|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 19:56:38 GMT
joskus mä vaan vihaan naisena olemista multa loppu tamponit kesken nii oli pakko lähtee ostamaan ja ainoa kauppa joka oli auki oli semmone pikkune siwa sit siellä tietenki oli tuttuja nii seisoin siellä kauheen kauan et ne lähtis sit makso 4 euroa semmone pikku paketti ja prismasta sais ihan oikeesti puolet halvemmalla sit ku olin seisonu nii kauan siellä nii en viittiny ostaa pelkästään niitä nii ostin sit kokiksenki ja sit ku olin maksanu vittu kuuden euron ostokseni tajusin et olin ostanu aikasemmin ison pullon vissyä nyt ei ainakaa lopu juominen kesken Kuukautistuotteiden pitäis kyllä olla ilmaisia koska ei kukaan nainen valitse niitä. Sinänsä oon iloinen ettei mun tarvitse kokea sitä enään mut yyyh samalla haluisin koska sit ois normaali fiilis. Voisko toi yks vaan nyt rakastua muhun koska apua se tykkää Double Fantasysta jumallllauta Tosin jos se on niitä ihmisii jotka on sillein 'lol skippaan aina Yokon biisit' niin itken verta ja suolenpätkiä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 19:58:59 GMT
joskus mä vaan vihaan naisena olemista multa loppu tamponit kesken nii oli pakko lähtee ostamaan ja ainoa kauppa joka oli auki oli semmone pikkune siwa sit siellä tietenki oli tuttuja nii seisoin siellä kauheen kauan et ne lähtis sit makso 4 euroa semmone pikku paketti ja prismasta sais ihan oikeesti puolet halvemmalla sit ku olin seisonu nii kauan siellä nii en viittiny ostaa pelkästään niitä nii ostin sit kokiksenki ja sit ku olin maksanu vittu kuuden euron ostokseni tajusin et olin ostanu aikasemmin ison pullon vissyä nyt ei ainakaa lopu juominen kesken Kuukautistuotteiden pitäis kyllä olla ilmaisia koska ei kukaan nainen valitse niitä. Sinänsä oon iloinen ettei mun tarvitse kokea sitä enään mut yyyh samalla haluisin koska sit ois normaali fiilis. Voisko toi yks vaan nyt rakastua muhun koska apua se tykkää Double Fantasysta jumallllauta Tosin jos se on niitä ihmisii jotka on sillein 'lol skippaan aina Yokon biisit' niin itken verta ja suolenpätkiä menee ne mun 700€ rippirahoja varmaan pelkkiin tamponeihin tällä menolla
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:02:11 GMT
Kuukautistuotteiden pitäis kyllä olla ilmaisia koska ei kukaan nainen valitse niitä. Sinänsä oon iloinen ettei mun tarvitse kokea sitä enään mut yyyh samalla haluisin koska sit ois normaali fiilis. Voisko toi yks vaan nyt rakastua muhun koska apua se tykkää Double Fantasysta jumallllauta Tosin jos se on niitä ihmisii jotka on sillein 'lol skippaan aina Yokon biisit' niin itken verta ja suolenpätkiä menee ne mun 700€ rippirahoja varmaan pelkkiin tamponeihin tällä menolla No joo voipi olla kyllä 8( Tai sit palaat menneisyyteen ja alat käyttää sellasia uudelleenkäytettäviä siteitä. Sellasii jotka pestään aina. Hyyyyh.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:02:05 GMT
hei onnittelut! Ayyyy onnittelut!! Mun ajokorttikuva on kyllä ihan kamala mut lohduttaudun sillä et parempi kuin opiskelijakortin kuva. Ehkä siihen pitäis hommata muutenkin uus. Tackar!!! Haha se mun väliaikasen kortin kuva oli ihan hirvee :--D Se oli alunperin mopokorttiin, aka se on joku viis-kuus vuotta vanha. Parasta tässä on se et mul meni puoltoista vuotta niiden papereiden viemiseen. Hups
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:04:01 GMT
