|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:49:23 GMT
Niin onkin!! Se kertoo varmaan jo tarpeeks jos mun lempibändi kerran on indietä. Ja sit se kans et aina kun kuulen jonkun hyvän biisin niin se kuuluu johonkin pyhästä kolminaisuudesta, eli indie rock, indie pop tai alternative. "indie" on oikeestaan aika typerä genre koska se ei kerro mitään (paitsi ehk sen et se ei oo mainstreamia - ainakaan vielä) ts. indie voi olla bob hund tai radio scarlet tai mitä vaan sen väliltä ootteko koskaan kullu cinema strangea?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:50:13 GMT
Noh inhimillinen virhe sekin kun kerran pitää työskennellä tolla määrällä kirjaimii ja numeroita :DD Niin onkin!! Se kertoo varmaan jo tarpeeks jos mun lempibändi kerran on indietä. Ja sit se kans et aina kun kuulen jonkun hyvän biisin niin se kuuluu johonkin pyhästä kolminaisuudesta, eli indie rock, indie pop tai alternative. mulla on vähän sama :"D Tuli huono omatunto ku oon huudattanu noita vinyylejä ku kuitenkin meni taas maksu premiumista. Siks pitää nyt vähän sovitella syntejä niin miksei saman tien kokeile uutta. Aika hella cool tää biisi oli enkuks mut sit ne pisti loppuun suomea.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:50:49 GMT
oon ihan pihalla kaikesta (kiitos kun Trixie on tähän mennessä kestänyt minua hölmöläistä!) kun en tajua niitä koodijuttuja niin helposti kun tosiaan mitä oon tehnyt niin olen laittanut gosuun sellaisen profiilipohjajutun you know?
ja tosta musiikista että ite en oo varmaa koskaan kunnolla kuunnellut indietä eli en tiiä millasta musaa :')
niin ja oonko ainut josta tuntu että catlandissa on paljon 18v -> ?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:53:49 GMT
no siis esim mun signature on poistin koodin ku se venytti viestei eli periatteessa [koodikomento]tähän muotoiltava teksti[/koodikomento] suurin osa tulee tuolta työkaluriviltä, joten periaatteessa käsinkirjotettua koodia ei ees tarvii viesteissä okei. Ja sori kun kysyn mut mikä työkalurivi (miksei täällä ole niitä wapin apinaemojeja..) siis tuo missä on noi että voi laittaa vaikka alleviivauksen yms yms? ..en ihan tajunnu kysymystä mut työkalurivi on viestikentän yläpuolella, toimii ihan samalla lailla ku esim wordissa, idk imo noi kuvat kertoo aika hyvin mitä ne tekee b lihavoi, i kursivoi, u alleviivaa
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:54:34 GMT
Tuli huono omatunto ku oon huudattanu noita vinyylejä ku kuitenkin meni taas maksu premiumista. Siks pitää nyt vähän sovitella syntejä niin miksei saman tien kokeile uutta. Aika hella cool tää biisi oli enkuks mut sit ne pisti loppuun suomea. mulle ei oo vieläkää saatu hankittua sitä premiumia ku äiti ei oo saanu aikaseks ostaa sitä mut kyl mä sen vielä joskus saan nyt oon vaan kuunnellu koneelta youtubesta musiikkia enimmäkseen koska en jaksa noita spotifyn one direction mainoksia ja niitä saatanan ehdotusbiisejä argh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:54:43 GMT
Niin onkin!! Se kertoo varmaan jo tarpeeks jos mun lempibändi kerran on indietä. Ja sit se kans et aina kun kuulen jonkun hyvän biisin niin se kuuluu johonkin pyhästä kolminaisuudesta, eli indie rock, indie pop tai alternative. "indie" on oikeestaan aika typerä genre koska se ei kerro mitään (paitsi ehk sen et se ei oo mainstreamia - ainakaan vielä) ts. indie voi olla bob hund tai radio scarlet tai mitä vaan sen väliltä ootteko koskaan kullu cinema strangea? Se on totta kyllä :DD Mut siihen genreen ne yleensä menee mulla et mun korva kai sitten tietää lmao. Kuulostaa nimenä jotenkin hirveen tutulta mut en saa päähäni muuten?? oon ihan pihalla kaikesta (kiitos kun Trixie on tähän mennessä kestänyt minua hölmöläistä!) kun en tajua niitä koodijuttuja niin helposti kun tosiaan mitä oon tehnyt niin olen laittanut gosuun sellaisen profiilipohjajutun you know? ja tosta musiikista että ite en oo varmaa koskaan kunnolla kuunnellut indietä eli en tiiä millasta musaa :') niin ja oonko ainut josta tuntu että catlandissa on paljon 18v -> ? Kannattaa kokeilla 8)) www.youtube.com/watch?v=hsA88gSANtsEt ole, koska olihan gosussakin silloin loppua kohden paljon vanhempaa porukkaa o: Nyt käytän tätä lainausjuttuu oikein kunnolla sitten
