|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:30:36 GMT
Menen nyt vaarallisiin paikkoihin Avasin Spotifysta Suomi-indien helmet -playlistin ja aion kokeilla et mitäs paskaa täällä oikein kyyditetään toivottavasti et jää nyt sinne koska tulee muuten ikävää täällä catlandissa 8( koita selvitä!
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:30:47 GMT
oon foorumikoodivelho kattokaa ny mun signatureaki Didn't he wonder? I shall suprise him! Did he forget? I shall remind him!
Se sinä kyllä olet, ainakin mun silmissäni kun en osaa koodata yhtään :DD Omg luin ton nyt kunnolla ja mun on pakko huomauttaa et se on su rprise :I lmao salee poistin siit vahingos kirjaimen ku säädin noit värei en tiiiiä kuin monta kertaa oon hakannu tota uudestaan oooon varma et välillä siit puuttu puolry koodista tbh oon aina miettiny kirjottiks ne ton noin koska ne ääntää sen väärin vai onks ne vaan höpsöi
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 20:31:36 GMT
Harmi xD Mutta tällänen pikkukyssäri tähän väliin; entä jos en oo ihminen >xD No oon muutenkin pyrkinyt vähentämään lihansyöntiä ja lähivuosina koitan jättää sen väliin kokonaan :DD Jes! Jalka säilyy siis 8) Ja okei
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:31:44 GMT
Se sinä kyllä olet, ainakin mun silmissäni kun en osaa koodata yhtään :DD Omg luin ton nyt kunnolla ja mun on pakko huomauttaa et se on su rprise :I mietin muuten ihan samaa :DD siis tuo eka kohta! koodaan aina yöllä se inspaa + bb on tosi helppo
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:33:41 GMT
mietin muuten ihan samaa :DD siis tuo eka kohta! koodaan aina yöllä se inspaa + bb on tosi helppo haha, mullakin tarinoissa inspaa yöllä ja silloin väsyttää ettei pysty kirjottamaan d: siis se bbcode - juttu? haluutko muuten selittää jotain yksinkertasii koodailujuttui tänne kattilaan? :3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:35:16 GMT
Se sinä kyllä olet, ainakin mun silmissäni kun en osaa koodata yhtään :DD Omg luin ton nyt kunnolla ja mun on pakko huomauttaa et se on su rprise :I lmao salee poistin siit vahingos kirjaimen ku säädin noit värei en tiiiiä kuin monta kertaa oon hakannu tota uudestaan oooon varma et välillä siit puuttu puolry koodista tbh oon aina miettiny kirjottiks ne ton noin koska ne ääntää sen väärin vai onks ne vaan höpsöi Sattuuhan sitä. Toi sana on muutenkin niin perseestä just ton lausumisen takia :DDD Mulla vaan painunut alitajuntaan koska enkunkirja oli ton niminen :'D
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:37:31 GMT
koodaan aina yöllä se inspaa + bb on tosi helppo haha, mullakin tarinoissa inspaa yöllä ja silloin väsyttää ettei pysty kirjottamaan d: siis se bbcode - juttu? haluutko muuten selittää jotain yksinkertasii koodailujuttui tänne kattilaan? :3 no siis esim mun signature on [i][font size="3"][color=FDA2D1]Didn't he wonder? I sh[color=FDA2D4]all surpr[color=FDA2DF]i[color=FDA2E8]s[color=FDA2EC]e[color=FDA2FC] h[color=FDA2FC]i[color=F9A2FD]m[color=F2A2FD]![color=E9A2FD] D[color=E3A2FD]i[color=D7A2FD]d he forge[color=CFA2FD]t[color=C8A2FD]? I[color=C0A2FD] s[color=BAA2FD]h[color=AEA2FD]a[color=A8A2FD]l[color=A2A5FD]l[color=A2ABFD] r[color=A2ACFD]e[color=A2B6FD]m[color=A2BCFD]ind him! [/color] [/i] tuokin on lähinnä värikoodia eli periatteessa [koodikomento]tähän muotoiltava teksti[/koodikomento] suurin osa tulee tuolta työkaluriviltä, joten periaatteessa käsinkirjotettua koodia ei ees tarvii viesteissä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:38:47 GMT
haha, mullakin tarinoissa inspaa yöllä ja silloin väsyttää ettei pysty kirjottamaan d: siis se bbcode - juttu? haluutko muuten selittää jotain yksinkertasii koodailujuttui tänne kattilaan? :3 no siis esim mun signature on [i][font size="3"][color=FDA2D1]Didn't he wonder? I sh[color=FDA2D4]all surpr[color=FDA2DF]i[color=FDA2E8]s[color=FDA2EC]e[color=FDA2FC] h[color=FDA2FC]i[color=F9A2FD]m[color=F2A2FD]![color=E9A2FD] D[color=E3A2FD]i[color=D7A2FD]d he forge[color=CFA2FD]t[color=C8A2FD]? I[color=C0A2FD] s[color=BAA2FD]h[color=AEA2FD]a[color=A8A2FD]l[color=A2A5FD]l[color=A2ABFD] r[color=A2ACFD]e[color=A2B6FD]m[color=A2BCFD]ind him! [/color] [/i] tuokin on lähinnä värikoodia eli periatteessa [koodikomento]tähän muotoiltava teksti[/koodikomento] suurin osa tulee tuolta työkaluriviltä, joten periaatteessa käsinkirjotettua koodia ei ees tarvii viesteissä mäki muka joskus aina koodailin jotain mut en kyl enää oikeen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:39:28 GMT
