|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:15:54 GMT
Kikkailin BBCodella, sillä saa jänniä aikaan Helpoin tapa on lainata molemmat viestit erillisiin ikkunoihin ja siirtää koodit samaan viestiin nyt meni vaikeeks hyvä ku just just osaan käyttää tätä näin (mut okei äsken huomasin että on tollane BBcode- laatikko tossa ...) ja miten pystyy lainaamaan "vain osan" tekstistä ettei koko viestiä? oot mun tietokonenerojumala 8) sä voit pyyhkii tekstiä lainauslaatikosta itelläni tää on koodilla defaultina, oon tottunu siihen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:16:02 GMT
Kikkailin BBCodella, sillä saa jänniä aikaan Helpoin tapa on lainata molemmat viestit erillisiin ikkunoihin ja siirtää koodit samaan viestiin Nyt mulla on niin velho olo. Kiitän tästä erittäin paljon. Omg voin vastata näihin tällein mun organisointipakkomielle nauttii. ylihuomenna on kuukausi siitä ku gosusta tuli maksullinen Ylihuomenna on myös Paulin synttärit hohoho Se täyttää 73 apua Ilon ja surun päivä siis
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 20:18:09 GMT
Taas stalkin teidän keskusteluja xD Pelkään teitä ja en uskalla tulla mukaan >w< Höh. Ei me olla pelottavia. Ootte xc Ku silmä välttää joku varmaa alkaa jyrsii mun jalkaa :-(
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:19:04 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:19:37 GMT
Höh. Ei me olla pelottavia. Ootte xc Ku silmä välttää joku varmaa alkaa jyrsii mun jalkaa :-( Ihmisliha on kyllä aika pahaa mun mielestä et mä en ainakaan sun jalkaan koske heti ensimmäisenä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:19:37 GMT
nyt meni vaikeeks hyvä ku just just osaan käyttää tätä näin (mut okei äsken huomasin että on tollane BBcode- laatikko tossa ...) ja miten pystyy lainaamaan "vain osan" tekstistä ettei koko viestiä? oot mun tietokonenerojumala 8) sä voit pyyhkii tekstiä lainauslaatikosta itelläni tää on koodilla defaultina, oon tottunu siihen nerokasta :''D kiitos kovasti! nyt vaan yritän testata "kaksoislainausta" Kikkailin BBCodella, sillä saa jänniä aikaan Helpoin tapa on lainata molemmat viestit erillisiin ikkunoihin ja siirtää koodit samaan viestiin Nyt mulla on niin velho olo. Kiitän tästä erittäin paljon. Omg voin vastata näihin tällein mun organisointipakkomielle nauttii hahaa toimii 8)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:22:47 GMT
nyt taas iski mystinen ahdistus jonka syytä en tiedä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:23:47 GMT
nyt taas iski mystinen ahdistus jonka syytä en tiedä piristy täällä meidän seurassa eh
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:23:49 GMT
oon foorumikoodivelho kattokaa ny mun signatureaki
Didn't he wonder? I shall suprise him! Did he forget? I shall remind him!
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:24:33 GMT
oon foorumikoodivelho kattokaa ny mun signatureaki Didn't he wonder? I shall suprise him! Did he forget? I shall remind him!
olet kyllä! ♥ mut vähänkö siisti toi :3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:26:10 GMT
oon foorumikoodivelho kattokaa ny mun signatureaki Didn't he wonder? I shall suprise him! Did he forget? I shall remind him!
Se sinä kyllä olet, ainakin mun silmissäni kun en osaa koodata yhtään :DD Omg luin ton nyt kunnolla ja mun on pakko huomauttaa et se on su rprise :I
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:27:18 GMT
Se sinä kyllä olet, ainakin mun silmissäni kun en osaa koodata yhtään :DD Omg luin ton nyt kunnolla ja mun on pakko huomauttaa et se on su rprise :I mietin muuten ihan samaa :DD siis tuo eka kohta!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 20:28:44 GMT
Ootte xc Ku silmä välttää joku varmaa alkaa jyrsii mun jalkaa :-( Ihmisliha on kyllä aika pahaa mun mielestä et mä en ainakaan sun jalkaan koske heti ensimmäisenä Harmi xD Mutta tällänen pikkukyssäri tähän väliin; entä jos en oo ihminen >xD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:29:26 GMT
Menen nyt vaarallisiin paikkoihin Avasin Spotifysta Suomi-indien helmet -playlistin ja aion kokeilla et mitäs paskaa täällä oikein kyyditetään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:30:14 GMT
Ihmisliha on kyllä aika pahaa mun mielestä et mä en ainakaan sun jalkaan koske heti ensimmäisenä Harmi xD Mutta tällänen pikkukyssäri tähän väliin; entä jos en oo ihminen >xD No oon muutenkin pyrkinyt vähentämään lihansyöntiä ja lähivuosina koitan jättää sen väliin kokonaan :DD
|
|