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:57:09 GMT
Tuli huono omatunto ku oon huudattanu noita vinyylejä ku kuitenkin meni taas maksu premiumista. Siks pitää nyt vähän sovitella syntejä niin miksei saman tien kokeile uutta. Aika hella cool tää biisi oli enkuks mut sit ne pisti loppuun suomea. mulle ei oo vieläkää saatu hankittua sitä premiumia ku äiti ei oo saanu aikaseks ostaa sitä mut kyl mä sen vielä joskus saan nyt oon vaan kuunnellu koneelta youtubesta musiikkia enimmäkseen koska en jaksa noita spotifyn one direction mainoksia ja niitä saatanan ehdotusbiisejä argh Sitä päivää odotellessa koska premium on siunaus. Mäkin oon kuunnellu youtubesta näinä parina päivänä sitten ku en oo enää voinu vinyylejä kuunnella :II
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:57:33 GMT
"indie" on oikeestaan aika typerä genre koska se ei kerro mitään (paitsi ehk sen et se ei oo mainstreamia - ainakaan vielä) ts. indie voi olla bob hund tai radio scarlet tai mitä vaan sen väliltä ootteko koskaan kullu cinema strangea? Se on totta kyllä :DD Mut siihen genreen ne yleensä menee mulla et mun korva kai sitten tietää lmao. Kuulostaa nimenä jotenkin hirveen tutulta mut en saa päähäni muuten?? Oon otettu jos oot kuunnellu sitä (etkä sekota sitä Cinema Bizarreen) MaistiainenCinema Strange sopii aika harvalle, se on semihirvee
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:59:39 GMT
oon ihan pihalla kaikesta (kiitos kun Trixie on tähän mennessä kestänyt minua hölmöläistä!) kun en tajua niitä koodijuttuja niin helposti kun tosiaan mitä oon tehnyt niin olen laittanut gosuun sellaisen profiilipohjajutun you know? ja tosta musiikista että ite en oo varmaa koskaan kunnolla kuunnellut indietä eli en tiiä millasta musaa :') niin ja oonko ainut josta tuntu että catlandissa on paljon 18v -> ? must tuntuu et nää ikäluokat menee tääl vähän miten sattuu terveisin oon kaks kertaa adminin ikänen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:02:13 GMT
Se on totta kyllä :DD Mut siihen genreen ne yleensä menee mulla et mun korva kai sitten tietää lmao. Kuulostaa nimenä jotenkin hirveen tutulta mut en saa päähäni muuten?? Oon otettu jos oot kuunnellu sitä (etkä sekota sitä Cinema Bizarreen) MaistiainenCinema Strange sopii aika harvalle, se on semihirvee En sekoita kyllä, oon varma et artistinimi oli kyllä ihan oikein ja kyllä mä tätä oon ennenkin kuullut jossain. En vaan saa yhtään päähäni et missä ja sillein, enkä mitenkään hirveesti kuitenkaan :DD Hah, I see what you did there. Ihan jepaahan tämä on. Oon tosin kasvanut ihmisenä sen verran et oon ainakin yrittänyt heivata musiikkielitismin nurkkaan ja olla avarakatseisempi (... kuuloisempi??) musiikin suhteen :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 21:08:21 GMT
Oon otettu jos oot kuunnellu sitä (etkä sekota sitä Cinema Bizarreen) MaistiainenCinema Strange sopii aika harvalle, se on semihirvee En sekoita kyllä, oon varma et artistinimi oli kyllä ihan oikein ja kyllä mä tätä oon ennenkin kuullut jossain. En vaan saa yhtään päähäni et missä ja sillein, enkä mitenkään hirveesti kuitenkaan :DD Hah, I see what you did there. Ihan jepaahan tämä on. Oon tosin kasvanut ihmisenä sen verran et oon ainakin yrittänyt heivata musiikkielitismin nurkkaan ja olla avarakatseisempi (... kuuloisempi??) musiikin suhteen :DD Nice!! ;---)) Koska kukaan harvemmin tuntee mun isoimpia musiikillisia perversioita. Ulina jotenki ilahduttaa mua, siks varmaan OoS on mun suosikkialbumi Muselta ja oon ikuisesti katkera siitä et ne siirty perinteisempiin vokaaleihin. Musiikkielitismi on kyl typerintä ikinä, kuka sano et Nicki Minajia ja Bartokia ei voi laittaa samalle listalle