hei onnittelut! Ayyyy onnittelut!! Mun ajokorttikuva on kyllä ihan kamala mut lohduttaudun sillä et parempi kuin opiskelijakortin kuva. Ehkä siihen pitäis hommata muutenkin uus. Tackar!!! Haha se mun väliaikasen kortin kuva oli ihan hirvee :--D Se oli alunperin mopokorttiin, aka se on joku viis-kuus vuotta vanha. Parasta tässä on se et mul meni puoltoista vuotta niiden papereiden viemiseen. Hups JA NYT KERROT miten lainasit kahta postausta koska holy shit tarvitsen koska estetiikka Vitun tumblr on aivopessyt mut käyttämään aesthetic-sanaa liikaa smh Joo toi mun opiskelijakortinki kuva on joku neljä vuotta vanha ja näytän niin kamalalta siinä. Mulla ei oo edes laseja siinä kuvassa ku se kuvaaja nipotti et passikuvissa ei sais olla laseja, joten näytän entistä kaameemmalta :DD // oiskohan se nyt kuitenkin estetiikka eikä estetttttttiikka
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:04:17 GMT
hei onnittelut! Ayyyy onnittelut!! Mun ajokorttikuva on kyllä ihan kamala mut lohduttaudun sillä et parempi kuin opiskelijakortin kuva. Ehkä siihen pitäis hommata muutenkin uus. Tackar!!! Haha se mun väliaikasen kortin kuva oli ihan hirvee :--D Se oli alunperin mopokorttiin, aka se on joku viis-kuus vuotta vanha. Parasta tässä on se et mul meni puoltoista vuotta niiden papereiden viemiseen. Hups haha :--D no mut hyvä et on nyt hoidettu! nyt pakollinen kysymys; miten meni päivä?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:05:08 GMT
Tackar!!! Haha se mun väliaikasen kortin kuva oli ihan hirvee :--D Se oli alunperin mopokorttiin, aka se on joku viis-kuus vuotta vanha. Parasta tässä on se et mul meni puoltoista vuotta niiden papereiden viemiseen. Hups JA NYT KERROT miten lainasit kahta postausta koska holy shit tarvitsen koska estettiikka Vitun tumblr on aivopessyt mut käyttämään aesthetic-sanaa liikaa smh Joo toi mun opiskelijakortinki kuva on joku neljä vuotta vanha ja näytän niin kamalalta siinä. Mulla ei oo edes laseja siinä kuvassa ku se kuvaaja nipotti et passikuvissa ei sais olla laseja, joten näytän entistä kaameemmalta :DD toimiikohan se samalla tavalla kuin demissä? XD mikä hitsin opiskelijakortti? ö.ö
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:06:42 GMT
JA NYT KERROT miten lainasit kahta postausta koska holy shit tarvitsen koska estettiikka Vitun tumblr on aivopessyt mut käyttämään aesthetic-sanaa liikaa smh Joo toi mun opiskelijakortinki kuva on joku neljä vuotta vanha ja näytän niin kamalalta siinä. Mulla ei oo edes laseja siinä kuvassa ku se kuvaaja nipotti et passikuvissa ei sais olla laseja, joten näytän entistä kaameemmalta :DD toimiikohan se samalla tavalla kuin demissä? XD mikä hitsin opiskelijakortti? ö.ö En oo ikinä ollu demissä lmao. Mun ja serkun kesäiltojen höpinät kun ei saatu unta; minä raportoin gosulaisten idioottimaisuutta ja se demiläisten. Sinne meni sekin perinne nyt kun gosuun ei enää pääse 8(( Mulla oli lukioaikoina opiskelijakortti et saan junalipuista alennusta. Onhan se kortti vieläkin, mut se tarra on vanhentunu niin sitä ei voi käyttää :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:08:28 GMT
toimiikohan se samalla tavalla kuin demissä? XD mikä hitsin opiskelijakortti? ö.ö En oo ikinä ollu demissä lmao. Mun ja serkun kesäiltojen höpinät kun ei saatu unta; minä raportoin gosulaisten idioottimaisuutta ja se demiläisten. Sinne meni sekin perinne nyt kun gosuun ei enää pääse 8(( Mulla oli lukioaikoina opiskelijakortti et saan junalipuista alennusta. Onhan se kortti vieläkin, mut se tarra on vanhentunu niin sitä ei voi käyttää :DD no juu xd oivoi. Mulla muuten tänää vika päivä gosussa 8((( aajaa ku siis mulla ei oo mitää tollasta vaik oonki lukios :''D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 20:09:53 GMT
