|
Post by swordsman on Jun 16, 2015 16:01:05 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä huokaisisin ja ajattelisin "ei kai taas" sitten koittaisin löytää sen paikan mihin ihmiset ois sillä kertaa karannu
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 16:06:48 GMT
Ja tylsiä. Okei myös exotic ja kartusiaani menee luonteensa puolesta "tylsä"-kategoriaan, koska ne on rauhallisia, mut niiden ulkonäössä on Sitä Jotain. ota sfinx. niillä ei oo karvoja, mut asennetta senki eestä. Äh. Sit sais aina näyttelyissä pelätä et millon se vilustuu. Ja viluinen sfinx söis mut vararikkoon.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 16:10:48 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä Oliks toi uhkaus? Kuitenkin sulla on siellä joku punane nappi jota painamalla saa Catlandin ja sen ohella kaikki maailman kissat häviämään.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 16, 2015 16:21:55 GMT
Taas stalkin teidän keskusteluja xD Pelkään teitä ja en uskalla tulla mukaan >w<
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 16:26:26 GMT
Taas stalkin teidän keskusteluja xD Pelkään teitä ja en uskalla tulla mukaan >w< Höh. Ei me olla pelottavia.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 16:45:51 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä Nyt Rapu hiljaa 8(( // plus moi nukuin taas vaihteeksi smh keksikää mulle keino nousta sängystä herätyksen aikaan koska en oo keksiny vielä mitään??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 16:54:06 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä Oliks toi uhkaus? Kuitenkin sulla on siellä joku punane nappi jota painamalla saa Catlandin ja sen ohella kaikki maailman kissat häviämään. ÄLKÄÄ PELOTELKO
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 16:56:17 GMT
Oliks toi uhkaus? Kuitenkin sulla on siellä joku punane nappi jota painamalla saa Catlandin ja sen ohella kaikki maailman kissat häviämään. ÄLKÄÄ PELOTELKO Oli kiva kun tulin tänne niin eka viesti, jonka näin oli tän sivun viesti jossa siis oli toi Ravun oma lainattuna :DD Positiivinen meininki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 16:56:45 GMT
ota sfinx. niillä ei oo karvoja, mut asennetta senki eestä. Äh. Sit sais aina näyttelyissä pelätä et millon se vilustuu. Ja viluinen sfinx söis mut vararikkoon. villapaita päälle
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 17:08:33 GMT
“In Esquire magazine in 2010, Yoko looked back on being called Dragon Lady, and all the blaming energy aimed at her, as “trying to erase me.” But eventually she came to be thankful for the “incredible power” used against her, because she was able to absorb it and use it to become more powerful herself, or to make bigger things. “Power is power. It’s energy. And if you gt big, big energy, you can use that …” In her song “Revelations,” she sings: “Bless you for your anger; it’s a sign of rising energy. Bless you for your greed; it’s a sign of great capacity.” And she did use all the negative energy, like it was a rain of bullets aimed at her and she caught them in her bare hand and popped each one in her mouth and swallowed, for the iron.”
Rakastan tätä naista niin paljon aodnfghbdjs
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 19:10:13 GMT
ughhh sain vimein vietyy paperit poliisille, saan vihdoin lopullisen ajokortin jossa on jopa kuva joka ei näytä 15-vuotiaalta saatananpalvojalta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 19:19:51 GMT
ughhh sain vimein vietyy paperit poliisille, saan vihdoin lopullisen ajokortin jossa on jopa kuva joka ei näytä 15-vuotiaalta saatananpalvojalta Ayyyy onnittelut!! Mun ajokorttikuva on kyllä ihan kamala mut lohduttaudun sillä et parempi kuin opiskelijakortin kuva. Ehkä siihen pitäis hommata muutenkin uus.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 19:28:35 GMT
ughhh sain vimein vietyy paperit poliisille, saan vihdoin lopullisen ajokortin jossa on jopa kuva joka ei näytä 15-vuotiaalta saatananpalvojalta hei onnittelut!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 19:36:13 GMT
Se tunne kun pitää ostaa rahaa rahalla lmao
Oli muuten aivan helvetin vaikea prosessi en nauttinut
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 19:52:47 GMT
joskus mä vaan vihaan naisena olemista
multa loppu tamponit kesken nii oli pakko lähtee ostamaan ja ainoa kauppa joka oli auki oli semmone pikkune siwa sit siellä tietenki oli tuttuja nii seisoin siellä kauheen kauan et ne lähtis sit makso 4 euroa semmone pikku paketti ja prismasta sais ihan oikeesti puolet halvemmalla sit ku olin seisonu nii kauan siellä nii en viittiny ostaa pelkästään niitä nii ostin sit kokiksenki ja sit ku olin maksanu vittu kuuden euron ostokseni tajusin et olin ostanu aikasemmin ison pullon vissyä nyt ei ainakaa lopu juominen kesken
|
|