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 21:15:01 GMT
En sekoita kyllä, oon varma et artistinimi oli kyllä ihan oikein ja kyllä mä tätä oon ennenkin kuullut jossain. En vaan saa yhtään päähäni et missä ja sillein, enkä mitenkään hirveesti kuitenkaan :DD Hah, I see what you did there. Ihan jepaahan tämä on. Oon tosin kasvanut ihmisenä sen verran et oon ainakin yrittänyt heivata musiikkielitismin nurkkaan ja olla avarakatseisempi (... kuuloisempi??) musiikin suhteen :DD Nice!! ;---)) Koska kukaan harvemmin tuntee mun isoimpia musiikillisia perversioita. Ulina jotenki ilahduttaa mua, siks varmaan OoS on mun suosikkialbumi Muselta ja oon ikuisesti katkera siitä et ne siirty perinteisempiin vokaaleihin. Musiikkielitismi on kyl typerintä ikinä, kuka sano et Nicki Minajia ja Bartokia ei voi laittaa samalle listalle Tiedän tunteen liian hyvin hups. Vituttaa kun kuoro aikoinaan aivopesi mut siihen et pitää laulaa hyvin tai muuten sitä ei voi kuunnella. Onneks pääsin siitäkin irti niin nykyään silläkään ei oo väliä :DD Eihän kaikesta tietenkään voi tykätä, mut musta sekin pitäisi lähinnä rajoittaa yksittäisten artistien puolelle kokonaisten genrejen sijaan. Tai noh, kyllä genretkin vielä jotenkuten menee kunhan ei oo kauhee kusipää sen asian suhteen (sanoo vaikka vaan et ei pidä popista, mut ei sillein 'hyi pop on ihan paskaa kuinka joku voi kuunnella sitä!?!?' koska öh niin) mut se tunne kun jotkut on sillein 'nykymusiikki on ihan perseestä eläköön 60-luku' koska... :DDD Kyllä nykyäänkin on vielä olemassa samoja genrejä, et kyllä sieltä nyt luulis jotain löytyvän.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:16:04 GMT
okei. Ja sori kun kysyn mut mikä työkalurivi (miksei täällä ole niitä wapin apinaemojeja..) siis tuo missä on noi että voi laittaa vaikka alleviivauksen yms yms? ..en ihan tajunnu kysymystä mut työkalurivi on viestikentän yläpuolella, toimii ihan samalla lailla ku esim wordissa, idk imo noi kuvat kertoo aika hyvin mitä ne tekee b lihavoi, i kursivoi, u alleviivaa
sitä justis meinasin ja siis tiiän noi perusjutut kun koulussakin ollut atk ja ties mitä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:17:41 GMT
oon ihan pihalla kaikesta (kiitos kun Trixie on tähän mennessä kestänyt minua hölmöläistä!) kun en tajua niitä koodijuttuja niin helposti kun tosiaan mitä oon tehnyt niin olen laittanut gosuun sellaisen profiilipohjajutun you know? ja tosta musiikista että ite en oo varmaa koskaan kunnolla kuunnellut indietä eli en tiiä millasta musaa :') niin ja oonko ainut josta tuntu että catlandissa on paljon 18v -> ? Kannattaa kokeilla 8)) www.youtube.com/watch?v=hsA88gSANtsEt ole, koska olihan gosussakin silloin loppua kohden paljon vanhempaa porukkaa o: Nyt käytän tätä lainausjuttuu oikein kunnolla sitten nyt kuuntelen tätä biisiä! ja nojuu sillon oli kyllä aika paljo (ja itekin meen sen gosun "ikärajan" eli mikälie suositusjuttu yli xD)
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:18:50 GMT
oon ihan pihalla kaikesta (kiitos kun Trixie on tähän mennessä kestänyt minua hölmöläistä!) kun en tajua niitä koodijuttuja niin helposti kun tosiaan mitä oon tehnyt niin olen laittanut gosuun sellaisen profiilipohjajutun you know? ja tosta musiikista että ite en oo varmaa koskaan kunnolla kuunnellut indietä eli en tiiä millasta musaa :') niin ja oonko ainut josta tuntu että catlandissa on paljon 18v -> ? must tuntuu et nää ikäluokat menee tääl vähän miten sattuu terveisin oon kaks kertaa adminin ikänen no kyllä juu :'D eiks meiän admin ole joku 10-12v ? mut ethän sä sit oo mitenkään "tosivanha"
|
|