ylihuomenna on kuukausi siitä ku gosusta tuli maksullinen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 20:11:13 GMT
En oo ikinä ollu demissä lmao. Mun ja serkun kesäiltojen höpinät kun ei saatu unta; minä raportoin gosulaisten idioottimaisuutta ja se demiläisten. Sinne meni sekin perinne nyt kun gosuun ei enää pääse 8(( Mulla oli lukioaikoina opiskelijakortti et saan junalipuista alennusta. Onhan se kortti vieläkin, mut se tarra on vanhentunu niin sitä ei voi käyttää :DD no juu xd oivoi. Mulla muuten tänää vika päivä gosussa 8((( aajaa ku siis mulla ei oo mitää tollasta vaik oonki lukios :''D En tiiä mitä sanoa, osanotot?? Onnea?? Emt?? No se pitääkin erikseen hankkia, niitä saa matkahuollolta ainakin ja sit öö jostain muualtaki. Mut en nyt tiiä miten hyödyllinen se on ellei matkusta, kyllähän sillä saa välillä alennusta esim. kaupoista ja ravintoloista, mut nekin on yleensä aika minimaalisia. Mitä kuulumisiin tulee niin huu väsyttää, leijailen pilvissä ja mulla on nälkä. Mulla on nykyään tosi usein nälkä, onks mun aineenvaihdunnassa tapahtunut jotain??
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:11:34 GMT
ylihuomenna on kuukausi siitä ku gosusta tuli maksullinen hui kauhee ku aika on kulunu jo niin nopsaan
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 20:12:14 GMT
JA NYT KERROT miten lainasit kahta postausta koska holy shit tarvitsen koska estetiikka Vitun tumblr on aivopessyt mut käyttämään aesthetic-sanaa liikaa smh Kikkailin BBCodella, sillä saa jänniä aikaan Helpoin tapa on lainata molemmat viestit erillisiin ikkunoihin ja siirtää koodit samaan viestiin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:13:17 GMT
no juu xd oivoi. Mulla muuten tänää vika päivä gosussa 8((( aajaa ku siis mulla ei oo mitää tollasta vaik oonki lukios :''D En tiiä mitä sanoa, osanotot?? Onnea?? Emt?? No se pitääkin erikseen hankkia, niitä saa matkahuollolta ainakin ja sit öö jostain muualtaki. Mut en nyt tiiä miten hyödyllinen se on ellei matkusta, kyllähän sillä saa välillä alennusta esim. kaupoista ja ravintoloista, mut nekin on yleensä aika minimaalisia. Mitä kuulumisiin tulee niin huu väsyttää, leijailen pilvissä ja mulla on nälkä. Mulla on nykyään tosi usein nälkä, onks mun aineenvaihdunnassa tapahtunut jotain?? ehkä se emt on paras vastaus xD Ahaa jaa. En mä sit tiiä jaksanko okei meen kyl kouluun talvella bussilla mut en mä muuten liiku ellen oo ostanu sitä kuukausikorttia Luin ton väsyttää jotenki ihan väärin o: mut siis itse nukuin "päikkärit" eli muutaman tunnin vissiin.. ja heräsin ihan tosi nälkäsenä vaikka olin syöny just ennen nukkumista. Et oo siis ainut!!
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 20:14:37 GMT
JA NYT KERROT miten lainasit kahta postausta koska holy shit tarvitsen koska estetiikka Vitun tumblr on aivopessyt mut käyttämään aesthetic-sanaa liikaa smh Kikkailin BBCodella, sillä saa jänniä aikaan Helpoin tapa on lainata molemmat viestit erillisiin ikkunoihin ja siirtää koodit samaan viestiin nyt meni vaikeeks hyvä ku just just osaan käyttää tätä näin (mut okei äsken huomasin että on tollane BBcode- laatikko tossa ...) ja miten pystyy lainaamaan "vain osan" tekstistä ettei koko viestiä? oot mun tietokonenerojumala 8)
|
|