Menen nyt vaarallisiin paikkoihin Avasin Spotifysta Suomi-indien helmet -playlistin ja aion kokeilla et mitäs paskaa täällä oikein kyyditetään toivottavasti et jää nyt sinne koska tulee muuten ikävää täällä catlandissa 8( koita selvitä! Toistaiseksi täällä kyyditetään itse asiassa varsin hyvää paskaa, olen yllättynyt. Kyllä se indie vaan on meikäläisen juttu.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:40:01 GMT
lmao salee poistin siit vahingos kirjaimen ku säädin noit värei en tiiiiä kuin monta kertaa oon hakannu tota uudestaan oooon varma et välillä siit puuttu puolry koodista tbh oon aina miettiny kirjottiks ne ton noin koska ne ääntää sen väärin vai onks ne vaan höpsöi Sattuuhan sitä. Toi sana on muutenkin niin perseestä just ton lausumisen takia :DDD Mulla vaan painunut alitajuntaan koska enkunkirja oli ton niminen :'D parast on se et toi fraasi on vaan copypastettu, aka oon ite onnistunu hävittämään sen ärrän ku oon siirtäny [/coloria]
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:40:08 GMT
toivottavasti et jää nyt sinne koska tulee muuten ikävää täällä catlandissa 8( koita selvitä! Toistaiseksi täällä kyyditetään itse asiassa varsin hyvää paskaa, olen yllättynyt. Kyllä se indie vaan on meikäläisen juttu. indie on parasta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:44:34 GMT
Sattuuhan sitä. Toi sana on muutenkin niin perseestä just ton lausumisen takia :DDD Mulla vaan painunut alitajuntaan koska enkunkirja oli ton niminen :'D parast on se et toi fraasi on vaan copypastettu, aka oon ite onnistunu hävittämään sen ärrän ku oon siirtäny [/coloria] Noh inhimillinen virhe sekin kun kerran pitää työskennellä tolla määrällä kirjaimii ja numeroita :DD Niin onkin!! Se kertoo varmaan jo tarpeeks jos mun lempibändi kerran on indietä. Ja sit se kans et aina kun kuulen jonkun hyvän biisin niin se kuuluu johonkin pyhästä kolminaisuudesta, eli indie rock, indie pop tai alternative.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:45:51 GMT
mäki muka joskus aina koodailin jotain mut en kyl enää oikeen en mäkään kyl pahemmin, mut bb muistuttaa mua aina vanhoista hyvistä ajoista, joten tykkään leikkii sil vaikka se onki aika hyödytön foorumien ulkopuolella
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:46:30 GMT
parast on se et toi fraasi on vaan copypastettu, aka oon ite onnistunu hävittämään sen ärrän ku oon siirtäny [/coloria] Noh inhimillinen virhe sekin kun kerran pitää työskennellä tolla määrällä kirjaimii ja numeroita :DD Niin onkin!! Se kertoo varmaan jo tarpeeks jos mun lempibändi kerran on indietä. Ja sit se kans et aina kun kuulen jonkun hyvän biisin niin se kuuluu johonkin pyhästä kolminaisuudesta, eli indie rock, indie pop tai alternative. mulla on vähän sama :"D
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:46:44 GMT
haha, mullakin tarinoissa inspaa yöllä ja silloin väsyttää ettei pysty kirjottamaan d: siis se bbcode - juttu? haluutko muuten selittää jotain yksinkertasii koodailujuttui tänne kattilaan? :3 no siis esim mun signature on [i][font size="3"][color=FDA2D1]Didn't he wonder? I sh[color=FDA2D4]all surpr[color=FDA2DF]i[color=FDA2E8]s[color=FDA2EC]e[color=FDA2FC] h[color=FDA2FC]i[color=F9A2FD]m[color=F2A2FD]![color=E9A2FD] D[color=E3A2FD]i[color=D7A2FD]d he forge[color=CFA2FD]t[color=C8A2FD]? I[color=C0A2FD] s[color=BAA2FD]h[color=AEA2FD]a[color=A8A2FD]l[color=A2A5FD]l[color=A2ABFD] r[color=A2ACFD]e[color=A2B6FD]m[color=A2BCFD]ind him! [/color] [/i] tuokin on lähinnä värikoodia eli periatteessa [koodikomento]tähän muotoiltava teksti[/koodikomento] suurin osa tulee tuolta työkaluriviltä, joten periaatteessa käsinkirjotettua koodia ei ees tarvii viesteissä okei. Ja sori kun kysyn mut mikä työkalurivi (miksei täällä ole niitä wapin apinaemojeja..) siis tuo missä on noi että voi laittaa vaikka alleviivauksen yms yms?
|
|