethän sä sit oo mitenkään "tosivanha" taisi olla 10 sitä minäkin muistelin mutta tämä MEW - Special biisi on ihan jees, että oon nyt kuuntelemassa tokaa kertaa. Oisko mitään muuta ehdotusta vasta indieen tutustuvalle?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 21:23:07 GMT
oh god steamin alet............................. ja mun piti säästää
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:24:45 GMT
sitä minäkin muistelin mutta tämä MEW - Special biisi on ihan jees, että oon nyt kuuntelemassa tokaa kertaa. Oisko mitään muuta ehdotusta vasta indieen tutustuvalle? www.youtube.com/watch?v=Nj8r3qmOoZ8oli pakko laittaa tuo kun käyttäjänimeniki tuon mukaan valitsin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:27:34 GMT
sitä minäkin muistelin mutta tämä MEW - Special biisi on ihan jees, että oon nyt kuuntelemassa tokaa kertaa. Oisko mitään muuta ehdotusta vasta indieen tutustuvalle? www.youtube.com/watch?v=Nj8r3qmOoZ8oli pakko laittaa tuo kun käyttäjänimeniki tuon mukaan valitsin haha, nyt laitoin soimaan, katotaan mitä tykkään c:
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 21:27:44 GMT
must tuntuu et nää ikäluokat menee tääl vähän miten sattuu terveisin oon kaks kertaa adminin ikänen no kyllä juu :'D eiks meiän admin ole joku 10-12v ? mut ethän sä sit oo mitenkään "tosivanha" niin no 20 vielä pari kuukautta sillon ku pikkusisko täytti 18, aloin tuntee itteni ikälopuksi :^D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:29:32 GMT
Kannattaa kokeilla 8)) www.youtube.com/watch?v=hsA88gSANtsEt ole, koska olihan gosussakin silloin loppua kohden paljon vanhempaa porukkaa o: Nyt käytän tätä lainausjuttuu oikein kunnolla sitten nyt kuuntelen tätä biisiä! ja nojuu sillon oli kyllä aika paljo (ja itekin meen sen gosun "ikärajan" eli mikälie suositusjuttu yli xD) Hyvä niin 8)) Mikä siel ees on se suositeltu ikä hups
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 21:30:07 GMT
AINII piti käydä tänään suihkussa
hups nyt lähtee keskiöinen suihku
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:30:44 GMT
sitä minäkin muistelin mutta tämä MEW - Special biisi on ihan jees, että oon nyt kuuntelemassa tokaa kertaa. Oisko mitään muuta ehdotusta vasta indieen tutustuvalle? Onko ne idiootit kirjottanu sen täysin capsilla siellä smh Tsekkaa muutakin Mewiltä koska ne on mun no.1 mut annan myös muille vapaat ohjat tässä :DD
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jun 16, 2015 21:31:24 GMT
mikä meno täälä puhutteko te ihmisten iöist ä??=)
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jun 16, 2015 21:33:29 GMT
AINII piti käydä tänään suihkussa hups nyt lähtee keskiöinen suihku luin eka että sikiöinen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:33:39 GMT
mikä meno täälä puhutteko te ihmisten iöist ä??=) Emt iät ja musiikki taitaa olla pinnalla atm Miks suomen kieli on niin vaikeaa
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:35:45 GMT
no kyllä juu :'D eiks meiän admin ole joku 10-12v ? mut ethän sä sit oo mitenkään "tosivanha" niin no 20 vielä pari kuukautta sillon ku pikkusisko täytti 18, aloin tuntee itteni ikälopuksi :^D haha, toihan on just hyvä ikä :'D nyt kuuntelen tätä biisiä! ja nojuu sillon oli kyllä aika paljo (ja itekin meen sen gosun "ikärajan" eli mikälie suositusjuttu yli xD) Hyvä niin 8)) Mikä siel ees on se suositeltu ikä hups siis eiks se ollu joku 10-14v xD sillee oho täysi-ikäänkään ei oo hurja matka (en varmaa tajuu tätä ennen ku oon oikeesti 18v) sitä minäkin muistelin mutta tämä MEW - Special biisi on ihan jees, että oon nyt kuuntelemassa tokaa kertaa. Oisko mitään muuta ehdotusta vasta indieen tutustuvalle? Onko ne idiootit kirjottanu sen täysin capsilla siellä smh Tsekkaa muutakin Mewiltä koska ne on mun no.1 mut annan myös muille vapaat ohjat tässä :DD eli se ois siis ihan Mew? haha okei :DD ja on tää Arabella aika hyvä ♥
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:37:11 GMT
mikä meno täälä puhutteko te ihmisten iöist ä??=) Emt iät ja musiikki taitaa olla pinnalla atm Miks suomen kieli on niin vaikeaa koska suomi vaan on vaikeaa t. yritä opettaa sitä vaihto-oppilaalle
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:39:11 GMT
Onko ne idiootit kirjottanu sen täysin capsilla siellä smh Tsekkaa muutakin Mewiltä koska ne on mun no.1 mut annan myös muille vapaat ohjat tässä :DD eli se ois siis ihan Mew? haha okei :DD ja on tää Arabella aika hyvä ♥ Joo ihan Mew vaan, en tajuu mitä ne capsia siellä laittelee. www.youtube.com/watch?v=kNFwGno7IbATossa ois uusimmalta levyltä hoh
|
|